
Što se tiče izgleda, izvozni crossover kopira BYD Tang L za Kinu. Jedina razlika je što masivna hromirana ploča na prednjem delu sada ima veliko ime brenda umesto kineskog znaka. Meksička verzija takođe nema lidar sistem iznad vetrobranskog stakla. Dizajn određuju dvostruko postavljeni farovi, elegantan prednji deo s rešetkom integrisanom u prednji branik, uvlačive ručke na vratima i jednodelna zadnja svetla.

Dimenzije su takođe identične. BYD Atto 8 je dugačak 5.040 mm, širok 1.996 mm, visok 1.760 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.950 mm. Crossover meksičke specifikacije vozi se na 21-inčnim felnama (u Kini je model dostupan i s 20-inčnim felnama). Crossover standardno dolazi u konfiguraciji sa sedam sedišta, a kapacitet prtljažnika kreće se od 270 do 1.960 litara.

U Meksiku je novi model dostupan u jednom nivou opreme. Lista opreme uključuje stakleni krov, kožne presvlake, grejana, ventilisana i masažna prednja i zadnja sedišta, virtuelnu instrument tablu od 10,25 inča, multimedijalni sistem s 15,6-inčnim tabletom (tradicionalno za BYD, može se rotirati), head-up displej, klima automatik, audio sistem s 21 zvučnikom, širokougaone kamere, adaptivni tempomat, automatsko kočenje i pomoć pri ostanku u traci.

U Meksiku se BYD Atto 8 nudi isključivo kao hibrid s pogonom na sva četiri točka i DM-p sistemom koji uključuje dva električna motora. Hibridni sistem pete generacije DM-p sastoji se od 1,5 litarskog turbobenzinca (150 KS u Meksiku i 156 KS u Kini), koji može da radi kao generator ili da pokreće prednje točkove, te dva električna motora snage po 200 kW (272 KS). Iz nekog razloga se izveštava da je ukupna snaga sistema nešto više od 480 “konja”.
Crossover je opremljen baterijom kapaciteta 35,6 kWh, koja omogućava prelazak 152 kilometra na električnu energiju. Ukoliko je napunjen benzinski rezervoar, Atto 8 može da pređe 1.030 km (vrednosti izračunate korišćenjem zastarelog NEDC ciklusa).
Cena crossovera BYD Atto 8 iznosi 1.199.800 lokalnih pezosa (56.000 evra). Očekuje se da će novi BYD crossover stići i u druge latinoameričke zemlje, ali u Evropi je verovatniji nastup čisto električne verzije.
Izvor: Auto.ba
Foto: BYD