

Novi model je CLA 220 hybrid, koji ostaje blizak potpuno električnim CLA varijantama koje je Mercedes već predstavio, ali ga pokreće 1,5 litarski četvorocilindrični motor s turbo punjačem, koji ima neobično visok odnos kompresije od 12:1.
Iz Mercedesa kažu da su "razvili" ovaj novi motor, ali je u stvari razvijen u saradnji s Geelyjem. Prema izveštaju kineskog IThomea, motor nije samo dizajniran s kineskim doprinosom, već se proizvodi u Kini te isporučuje Mercedesu na ugradnju, navodi Klix.ba.
Uprkos skromnoj veličini, 1,5 litarski motor koristi Millerov ciklus sagorevanja i prepun je hardvera usmerenog na efikasnost. Tu je kućište radilice u potpunosti izrađeno od aluminijuma, kao Nanoslide premaz na košuljicama cilindara, koji smanjuje trenje i poboljšava izdržljivost.

Mercedes se takođe potrudio za "tišinu" te postavio dodatnu izolaciju pregrada oko motornog prostora, uključujući A-stubove i ispod poda.
Motor radi zajedno s elektromotorom ugrađenim u osmostepeni menjač s dvostrukim kvačilom i 48-voltnim litijum-jonskim baterijskim paketom kapaciteta 1,3 kWh. Da bi se poboljšala efikasnost, Mercedes napominje da CLA 220 može da radi isključivo na električnu energiju pri brzinama do 96 km/h. Takođe, može da rekuperira do 25 kW pri kočenju.

Sve u svemu, CLA 220 hybrid kombinovano isporučuje 211 KS i 380 Nm obrtnog momenta. Mercedes tvrdi da može da postigne brzinu od 100 km/h za za nešto više od 7 sekundi, dok je maksimalna brzina 209 km/h. Automobil je težak 1.630 kg.

U unutrašnjosti, svi CLA 220 hibridni modeli standardno dolaze s jednodelnim fiksnim panoramskim staklenim krovom. Kupci će takođe moći da izaberu Mercedes-Benzov Superscreen, koji kombinuje 10,25-inčni ekran, 14-inčni infotainment ekran i 14-inčni ekran za suvozača.
CLA 220 hybrid debituje s drugačijim dizajnom upravljača. Na prvi pogled, izgleda nepromenjeno u odnosu na onaj koji se nalazi u drugim CLA modelima ili u celoj Mercedesovoj ponudi, ali sada uključuje neke suptilne promene.
Većina haptičkih dodirnih tačaka je ostala, ali kao i kod najnovijeg električnog modela GLC, postoji novi prekidač za tempomat i fizički točkić za jačinu zvuka, koji zamenjuju njihove prethodne pandanse osetljive na dodir.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Mercedes-Benz