
Kako navodi Carscoops, ovo nije tipično ograničeno izdanje. Kupci će naime dobiti pristup iskustvima koja su obično nedostupna, praktično ulazeći u unutrašnji krug kompanije Rimac. Biće uključeni u interne strategije i diskusije o istraživanju i razvoju, pregledaće buduće proizvode pre javnosti i prisustvovaće pokušajima obaranja rekorda uživo iz prve ruke.

Putovanje počinje u prostranom kampusu kompanije Rimac u Zagrebu, gde će svakog od deset vlasnika dočekati osnivač i izvršni direktor Mate Rimac, zajedno sa direktorom dizajna Frenkom Hejlom. Zajedno će voditi kupce kroz prilagođenu konfiguraciju njihovog automobila, koristeći alate za vizuelizaciju u realnom vremenu za izbor boja, materijala i završnih obrada sa neobičnim nivoom kontrole.

Spolja, specijalno izdanje nosi dvobojnu livreju naglašenu ultra tankim prugama duž haube, krova i zadnjeg krila. Tu je i amblem Founder’s Edition sa inicijalima Mate Rimca na prednjim blatobranima, dok su ručno oslikani detalji dostupni po želji vlasnika.

Unutra, asimetrična obrada sedišta podseća na lični automobil Mate Rimca. Na vratima se nalazi vez koji ističe datume značajne za istoriju kompanije Rimac, inicijali MR na naslonima za glavu i značka Founder’s Edition postavljena između sedišta.

Što se tiče performansi, Nevera R Founder’s Edition ne menja već zapanjujuće brojke Nevere R. I dalje ima četiri elektromotora koji kombinovano isporučuju 2.107 konjskih snaga.
Ranije ove godine, Nevera R je oborila rekorde, ubrzavajući od 0 do 100 km/h za samo 1,72 sekunde i dostižući maksimalnu brzinu od 431,45 km/h. Tu brojku je na kraju zasenio BYD YangWang U9 sa 496,22 km/h.
Ali više od hardvera, ono što izdvaja Founder’s Edition su dugoročne privilegije koje otključava. Rimac opisuje ponudu ovako: „Tokom trajanja svog vlasništva, deset članova Founder’s Club imaće prioritetne pozivnice za pregled proizvoda, kompanijsku karticu koja omogućava direktan pristup sedištu Bugattija-Rimac, pozivnice za prezentacije performansi i vožnje koje obaraju rekorde, učešće u strateškim diskusijama sa Matom i timom, kao i doprinos istraživanju i razvoju koji će stvoriti revolucionarne automobile budućnosti. Ova mala globalna grupa pojedinaca takođe dobija druge ekskluzivne pogodnosti i pozivnice kao deo svog članstva, sa tačnim detaljima poznatim samo njima.“
Dakle, to je i ulazna tačka u unutrašnje funkcionisanje tehnološki napredne automobilske kompanije, uz obuku za vožnju od strane Rimčevih profesionalnih vozača, da bi se vlasnicima pomoglo da zapravo iskoriste potencijal automobila. A kada se svako vozilo završi, Mate Rimac će lično predati ključeve.
Rimac nije objavio zvaničnu cenu za Neveru R Founder’s Edition, ali će sigurno biti veća od standardne Nevere R koja počinje od 2,3 miliona evra pre oporezivanja.
Mate Rimac se zahvalio kupcima, dodajući: „Bez njih, sve što smo izgradili ne bi bilo moguće. Želeo sam da pronađem način da se zahvalim vizionarskim pojedincima koji su pomogli u oblikovanju ovog puta – i da pozovem desetoro njih da dožive naš svet na potpuno novi način.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs