home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lexus RZ 600e F Sport Performance
 
Lexus vas poziva da doživite vrhunsku evoluciju električnih performansi sa novim Lexusom RZ 600e F Sport Performance, koji se odlikuje snažnim sistemom od 313 kW/426 kS i naprednom aerodinamikom razvijenom u saradnji sa profesionalnim trkačkim pilotima.

Ovaj vodeći RZ model se može pohvaliti ekskluzivnim komponentama od ugljeničnih vlakana, kao što su izbočina na haubi i dvostruka zadnja krila, zajedno sa Steer-by-Wire sistemom dizajniranim da pruži osećaj upravljanja sledeće generacije.

Lexus RZ 600e F Sport Performance

Kako se navodi, Lexus RZ 600e F Sport Performance vodi električne performanse u pravcu koji većina ljudi nije očekivala. Sa novim pogonskim sklopom, Steer-by-Wire tehnologijom i ozbiljnim poboljšanjima kočnica, ovaj SUV je mnogo više od vizuelnog osveženja.

Lexus RZ 600e F Sport Performance

Vizuelne izmene podrazumevaju novuu haubu, prednji spliter, šire blatobrane sa integrisanim aerodinamičkim proširenjima, drugačije bočne pragove, izražen zadnji difuzor i dvodelno zadnje krilo koje dodaje i vizuelnu dramu i funkcionalnu silu potiska.

Vozi se na 21-inčnim mat crnim Enkei aluminijumskim felnama, a tu su i šestoklipne aluminijumske monoblok čeljusti napred.

Lexus je takođe spustio vešanje za 20 mm u poređenju sa verzijom RZ 550e F Sport, osnovom za ovu verziju.

Lexus RZ 600e F Sport Performance

Dva elektromotora sada isporučuju kombinovanih 313 kW/426 KS, što 600e čini najmoćnijim RZ modelom do sada. Sa dodatnom snagom, RZ 600e F Sport Performance ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde. Koristi bateriju od 77 kWh, koja omogućava domet vožnje do 525 km sa punim punjenjem.

Vozilo će na japanskom tržištu biti lansirano 2. marta 2026. godine, i to u dve upečatljive šeme boja: Crna i Neutrino siva verzija koštaju 12.165.000 jena (66.115 evra), dok Premium crna i HAKUGIN II verzija dostižu cenu od 12.440.000 jena (67.610 evra).

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 77



Komentari