
Novi model se razlikuje od verzije sa benzinskim motorom ne samo po tehnologiji već i po spoljašnjem i unutrašnjem dizajnu.
Plug-in hibridna verzija je nazvana Passat ePro, prvi put je prikazana prošlog meseca na Salonu automobila u Guangdžouu, a zatim je ovaj novi model sertifikovalo kinesko Ministarstvo industrije i trgovine. Sada su lokalni mediji otkrili i dodatne detalje o hibridnom sedanu.

Spolja, novi Passat ePro se razlikuje od benzinskog Passata po prednjem i zadnjem delu. Benzinsko-električna limuzina ima drugačije prednje i zadnje farove, doteranu masku i redizajnirane branike.

Passat ePro je dugačak 5.017 mm, što je 11 mm duže od benzinskog modela. Ostale dimenzije su iste: širina 1.850 mm, visina 1.489 mm i međuosovinsko rastojanje 2.871 mm. Volkswagen Passat ePro je dostupan sa točkovima od 17 ili 18 inča.

Unutrašnjost hibridne limuzine ima novi volan sa dva kraka, koji zamenjuje volan sa tri kraka. Passat ePro takođe ima drugačiju centralnu konzolu za info-zabavni sistem.

Pogonski sklop Passata ePro uključuje 1,5 litarski turbo benzinski motor (129 KS) iz serije EVO II, elektromotor od 197 KS i bateriju od 22 kWh. Prema preliminarnim procenama, novi hibrid će imati domet od približno 150 km samo na električnu energiju prema kineskom CLTC ciklusu, sa ukupnim dometom od 1.300 km.
Očekuje se da će se hibridni Volkswagen Passat ePro pojaviti u prodaji u prvoj polovini sledeće godine, kada će biti saopštena i njegova cena.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs