home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Kada se kaže da je automobil namenjen istočnoevropskom tržištu, to podrazumeva da mora da bude pouzdan i dugotrajan, treba da ima gepek i bude prostran, a zbog naše putne infrastrukture neophodno je da bude ojačan s donje strane. Nije obavezno da bude previše lep i, što je najvažnije, ne sme puno da košta. Kada bi ovo bile kolone kviza "Slagalica", rešenje asocijacije bilo bi "reno talija", koji je bio na testu Kurira.

Definitivno ne osvaja na prvi pogled, ali polako... Kao i većina sedana na bazi modela B segmenta, nastao je nespretnim dodavanjem "kofera" na zadnji kraj. Isti recept primenjen je kod "talije", gde je produžen provereni "reno klio". Kada se sve pomešalo, dobijene su linije skromnog i neupadljivog izgleda. Jedina svetla tačka dodavanja karoserije je veliki prtljažnik.

Ali "talija" ima svoje adute. Odmah po otvaranju vrata za oko zapadaju moderne presvlake sedišta, proštepane elegantnim belim linijama sa strane. Instrument tabla je ista kao kod "klija", dok su materijali nešto lošiji. Ipak, ergonomija je sasvim solidna i svi prekidači su nadohvat ruke. Pravi dragulj za ovu klasu su komande integrisanog audio uređaja iza volana. Automobil sa testa bio je opremljen i putnim računarom, koji je deo dodatne opreme. Sigurnost uliva zvuk prilikom zatvaranja vrata, koji nemaju mnogi automobili više klase.

Prednja sedišta imaju za ovu klasu neuobičajeno veliki radijus pomeranja, a ni pozadi ne manjka prostora. Ipak, sedište vozača ne pomera se po visini, mada je subjektivan osećaj da ljudi srednje visine sede dobro. Volan se podešava samo po visini, ali je servo podešen odgovarajućom jačinom, tako da se automobil vozi lako. Oduševio nas je i radijus okretanja, pa se "talija" može obrnuti za 180 stepeni uz skroman prostor.

Posle okretaja ključa stiže veoma prijatna informacija na bord kompjuteru da automobil ima autonomiju od 860 kilometara s jednim rezervoarom. To se može zahvatili proverenom dCi dizelašu od 64 konjske snage. Bez štednje i po hladnim danima, "talija" je na testu "pila" samo 6,3 gradska litra evrodizela. Može se pomisliti da automobilu nedostaje snage, ali situacija je potpuno drugačija. Ovaj agregat je dovoljan da 1.055 kilograma teško vozilo bude agilno i solidno brzo, dok se snaga prenosi preko dobrog petostepenog menjača.

Aktuelna ekonomska kriza snizila je cenu "talije" na 9.260 evra. Ipak, model sa 1,2-litarskim benzincem i bogatom opremom - klimom i audio uređajem, podizačima stakala, dva vazdušna jastuka... košta konkurentnih 9.990 evra, dok je cena dizelaša s testa Kurira 11.670 evra. S druge strane, "talija" ostavlja utisak kvaliteta i dugotrajnosti, pa vlasnik ne mora da bude taličan kako bi ga ovaj porodični automobil verno služio godinama.

Autor : Mladen Radulović

Foto : Renault, Kurir-info.rs 



čitanja : 16689



Komentari

Sto je ovo ruzno.
Oblik nema nikakvog smisla.

Autor Eki 02 Mar 2009, 22:22

MOze li neko da mi kaze koji bolji auto moze da se kupi od ovog za ove pare. Kazite ili umuknite!

Autor Kidou 02 Mar 2009, 22:45

Od napred nije nesto, ali od nazad mnogo bolje izgleda. Za te pare sumnjam da ima išta bolje

Autor Sasa 03 Mar 2009, 10:05

Ovaj auto ima konkurenciju u daciji logan (sa datom opremom cena joj je malko niza).Naravno,izabrao bih taliju.

Autor Timer 05 Mar 2009, 09:53

Recimo Astra Classis 1.4 se može dobiti za 9990 eur. Lepša, sigurno će bolje i cenu da drži, moderniji motor (1.4l 16V 90ks ecotec) itd.

http://auto.blog.co.yu/blog/auto/domace-trziste/2009/02/19/opel-astra-classic-za-9.990-evra-do-kraja-marta

Autor Miki 07 Mar 2009, 13:23

bio sam da kupim pomenutu astru
nema ih ljudi...samo vas lazu
kaze ima jedan 1.7diesel ali ona nije 9990

Autor Boban 10 Mar 2009, 15:52

Nemojte porediti stari i prevazidjeni model astre sa novim vozilom. To je najgori nemacki automobil. Jos uvek ima problema sa korozijom pragova i rubova i ne znam gde prave to smece! Sto se tice cene polovnih vozila pogledajte kako stoje polovni renault clio!

Autor car expert 12 Mar 2009, 15:15

Robustni pomalo zastareli automobil koji upravo sa dačijom deli najbitnije komponente.Pouzdan službeni automobil sa nažalost velikim troškovima održavanja.Čini mi se da je nešto jeftinija dačija ipak bolji izbor za sve koji ne očekuju mnogo i ne pate od "brenda".Ostaje samo nejasno zbog čega reno sam sebi pravi konkurenciju na istočnom tržištu.

Autor kamirae 23 Okt 2009, 19:05

ne ocekujes mnogo od dacije?brale ja imam dci 1,5 loga ful oprema..auto je ekstra i prevaziso daleko sva ocekivanja..

Autor bb 22 Nov 2009, 22:32

Ovaj auto je sjajan! Pouzdan, kvalitetan i bogato opremljen. A sto se tice izgleda, mislim da je to stvar ukusa. Meni je ovaj automobil jako dopadljv, i tesko da se moze naci bolji za ovu cijenu. Stavise, mislim da je kupovina nove Talije mnogo bolja solucija nego neki polovnjak za istu cijenu.

Autor Bozidar 20 Jan 2010, 01:11