home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Dolazeće generacije automobila, po nepisanom pravilu, za klasu su bolje od prethodnih. Ali nova „opel meriva“ krši tradiciju i za najmanje dva koplja ide napred. Na svetskoj premijeri u Hamburgu brzo smo se uverili da je reč o vozilu kojem je teško pronaći manu. „Meriva“ blešti već na parkingu.

Složenim dizajnom vešto su spojene dominirajuće oštre linije sa nekoliko kružnih tačaka. Zajedno sa stilski urađenim svetlosnim grupama i nenapadnim lajsnama, stvorena je umetnička skulptura. Revolucionarna zadnja vrata koja se otvaraju naopačke nimalo nisu narušila harmoniju linija.

Sledi kabina - teren na kome ovaj „opel“ još sa starim modelom drži šampionski pehar. Prilagodljivost i fleksibilnost sada dostižu zenit. U velikom radijusu i svim smerovima pomeraju se prednja, ali i zadnja tri sedišta, i to svako nezavisn. Nova sedišta nagrađena su nemačkim prestižnim sertifikatom „Akcija za zdrava leđa“.

Može se podesiti lumbalni deo, nasloni za glavu u četiri smera...
U prtljažnik staje za klasu velikih 400 litara, a obaranjem zadnje klupe impresivnih 1.500 litara. Dubina gepeka može da se podešava, a tu su i svi mogući dodaci koji olakšavaju transport, poput kuke, bočnih pregrada, ladica za pakete, nosača za bicikl...

Novitet u kabini je centralna šina od poliranog aluminijuma. Srednja konzola sa policama klizi od prednjeg do zadnjeg dela (sistem „Fleks-rejl“) i lako se može učvrstiti. Ispod šine se nalazi fiksni stalak sa dva držača za šolje i dva udubljenja, sa USB priključcima i utičnicom od 12 volti...

Vozaču je sve prilagođeno! Najvažnije je podizanje ručice menjača na centralnu uzdignutu konzolu, pa se uz visoko sedenje upravlja sa uživanjem. Volan je zadebljan na 75 stepeni i s pravom merom pojačan elektroservom. Jedina mana su brojni dugmići. Potrebno je vreme za navikavanje, ali komande su logične. Interesantno je i to da najslabiji benzinski agregat ima 120 konjskih snaga, pa je „meriva“ zato veoma agilna.

Strah od potrošnje je nestao, jer je posle kombinovane vožnje po gradu, ali i brzine od 190 km/h na nemačkom savršenom autobanu putni računar pokazivao oko 7,5 litara!

Osnovni model, sa 1,4 benzincem od 100 KS, s klimom i audio uređajem, u Srbiji će koštati 13.990 evra. Kad se sve sabere, „opel meriva“ je fudbaler koji može da igra odbranu, sredinu i napad. To je univerzalni vojnik u koji staje sav prtljag, ali i sportista na putu i deo imidža porodice sa stilom.

Vrata naopačke!

Najviše kontroverzi izazvalo je otvaranje zadnjih vrata „naopačke“. „Opel“ je sproveo detaljne ankete korisnika koji su dali visoke ocene lakoći ulaska i izlaska iz auta.
U cilju bezbednosti, automatika kontroliše električne brave i zaključava vrata čim auto dostigne brzinu od 4 km/h. Dok je vozilo u pokretu, vrata ne mogu da se otvore iznutra, a automatski se otključavaju prilikom zaustavljanja. Vrata u „merivi“ otvaraju se pod rekordnim uglom od čak 84 stepena!

Sedišta uvek čista

Takozvani top-tek tretman,korišćenjem nano tehnologije, omogućava lako čišćenje mrlja od pića ili drugih supstanci, kao što su topljena čokolada, kečap, senf, pa čak i ulje. Porodice sa decom dobro znaju šta to znači.

Mesto za svaku sitnicu

Istraživanjem je napravljen spisak od čak 20 stvari za koje je utvrđeno da se najčešće prevoze u automobilu. U „merivi“ se sve može lako spakovati, a da pri tom ostane još mesta. Kanali su projektovani da budu police, a džepovi u vratima mogu da prime flašu od 1,5 litara. Fioka na izvlačenje može biti postavljena ispod sedišta suvozača i može da primi laptop, knjige...

PREMIJERA: OPEL MERIVA
Motori: benzinski: 1,4 (100 KS);
                1,6 turbo (120, 140 KS)
Dizel: krajem godine
Masa: 1.200 kg
Dužina: 4,02 m
Prtljažnik: 400/1.500 l
Osnovni model - 1,4; klima, audio uređaj:
                                   13.990 evra

Autor : Mladen Radulović

Foto : Opel



čitanja : 3623



Komentari

"Ali nova „opel meriva“ krši tradiciju i za najmanje dva koplja ide napred"

Ista reklama je bila i kada se pojavila prva korsa. Za dva po dva koplja sada bi bili bolji od Mercedesa.
Opel je bio i ostao najgori nemački automobil.
Nikada ovo ne zaboravite!

Autor Mange 10 Maj 2010, 15:53

Najgori nemacki automobil, pa ni to nije lose, dobro da nije najgori svetski automobil. Meni je opel skroz dobar i pouzdan auto i dovoljno pruza u odnosu na ulozen novac.

Autor Rade 10 Maj 2010, 16:00

@Mange
sa BMW, Mercedesom, Audijem i Poršeom je nesportski porediti Opel. Samo da mi je znati po čemu je gori od VW??? Stari su bili gori zato što su trulili, a po čemu bilo koji novi Opel zaostaje za VW???

Autor blitzman 10 Maj 2010, 17:01

Ovaj što je prodavan preko zastave još truli!
O udobnosti da ne pričam. Trudnicu nisam smeo da vozim u vektri.
Pitaj i mehaničare.
Ipak VW auto za Opel.

Autor Mange 10 Maj 2010, 17:10

Pa, kada bi na bordu PISALO da je, recimo, na 100 km PROIZVEO 5 litara benzina, da li bi to znacilo da PROIZVODI gorivo?
Sta vele, "posle kombinovane vožnje po gradu, ali i brzine od 190 km/h na nemačkom savršenom autobanu putni računar pokazivao oko 7,5 litara".
Jeste, ali "malo sutra" ...

Autor Moron 10 Maj 2010, 18:08

@Mange
VW je bio auto za Opel imeđu 98-04 godine. I pre i posle toga Opel je bio tata za VW po mom mišljenju. A o udobnosti VW, nemoj molim te...

Autor blitzman 10 Maj 2010, 18:30

Nova Insignia mi je bolja od passata,astra od golfa,a u ostalom mi je bolji vw :) ne racunam opc,gti,r verzije....

Autor hh 10 Maj 2010, 19:00

blitzman
Kad prođe vreme shvatićeš onaj moj prvi komentar "Opel je bio i ostao najgori nemački automobil".
I mene su uspevali da prevare u par navrata. Prvo što sledi je razočaranje u insigniju.

hh
A pasat je najgori VW uvek bio, pa je moguće porediti pasata i insigniju.

Autor Mange 10 Maj 2010, 22:31

Jos da je Kurir stvarno vozio Merivu...

Autor Panchev9 11 Maj 2010, 00:16

Ceo tekst su ukrali sa nekog sajta, verovatno hrvatskog, jer su zaboravili da promene rec "ladica".
Da su ga stvarno testirali, imali bi bar jednu fotografiju sa testa.

Autor Vlada 11 Maj 2010, 00:22

@Mange
Ajde, molim te, reci nam sta te je toliko razocaralo kod Insignije, da i mi znamo zasto ne valja.

Autor Vlada 11 Maj 2010, 00:26

A ha ha ha. Ako su ga ovi testirali ja sam Betmen. Ni jedna fotografija sa "testa" :-).

Autor Boris 11 Maj 2010, 00:52

Insignia je previse lepa, komsije su ljubomorne... i previse brza, ne vide te kad prodjes gradom... i previse povoljna, osecas se kao da vozis jeftin auto. To nije u redu sa Insigniom. :P

Autor Moje ime 11 Maj 2010, 01:00

@Vlada
nije mogao da je kupi...

Autor carobnjak 11 Maj 2010, 01:02

Pa i vrapci na grani znaju ko su nasi novinari i kako oni rade svoj posao. Jadno!!

Autor ALEKSANDAR BG 11 Maj 2010, 06:05

Vlada
Tu i leži zec, ne znaš zašto ćeš se razočarati ali ćeš se razočarati.
Ja sam imao dva razočarenja sa opelom.

Carobni
Rekoh da ti pomognem, ode drštvo opelu, napusti fiat.
Važno je da ti imaš para za insigniju, samo nećeš, čekaš novi model G17+ iz Zastave ili ti FAS-a pa ćeš onda da kupiš al' šupalj nos do očiju.

Autor Mange 11 Maj 2010, 15:53

@Mange
nemam ja pare za Insigniu, a i da imam , najbolje da nju vozim po gradu, smeshan si kao i obicno... Samo napred! :)))

Autor carobnjak 11 Maj 2010, 16:55

XD Ja Opel lepo dam na selo, u njemu drzhim kokoshke, a u ovu Merivu cju da drzhim prasicji ako stanu, da ih na pijacu prodam. XD

Autor Moje ime 11 Maj 2010, 17:47