Nova Opel Meriva na probi "Blica"

Preuzeto sa : Blic.rs
Evropa je 1961. zabranila automobile sa takozvanim samoubilačkim vratima koja su, kao što ime kaže, dovodila do niza nesrećnih slučajeva. Da pojasnimo, u pitanju su bila vrata sa zadnjim otvaranjem, pričvršćena pozadi, a ne za centralni B stub. Nesavršenost automobila tog vremena dovodila je do iznenadnog otvaranja vrata u toku vožnje i ispadanja putnika sa zadnjeg sedišta.
Razvoj tehnologije omogućio je elegantan povratak "samoubilačkih vrata" koja su se 2006. pojavila na "rols-rojs fantomu", da bi ih četiri godine kasnije "Opel" kao fleksdor predstavio na drugoj generaciji "merive".
Pet godina razvoja
"Opelovi" stručnjaci su na promociji u Hamburgu otkrili da je razvoj nove "merive" počeo još 1. februara 2005. i da su već deset dana kasnije odlučili da bestseler ponese vrata sa zadnjim otvaranjem. Znači, i pre nego što ih je Evropa ponovo dozvolila. Razlog je profil kupaca "merive", kojih je od premijere 2003. bilo više od milion. Naime, za "merivu" se odlučuju vozači koji češće od ostalih koriste zadnja sedišta. "Opel" jasno cilja mlade porodice s decom i starije vozače sa bogatim društvenim životom koji će voziti unuke.
Fleksdor
U praksi, fleksdor je pokazao praktično lice, sa brojnim prednostima i nekoliko mana. Najvažniji plus je svakako kreiranje širokog prostora za ulazak jer se u četiri koraka otvaraju čak do 84 stepena, dok klasična vrata ne mogu da zahvate više od 68 stepeni. Takođe, putnik na zadnje sedište ulazi bez napora i, što je možda važnije, bez savijanja u leđima. Roditeljima je olakšano stavljanje i izvlačenje dece iz sedišta, a kada se otvore i prednja i zadnja vrata, oko automobila se stvara "zaštitni zid". Za svaki slučaj, u "merivu" je ugrađen sistem koji automatski zaključava vrata na brzini višoj od 4 km/h. Iznad unutrašnjih ručki na vratima nalazi se i LED lampica. Kada svetli crveno, vrata ne mogu da se otvore sve dok se brzina ne spusti ispod 4 km/h i lampica ne promeni boju u zeleno. Jedna od zamerki je da prilikom istovremenog izlaska putnici na prednjim i zadnjim sedištima smetaju jedno drugom jer ne postoje vrata da ih razdvoje. Takođe, vozač i suvozač bi trebalo da pre nego što krenu da zatvore vrata pogledaju da li se putnici sa zadnje klupe pre ulaska slučajno nisu rukom uhvatili za B stub.
Fleksibilna kabina
Dimenzije "Opelovog" gradskog monovolumena su namerno povećane do granice sa modelima C segmenta kako bi se dizajnerima ostavilo više prostora za dokazivanje, ali i da se pokrije što veći deo unosnog tržišta. Unutrašnjost je urađena od kvalitetnijih materijala, po uzoru na one u "insigniji" i novoj "astri". Osim pretrpanih dugmića na centralnoj konzoli, ostatak kabine je urađen jednostavno, fleksibilno i sa dosta duha i prostora za sitnice. Novitet je i fleksrejl sistem između prednjih sedišta po kojem možete da "vozite" naslon za ruke kako bi prostor osmislili po svojim potrebama.
Turbo od 140 konja
Kratka vožnja bila je tek dovoljna da se upoznamo sa 1,4-litarskim turbo benzincima u dve verzije, sa 120 i 140 konja. Snažniji se pokazao kao bolji i ne preterano skuplji izbor, jer dolazi u kombinaciji sa solidnim šestostepenim ručnim menjačem. Mali turbo agregat iznenađujuće dobro vuče i "meriva" u petom stepenu prenosa s lakoćom ubrzava do 170 km/h. Prosečna potrošnja na pređenih 120 km iznosila je 7,8 litara. Kupcima se nudi i atmosferski benzinac 1.4 sa 100 KS čija je cena s osnovnim paketom opreme, koji ima klimu i muzički uređaj, 13.990 evra. Za poklonike dizel spremni su 1.3 (70 KS) i 1.7 CDTI (100 KS) motori, dok će se do septembra pojaviti i 1.3 eko-flekssa 95 KS, odnosno 1.7 sa 110 i 130 konja. Isporuka "merive" kupcima u Srbiji počeće u julu.
OPEL MERIVA 1.4 TURBO
Dimenzije
Dužina: 4.288 mm
Širina: 1.812 mm
Visina: 1.615 mm
Međuos. razmak: 2.644 mm
Prtljažnik: 400 l
Težina: 1.360 kg
Motor
Zapremina: 1.364 kubika
Snaga: 140 KS
Obrtni momenat: 200 Nm
Performanse
Ubrzanje:10,3 sekunde
Maks. brzina:196 km/h
Potrošnja: 7,8 litara
Cena:15.390 evra
Autor : Aleksandar Pijevac
"Jedna od zamerki je da prilikom istovremenog izlaska putnici na prednjim i zadnjim sedištima smetaju jedno drugom jer ne postoje vrata da ih razdvoje."
To se zove "sitnica".
Ili što reče Predrag, ako je jedan od tih putnika "Dobri duh Casper", tada problem ni ne postoji ...
Mislim da je Opel pogresio vreme za izlazak nove Merive...
Trebao je da se strpi da prodje ova krizna 2010g...
Po dimenzijama je ko stara Zafira! Ne kapiram ovu "politiku" stalnog rasta. Meni vise odgovaraju dimenzije Venge ili Notea ili stare Merive. Znaci sledeca Zafira bice bar 470cm duga? Jazz je zakon.
@Moron
to jeste problem ako se voze odrasle osobe nazad. Ali ja mislim da će u ovim kolima pretežno deca da se voze nazad, tako da nemaš skim da se guraš kad izlaziš... A i meni je ovo najlepši MPV...
"Razvoj tehnologije omogućio je elegantan povratak "samoubilačkih vrata" koja su se 2006. pojavila na "rols-rojs fantomu", da bi ih četiri godine kasnije "Opel" kao fleksdor predstavio na drugoj generaciji "merive"."
Zar nije na Mazda RX8 imala to još 2003?
Blitzman
Lepsi mini MPV ne znam, ali to sa z.vratima je glupost, cak i ako imas malu decu. Jer mala deca brzo rastu ( pa ce brzo, svakako pre redovnog vremena prodaje, poceti da ulaze istovremeno sa onima napred ).
Sa druge strane, nacin otvaranja z.vrata uopste ne resava osnovne probleme stavljanja dece na zadnja sedista. Ti, odakle god da pridjes, svoju kicmu sa detetom u rukama moras, pa moras da "slomis" dok ga stavis, zavezes ili obrnuto ...
Sa druge strane, veliki problem su decije noge ( pa i male dece ), cija stopala uglavnom udaraju u naslon prednjih sedista ( znam ljude kojima je bukvalno pocepan naaslov pozadi od dec. nogu ). A kako meriva ima manji razmak osovina nego astra, dete ce veci problem sa nogama ( do neke 12. godine ) imati u merivi nego u astri.
I sta je onda porodicni auto?
@Moron
Previse povezujes medjuosovinsko rastojanje sa komforom automobila jer to moze a ne mora uvek da znaci... Veruj mi ali u Jazz-u(i Civic-u) ima vise mesta pozadi nego u Accord-u... Sa druge strane, naravno da je pozicija vozaca najbolja u Accord-u...
Predrag
Dva komada, od svake vrste po jedan, zajedno imaju 16 godina, oko 2.7 metara i nekih 65 kg... I sto je najgore, ponasaju se kao deca, ne cene lava uopste :)
Panchev9
Ne znam da li si mogaao naci neki auto D klase koji je pozadi tesnji od accorda ( i za noge i za glavu )? Prethodni je, inace, imao razmak osovina samo 265 ( ako se ne varam ), tako da nije bas neki svetao primer D klase. Jazz mi oblikom deluje komforniji ( bar za glavu putnika pozadi ). Ja imam 194 i bas imam "problem", tako da svako vozilo cenim i sa te tacke. Komsija mi ima klinca od oko 18 koji je visi od mene! Sta da radim ako mi moje dete za par godina toliko poraste :)
@Moron
Super! Pretpostavljam da je ćerka tatina mezimica :) (i da liči na tatu :)
Pametna neka deca, pa ne cene lava. :))
Stavi ih u Škoditu (Superb), pa da vidiš kako će da budu pažljivi. Koliko god da se trude neće moći da dodirnu naslone prednjih sedišta ;)
Ko je komforniji pozadi 308 ili 407?
308
Sprchio sam se dok sam sedeo u drugarevom 407...
406 je imao jedno 10cm vise...
A za Accord-a sam naznacio sta je najbitnije...
@Predrag
Sta cemo da radimo mi(vlasnici makina) pogonjeni na olovo od juna kada se prestane sa proizvodnjom...
I ranije sam sipao BMB ali da li je i koliko stetno?
Predrag
Kazu da su deca najveca sreca i smisao zivota. Neki govore tako. Ali, oni su i patnja, samo takva... Ja sam supruzi davno predlagao da, umesto da se patimo, malo sacekamo i usvojimo neku decu od 18 godina... Nije imala razumevanja ... To su ti zene:)
P.S. Videcu jednog dana sta cu, Superb ili sta drugo ...
@Moron
Slažem se sa tvojom prvom rečenicom! Malu decu mnogo volim, a vole i ona mene :)
U svakom slučaju, nadam se neku Škoditu ;)
Panchev9
Yes it is. U Jazz-u napred ne mogu da sedim kako treba. To je jedini razlog zbog kojeg ga nisam kupio.
Mange
Pozdrav i Tebi. Nego, sta ti mislis o ovoj merivi, tehnicki?
Panchev9
Nista ja lose ne mislim za Jazz sa aspekta komfora. Za svoju velicinu, on mi deluje vise no dobro. Znam i jednog coveka koji je visi od mena, vozi ga, zajedno sa porodicom i ne zali se.
Panchev9
Piče Zastave i na BMB :)
Mada, ima da se kupi aditiv za BMB, kako bi zadovoljio potrebe motora bez katalizatora.
Ugradi uređaj za TNG! Ono malo vožnje na benzin će da izdrži :)
Izuzev velikih i skupih limuzina postoje kola za ljude koji voze kola kao gospoda i sav normalan svet na daleke puteve, postoje kola za sve i svešta a postoje mali gradski auti.
Pod 1. čovek treba da se opredeli. Akord, Laguna, 407 i razni drugi auti su jako udobna kola za dve odrasle osobe i dvoje dece, što čini jednu porodicu.
Kod nas su deca i ona od 18god. pa tu je selo, pa tezgarenja razna itd.
Zati su na ceni ovi univerzalni automobili poput raznih malih karavana, talija flurensa, rumstera, meriva, jazova i drugih nadgradnji.
Kad se pogleda bolje takva kola imaju masu mana ali je ovde bitno da svi i sve stane u što manje i za male pare.
Predrag
Vidis, moja zena kaze da je meni dugacak trup, a noge kratke :) Takodje, imam jos nekih telesnih i duhovnih falinki ...
Nisam ni znao kakva sam nakaza dok nju nisam upoznao ...
P.S. Odoh sada. Decije obaveze ...
Mange
Daj mi tvoje misljenje o celogodisnjim gumamaa ( juce ih pominjao Damko ).
To Michelin uopste ne pravi, jer ta guma, u najkracem, navodno ne valja ni za zimu, ni leto ( i ja tako mislim ).
Znamo, neki drugi proizvodjaci ih prave ...
@Moron 17 Maj 2010, 18:08
"Ja imam 194 i bas imam "problem"
a koliko od toga ti otpada na trup a koliko na noge ? :)))
Moron
Te univerzalne gume za sneg i led nisu sigurno a za drugo zavisi od vozača. Nekima sve dok se ne probuše su dobre a onda primete razliku.
A što se tiče BMB i MB benzina neka kola mogu da idu na BMB a neka ne. Kad izgore ventili onda znaci da nisu mogla. Vožnja iključivo na TNG je ista kao na BMB.
@carobnjak
Iako nisam pitan, osećam potrebu da se izjasnim:
Visina 193.5 cm
do prepona: 93.5 cm
do kuka: 103.5 cm
do najužeg dela struka: 123.5 cm
@Predrag
ali mene interesuje kako je kod Morona, posto je sebe opisao kao "remek-delo"... :)
Moram da primetim da je Moron duhovitiji cak i od mene, a fazon je da toga nije ni svestan... :)))
Vuk Karađić je rekao pišem kako govorim. Šalim se, jer treba dobro razmisliti kako se piše, valjda bi: fluence
@Mange
tako se pise ali se cita" "fluens", nema nigde "R", nisi samo ti tako pisao , mislim da je i onaj "car expert", secas ga se, onaj sto se zalio da sam ga ja minirao ?!? :)))
Sta mislis o novom Megane karavanu?
@Predrag
pa ne znam, zavisi odakle meris... :)
Ne nosim drvene klompe nego one lagane sa djonom od plute i gume, ako znas...
Carobni
Sve je moguće ali ne bih dalje, uglavnom pored toga u narodu ga zovu "flurens".
O gore navedenom mislim da nije za mene a posebno jer je iz Turske. Ima nekako liniju koja me podseća na forda, neke neprirodne obline.
Sto se megana ili megane, tiče mislim da je za svaku preporuku i dizeli i benzinci, pa sma hteo i Predragu da predložim da ga uzme u opciju.
@carobnjak
Meri odakle hoćeš ;)
Drvene su mi najjače! Kada sam ranije išao na VMA, dok je mama tamo radila, svi su tupkali sa njima.
Carobnjak
Nisam merio trup i noge, ali zena tako kaze ... Jesam posle gledao, no nisam primetio. Ali kada ona kaže, to je tako ...
Istine radi, imam dva brata, malo visa od mene ( 196 i 198 ), koji su u nekim kolima manje kačili glavnom o krov kola nego ja. Dakle, verovatno ima neke istine, možda se radi o par cm koji su umesto dole, završili gore ...
P.s. Opet deca, čitaću posle
@Moron
kako si ti blesav, verujes mi da me svaki put nasmejes... :)))
Ovde smo svi "mašala":))))))
Carobnjak 194cm
Moron 194cm
Predrag 193.5cm(precizno)
Moja malenkost 193cm
Koja bi kola kupili da stalno morate da vozite ljude ove visine????
Ovi iz Blica su testirali Merivu ko i oni iz Kurira prošle nedelje ili beše pre dve.
Panchev9
I ovo mi je previše! Voleo bih da su mi noge kraće bar ta 3.5 cm :)
@gorostasi
bas sam hteo da primetim da smo svi ogromni... :)))
Jel imate cvoruge na glavi?
@Pregrag
može:) Ja bih Omegu da se još uvek proizvodi:(( Ovako Insigniju Sports Tourer...
@Pancev9
baš mašala. Šta si ti jeo kad si toliki:))))
@carobnjak
neka prošečna kola
Opel Insignia
Skoda Superb
Toyota Avensis
VW Passat
Renault Laguna
Citroen c5
Peugeot 407
Mazda 6
@blitzman
pa ovako, kad pogledam spisak iz prve pogled mi se brzo zaustavi na Mazda 6!
A kad se setim koga treba da vozim onda samo Superb ali samo karavan jer je limuzina nesto najruznije iz VW grupe ( zadnji deo je veoma nesretno izveden!).
Naravno automobil D segmenta bez premca je Accord a ostali ne mogu da mu prismrde...
Nisam imao prilike da proverim, ali mi Pežo 5008 na osnovu podataka sa testova izgleda primereno potrebi. Tu je i Ford S-max. Sa liste je najkonfornija Škoda, dok u 407 ne bi mogli ni da sednete, a kamoli da se vozite 250 km.
@carobnjak
jeste bez premca po pouzdanosti(samo po tome), ali ga nisam napisao, jer bi se u njega teško smestila pomenuta ekipa...
@blitzman
znam, to je bilo za moju dusu...
I onda kazete da ne vidim nista od Italijana! :)))
@carobnjak
znam:)))
Moj pik Insignija, vrhunski udoban auto... I za vožnju i za "suvožnju":)
@Ex Italo fan
nisam pitan, ali u Alfi se vozi samo 2 ljudi. Ja i neka dama:))
blitzman
Insignia odmah uz Mazdu 6! Ona je zaista veliki napredak za Opel...
Laguna je ruzna i skucena, lepsa mi je bila prethodna, 407-ici je slava prosla. Passat i Avensis dobri ali dosadni ( i preskupi)...
C5 je najvece razocarenje kad sam ga video uzivo, koliko je na fotkama mocan toliko je uzivo nezgrapan, prednjica je kao tenk ( BMW X6).
Superb karavan je bio najprijatnije iznenadjenje na beogradskom sajmu, uz novi Spark ( pricam u svoje ime...). Karavan i sedan kao da su 2 razlicita automobila...
Blitzman
to je u redu, nego ja malo provociram Čarobnjaka zbog "Naravno automobil D segmenta bez premca je Accord a ostali ne mogu da mu prismrde"
@Ex Italo fan
pa nije bila na spisku a i njena namena nije prevoz ovakvog "tereta"...
Naravno, odmah uz Accord ali problem je cena!
@Ex Italo fan
mozes, tebi je dozvoljeno...:)))
Meni platforme ionako nisu bitne kao tebi...
Čarobnjak
Slažem se potpuno, nisam hteo puno da te provociram, samo malo.
@Ex Italo fan
kazi mi da li si vozio Grande Punto i koliko je bolji od prethodnika?
Samo sam sedeo u njemu i nekako mi napred ima manje mesta nego moj mk2a?
Čarobnjak
Nisam, ja imam jedan multi džet 1,3 u firmi, a trenutno vozim Lanču Musu, u kojoj ima sasvim dovoljno mesta za vozača naše visine, a ako su Predragove konstitucije, kao ja, jer moja žena kaže da sam nogat, uz podizanje vozačkog sedišta mogao bi i Moron da sedne iza.
@Ex Italo fan
ima ih jos uvek malo kod nas ali sam po forumima nasao podatke da je mnooogo kvalitetniji i bolje odradjen od prethodnika ( materijali, zavrsna obrada) i da vise nema te tipicne boljke ( servo, ECU)...Na to sam mislio ako znas?
Ex Italio fan
Vidš, razmišljao sam u poslednje vreme šta bih uradio kada bi mi neko rekao: 'ajde idi kupi neka kola!" Naravno i na zalost, posto imam porodicu, otpada brdo toga što mi se svida i što iracionalno i "intimno" želim ... ( možda BMW 1, mazda 6, neka "jača" impreza ... ). Ali onaj 5008 što si pomenuo, svakako bi dosao u najuzi izbor, pri cemu bih mozda, pored "potreba porodice", ostvario i moj "zivotni san" - 10 ks/kg! Ah, puste želje ... Od "malih nogu" to želim. Gledao sam ga i u Veranu, to je da se razboliš. Da u Veranu ne postoji ona "kvaka" kod sistema staro za novo ( da doplata za novi mora da bude veca od 50% vrednosti "starog" vozila ), mozda bih "danas" otišao da ga kupim. Ali, sve kada bih i to nekako premostio, tada kao da već čujem moju suprugu kako urla: "A moje zavese, novi tepisi ...? Za to nema, je li?" Teško da bih ponovo preživeo takvu "topovsku paljbu" ...
A ima i 7 sedista ( ona dva u podu, kao zafira )... Taman skoro da bi svi gore pobrojani stali. Mozda bi oni u 3. redu bili "kraći za glavu", ali to ti je život, ne možeš imati sve ...
Čarobnjak
Izgleda smo slušali slične priče, ličnog iskustva nemam.
Mange
Videh danas tvoj komentar i vezi ZOBS-a, pa ... U vezi "univerzalnih" pneumatika, da li znaš kako nacrt tehničkog pravilnika koji će njih da reguliše? One na boku nemaju sliku "snežne pahuljice" i neće predstavljati zakonsku zimsku opremu, zar ne?
Gledao sam, inače, na sajtu MUP-a BiH "Pravilnik o zimskoj opremi", bez slike "pahuljice" ništa ... Šipak!
Moron
5008 je po dimenzijam kao 806, a ja sam sa suprugom i troje dece u tom prevozu putovao fantastično. Doduše bio je nešto bolji odnos snaga-težina, poštoo je bi turbo benzinac, malo navijen elektronski, ali i tih 10kg/KS, je sasvim zadovoljavajući uz obrtni moment dizela.
Moron
Sve si pogodio. Ona koja nema M+S mora imati šaru preko 4mm na svim točkovima ili lance.
U toku je izrada pravilnika (preko 30) ali tako će ostati.
@Moron
„Kada su zimske gume u pitanju, propisano je da od 15. novembra do 31. marta vozači moraju imati zimske gume na pogonskim točkovima, ili četiri pneumatika sa univerzalnim ili letnjim šarama dubine najmanje 4 mm, ali automobili u tom slučaju moraju biti opremljeni i lancima ukoliko ih na putu zatekne sneg. Zimska oprema ne uslovljava zimske gume, već se vozaču ostavlja pravo izbora i to nije jedinstven primer za Srbiju, slični primeri mogu se naći i u Sloveniji iako je tamo fokus stavljen na zimske gume zbog boljeg standarda. U svakom slučaju osobe koje voze starije automobile moraće da kupe ili dve zimske gume ili četiri nove kvalitetne letnje gume, kao i da obezbede lance“, izjavio je Alvirović u vestima B92.
Ja ne znam ko je to smislio da zimsku opremu cine najmanje 2 zimske gume ( a ne sve 4 ), ali mislim da taj nije bas pri sebi i da to nije probao u praksi u varijanti pogona na prednje tockove. Ja vozim sa 4, ali prema mojim nedavnim "testovima" ( zimus sam namerno na jedan dan skinuo dve zadnje ), varijanta sa 2 zimske samo napred je "teska zabava". Ocas "zaokrenes" kola prvi prvom skretanju... Jer, prednje "drze" zeljeni pravac, ali zadnje odu "napolje" kao "sanke" ... Skoro da umres od smeha ( mada je to pre za plakanje ). Na zadnjem pogonu je jos i "pomozi Boze", ali ne i sa prednjim.
Mislim ( mada apsurdno zvuci ) da je bezbednije voziti sa 4 letnje po snegu, jer barem neces moci brzo u "krivene" i na "skretanja", pa nece biti ni "okretanja" ... Zato i podrzavam one zemlje gde zimsku opremu cine 4 zimske gume.
Ispade da su "glupi Bosanci" sve samo ne "glupi" :)
Moron
Sve vozače bi trebalo naučiti da kontrolišu vozilo na klizavom.
Ta varijanta napred zimske pozadi letnje a po snegu su idealne za to. Još ko ume povuče ručnu i vozi...
(Probati izvan javnog saobraaćaja)
Mange
Interesanto... Ja sam probavao X puta povucu rucnu po snegu kada su mi bile zimske pozadi, ali nisam nikada uspevao da tako lepo "izbacujem" rep kao sto se to desavalo bez rucne sa letnjim pozadi. Cini mi se, sreca pa ova kola ima veci razmak osovina pa se lakse "vracaju".
Jer, secam se vitare sa njenih 2,2 metra razmaka osovina. Kada njoj ( na 2 WD ) rep "pobegne", nije to uopste bilo uvek lako "vratiti" ...
A da treba to probati i malo "uvezbati", mislim da treba, jer nikada se ne zna kada ce zatrebati ...
Moron.
Težak auto pozadi a zimske sitno sečene drže ko po suvom a i pežo je pežo, nikad ne zaboravi.
@hh
Ako nista drugo, dok oni napune 18, ja cu malo da smrsam i tako dodjem blize zeljenom odnosu od 10 kg/ks. Ima tu dosta "manevarskog prostora", jer sam prilicno "ješan". Prema poslednjim merenjima, jer sam "nabildovan" kao ruski hrt i imam skoro 77 kg ...
@Moron
Laku noc... jel ono bese u ovo vreme :)
Gospodine mnogo ste "debeli" :)
Ipak mislim da je vreme za novu vagu...
Sad postoje i one digitalne...
Da li ste razmišljali koji automobili se voze na reli šampionatima WRC, IRC, evropski šampionati, naš šampionat, ko je tu stalno i ko pobeđuje?
Panchev9
Digitalna je ... Probao sam razne, nijedna nikada pokazala nije preko 79. Realno, dosta sam se ugojio od decembra, tada sam bio na 73 ( kao i prethodnih 15-20 godina ), ali mi doktor "rek'o" da moram se ugojim, pa ja poc'o da "jedem" kao "niva". I eto ...
A imas pravo, kasno je dosta. Lahka noc Tebi i ostalima!
Mange
Taman krenem da spavam, ali ...
Pojasni to pitanje.
Carobnjak
Daleko od toga da sam ja "legende", samo obican moron, to ce ti reci svako covek iz mog okruzenja, casna pionirska ...
Izvini ali onda imas neku glistu u sebi...
Ili si vegetarijanac...
Poz
@Moron
De si sad krenuo da spavaš,
taman sam se uključio.
Pozdrav svima preko 190cm!
:))))))))))
@Moron
Auuuuuuuuu moron, pa ja sam mislio da sam ja mršav (83kg), a ti imaš 10 kg manje od mene. Pa tek sada ne mogu da te zamislim ;)
@Predrag
Ne da koči nego kao da vozim pod ručnom uzbrdo!
Ja mislio to je samo kod mene kad ono.......
@SVI: Molimo sve redovne posetioce bloga da kod pisanja komentara obrate paznju na recnik i kulturu pisanja, i da teme ne pretvaraju u licne diskusije potpuno off topic, jer cemo biti prisiljeni da obrisemo takve komentare, sto svakako nije u interesu ni vas ni onih drugih koji dolaze na ovaj blog da se objektivno i brzo informisu. U pocetku smo sve to tolerisali jer nam je zelja bila da napravimo kanal preko koga ce posetioci i citaoci uspesno razmenjivati misljenja vezana za date teme, medjutim vicevi, privatne poruke i neprikladan recnik je nesto sto apsolutno nasa redakcija ne podrzava. Nadamo se da ovo necete shvatiti licno, u planu je postavljanje foruma gde moze postojati off topic rubrika gde biste mogli slobodno da diskutujete o bilo cemu, u medjuvremenu vas molimo da se drzite pravilnika jer cemo u suprotnom biti prinudjeni da obrisemo sve komentare koji nisu u skladu sa njim. Sve ovo cinimo upravo radi ocuvanja kredibiliteta i ugleda autobloga, pa se nadamo da cete nam izaci u susret. Zelimo vam sve najbolje i uzivajte u nasem i vasem autoblogu.
@Predrag
Pojma nemam,od onih komentara i još nekih dijaloga uživo (više monologa) pomešali su mi se živci više ništa ne znam....
@auto
Mozete li da budete direktniji...
Sta se podrazumeva pod "privatizacijom privatnim porukama"...
Za viceve i neprikladan recnik je sve jasno...
@Ðenka
Vide li ti ovu poruku od Autora auto? Oni nas hoće da rasteraju! Slažem se za ružne reči, ali na koji način naši komentari "off topic" utiču na one "koji dolaze na ovaj blog da se objektivno i brzo informisu". Ne kapiram!
@auto
Da se izuvamo sledeći put kad ulazimo?
Ne zamerite na ovoj "ironiji"
šala mala.
:)))))))))))))))
@Predrag
pa mi smo osvezili ovaj blog , inace je bilo dosadno, sad ce ispasti da ga mi i blokiramo ?!?
@svi: prvo da ne bude zabune, ne zelimo da se osecate prozvani nesto licno, nama je i cilj bio da poruke zazive, ali vicevi, ceca i seka, i neke druge teme, s vremena na vreme pogledajte u temu teksta pa nekako provucite kroz to.. kazem lepo je imati neki medij i za druzenje, ali onda to bolje da se uradi preko foruma, kome je to i namena... dakle nije fora da se to shvati licno, bez vas ne bi bilo ni nas, dakle ima ljudi koji znaju o cemu pricam, dakle mogu automobilske diskusije proistekle iz teme pa i ponesto sto je vezano za clanak, ali ipak imajte mere, dobili smo i neke primedbe na tu temu, nije nam cilj da ikoga sada ponaosob izdvajamo, shvatite ovo vise kao molbu, please...
@auto
Pa slazem se , eto Predrag me pitao za muziku, pa ja odgovorio... :)))
A da li je dozvoljeno pricati o muzici koja se slusa za vreme voznje?
@auto
Dogovoreno!
Nema više u šorcu i papučama.
Pozdrav svima.
:))))))
@Predrag
ne podnosim americka vozila, ona su za mene vrhunac neukusa!
Vise mi se svidja S..a! :)))
P.S. ali ona od pre 3 godine...
@auto
Mozda sam u manjini, ali ja sam od nedavno i krenuo da posecujem ovaj sajt upravo zbog mogucnosti da se ostavi neki komentar...
Dakle, da li to znaci da ako se kaze da je Multipla kao "ruzno pache", ustvari neadekvatan komentar jer ce tako reci(mozda i sa pravom) udruzenje za zastitu zivotinja...
A takav komentar se odomacio sigurno milion puta...
Ne zelimo da sada mi odlucujemo do tancina sta je dozvoljeno a sta ne, nije problem i da se provuce ponekad nesto offtopic, ali polako je prelazilo u nesto sto nam nije bila zamislio, evo upravo gledam da pustimo neki forum gde se mogu izmedju ostalog diskutovati POTPUNO slobodno (mislim bez psovanja i sl.. ) ali u RAZNO i off topic sekciji bi mogli da pricate apsolutno sta hocete. Da probamo tako pa da vidimo kako ce se pokazati forum, s tim sto bi mi voleli da vidimo i ON topic komentare u clancima svakako!!... PAr puta smo predlagali forum medjutim ni mi nismo sasvim odlucni sta cemo sa time....
@carobnjak
I meni!!! Takve ja volim ;)
Da li postoji neki forum ovog tipa, na koji bismo mogli da se preselimo?
P.S CHRYSLER C300 je jedan od retkih američkih automobila koji mi se sviđa.
@Predrag
Ako se kandiduješ za "kralja"
imaš moju podršku.
P.S.
Ja sam mislio da sam jedina "bitanga"
@auto
zar nije jednostavnije da obrisete ono sto se vama ne svidja i gotova stvar?
P.S. umesto da pozdravite nasu ideju da se druzimo vi je minirate, cestitam! :(((
@carobnjak
Tako je Čaki! Sada bih rekao jednu našu poslovicu o krivini, dlakama i smetnji.
Stvarno me interesuje eto samo jedan razlog zsto se postavlja ovakvo pitanje bas sada...
Bilo je i pre prlika ali sta je sada prelilo casu...
i neke druge teme(KOJE)...
Tako ide nastavak...
Nisam se ukljucivao u taj OFF TPOIC(naucio sam novi izraz :)) kako se kaze, jer me to zaista ne interesuje...
Mora da je ovaj Autor auto neka nezgrapna ženska, pa joj smetaju naše estradne lepotice. Ne verujem da bi pravi muškarac imao nešto protiv bilo koje od njih dve. :)
Nista drugari, sad barem imam razog da ranije odem na spavanje... :)))
Laku noc!
Promena ponasanja nastaje pri koncentraciji od 20 mg/dl tj. >4.3 mmol/l.
Klinicka intoksikacija je pri conc. >100 mg/dl odnosno >1g/l.
Ako 1l ima priblizno 1000 grama a promil je hiljaditi deo to znaci da onaj drugi stepen nastaje pri koncentraciji vecoj od 1 promila...
Ako ima neki hemicar neka me ispravi ako gresim, ja mu dozvoljavam! :)