Opel Insignia 4x4 na probi "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Opel insignija“ je dobila adaptivni pogon na svim točkovima, koji predstavlja poslednju reč tehnike u automobilskoj industriji. Kupci već presudili - sa 230.000 vlasnika "insignija" najprodavanija u segmentu „Insignija“ ima najbolji pogon 4X4 na svetu! Ovo je čvrst
stav tehničkog direktora „Opela“ Andreasa Hola. Preostalo je da izjavu
proverimo vozeći putevima regije Pijemont u okolini Milana, na svetskoj
premijeri kojoj je redakcija Kurira ekskluzivno prisustvovala.
Kad je reč o konkurenciji, tvrdi direktor Hol, oni najveći deo kontrole svih
točkova prepuštaju mehanici. Tajna u pogonu „insignije“ je moćna centralna
jedinica i adaptivni 4X4 program. Kompjuter, naime, tokom svakog delića sekunde
dobija informacije od desetine senzora. U slučaju najmanjeg gubitka podloge,
moćan softver trenutno reaguje i ne dozvoljava da vozilo ode s puta.
Sve ostalo o „insigniji“ je poznato. Briljantan dizajn i skulpturalni potezi
kreatora stvorili su jednu od najvećih pobeda stila u automobilskom svetu.
Međutim, sad im je uspelo da izvajaju jedan od najlepših karavana, koji s
pravom nosi oznaku ST (sports turer). Porodični ljudi sada mogu da spoje
vrhunsku praktičnost koja ne kvari imidž familije sa stilom.
U luksuznoj kabini dominiraju oštre umetničke linije, kao i visokokvalitetni
materijal. Reč je o prvoklasnoj visokokvalitetnoj napa koži u bojama
toplog indijanskog leta, koje su upotpunjene kašmirnim šavom krem boje.
Glavna priča je adaptivni 4X4 pogon, koji radi zajedno s prilagodljivom šasijom
i elektronski kontrolisanim diferencijalom. Sistem, naime, kombinuje najbolje
karakteristike konvencionalnih mehaničkih i hidrauličnih pogonskih sistema na
sva četiri točka. Velika prednost je to što točkovi ne moraju da se okreću pre
primene korektivnih mera.
Program je podešen tako da auto može dinamičnije da se kreće, što pojačava
sportski utisak iako je reč o karavanu. Na ravnom putu sistem prebacuje snagu
na prednji pogon da bi smanjio gubitak od trenja i uštedeo gorivo.
„Opel“ je spremio novi 2-litarski CDTI motor sa 160 KS, moćan i efikasan dizelaš.
Inženjeri su obavili prepravke na svim dizel motorima kako bi popravili stepen
buke i vibracija. Tokom vožnje po Italiji u kabini je bila obezbeđena tišina.
Vozili smo i 2-litarski turbo-benzinac sa 220 KS. Oba motora nude visoke
performanse bez prelaženja granice ekonomične potrošnje goriva. Sve komande su
tvrde, što odgovara temperamentnim vozačima.
Studije pokazuju da kupci „insignije“ posebno cene novi ponoh 4X4. Oko 45 odsto
„Opelovih“ klijenata koji naručuju 2,0-litarski turbo-benzinac dodaju u svoje
„insignije“ i adaptiv 4X4 sistem.
Pomenimo da je „insignija“ sa svoje tri verzije - hečbek, sedan i sports turer
- sakupila čak 40 nagrada, uključujući i priželjkivanu nagradu za automobil
godine 2009! Najbolji odgovor dali su kupci poručivši čak 230.000 modela, što
je čini najprodavanijim automobilom u srednjem segmentu.
Autor : Mladen
Radulović
Secate se sledece recenice na ovom bolgu pre oko mesec dana: "Inženjeri su obavili prepravke na svim dizel motorima kako bi popravili stepen buke i vibracija."?
Bas su ga lepo provozali, sve "vristi" od utisaka ...