home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

„Opel insignija“ je dobila adaptivni pogon na svim točkovima, koji predstavlja poslednju reč tehnike u automobilskoj industriji. Kupci već presudili - sa 230.000 vlasnika "insignija" najprodavanija u segmentu

„Insignija“ ima najbolji pogon 4X4 na svetu! Ovo je čvrst stav tehničkog direktora „Opela“ Andreasa Hola. Preostalo je da izjavu proverimo vozeći putevima regije Pijemont u okolini Milana, na svetskoj premijeri kojoj je redakcija Kurira ekskluzivno prisustvovala.

Kad je reč o konkurenciji, tvrdi direktor Hol, oni najveći deo kontrole svih točkova prepuštaju mehanici. Tajna u pogonu „insignije“ je moćna centralna jedinica i adaptivni 4X4 program. Kompjuter, naime, tokom svakog delića sekunde dobija informacije od desetine senzora. U slučaju najmanjeg gubitka podloge, moćan softver trenutno reaguje i ne dozvoljava da vozilo ode s puta.

Sve ostalo o „insigniji“ je poznato. Briljantan dizajn i skulpturalni potezi kreatora stvorili su jednu od najvećih pobeda stila u automobilskom svetu. Međutim, sad im je uspelo da izvajaju jedan od najlepših karavana, koji s pravom nosi oznaku ST (sports turer). Porodični ljudi sada mogu da spoje vrhunsku praktičnost koja ne kvari imidž familije sa stilom.
U luksuznoj kabini dominiraju oštre umetničke linije, kao i visokokvalitetni materijal. Reč je o prvoklasnoj visokokvalitetnoj napa koži u bojama toplog indijanskog leta, koje su upotpunjene kašmirnim šavom krem boje.

Glavna priča je adaptivni 4X4 pogon, koji radi zajedno s prilagodljivom šasijom i elektronski kontrolisanim diferencijalom. Sistem, naime, kombinuje najbolje karakteristike konvencionalnih mehaničkih i hidrauličnih pogonskih sistema na sva četiri točka. Velika prednost je to što točkovi ne moraju da se okreću pre primene korektivnih mera.
Program je podešen tako da auto može dinamičnije da se kreće, što pojačava sportski utisak iako je reč o karavanu. Na ravnom putu sistem prebacuje snagu na prednji pogon da bi smanjio gubitak od trenja i uštedeo gorivo.

„Opel“ je spremio novi 2-litarski CDTI motor sa 160 KS, moćan i efikasan dizelaš. Inženjeri su obavili prepravke na svim dizel motorima kako bi popravili stepen buke i vibracija. Tokom vožnje po Italiji u kabini je bila obezbeđena tišina.
Vozili smo i 2-litarski turbo-benzinac sa 220 KS. Oba motora nude visoke performanse bez prelaženja granice ekonomične potrošnje goriva. Sve komande su tvrde, što odgovara temperamentnim vozačima.

Studije pokazuju da kupci „insignije“ posebno cene novi ponoh 4X4. Oko 45 odsto „Opelovih“ klijenata koji naručuju 2,0-litarski turbo-benzinac dodaju u svoje „insignije“ i adaptiv 4X4 sistem.

Pomenimo da je „insignija“ sa svoje tri verzije - hečbek, sedan i sports turer - sakupila čak 40 nagrada, uključujući i priželjkivanu nagradu za automobil godine 2009! Najbolji odgovor dali su kupci poručivši čak 230.000 modela, što je čini najprodavanijim automobilom u srednjem segmentu.

Autor : Mladen Radulović



čitanja : 2454



Komentari

Smesno, Kurir je nije ni video! :)))

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 20:54

@ carobnjak
Uze mi reči iz usta

Autor Dejan L 14 Jun 2010, 21:03

Standardni Kurirov test, a.k.a google translate:)))))

Autor blitzman 14 Jun 2010, 21:15

Secate se sledece recenice na ovom bolgu pre oko mesec dana: "Inženjeri su obavili prepravke na svim dizel motorima kako bi popravili stepen buke i vibracija."?
Bas su ga lepo provozali, sve "vristi" od utisaka ...

Autor Moron 14 Jun 2010, 22:26

Ma bice kurir Top Gear magazine za koju godinu...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 22:38

Šteta što ovi (bizoni), šatro "testiraju" tj. skrnave jedan od lepših karavana!

Moron
pozdrav,odgovarao sam ti tamo onomad na neka pitanja ali ovi "eraseri" su neumoljivi za slobodnu misao, ako i ovo neočiste!
:))

Autor Ðenka 15 Jun 2010, 00:13

Da, Kurir da prisustvuje zvanicnoj prezentaciji. Sto je previse - previse je :)

Autor Milos 16 Jun 2010, 09:11