home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

Trendset klasa dobila je snažnog igrača. Za ulicu Strahinjića bana iz „Sitroena“ stiže nova senzacija, zove se DS3.

Kreativnost, stil i luksuz ovde se sreću u istoj tački. Pet zvezdica za dizajn bilo je očekivano. Ali, kad je na testu nemačkog Auto Bilda „francuz“ dobrano potukao kralja klase „mini“, bilo je jasno da je DS3 u gradskog premijer ligi. Da je magnet za poglede, uverili smo se tokom trodnevnog testa Kurira.

Sastavljen je iz proverenih elemenata koji u dobu skulpturalnog dizajna proizvode hemiju i harizmu. Priča počinje s LED diodama, koje sjaje sa krajeva prednje maske. Uzbuđenje ne prestaje dok pogled klizi ka boku i zadnjem kraju.

Karoserijom dominiraju izlomljene linije, koje su vešto sklopljene u savršeni mozaik. I zadnja svetlosna grupa dodaje emocije. Pre svega, tu je dvostruki izduv koji stoji uz difuzor (doplata). Priča je zaokružena novim logom, koji je sastavljen iz stilski ugraviranih slova D i S.

Karakter dolazi iz prefinjene kabine. Velike površine od aluminijuma u savršenom su spoju s prvoklasnim tkaninama. Svaki detalj, svaka poluga, taster ili dugme u službi su stila. Sofisticirano osvetljenje instrument table kombinuje sivu i plavu boju i stvara vrhunski ambijent.

Odlična mera je testirani 1,6-litarski HDi agregat. Čak 270 Njutnmetara obrtnog momenta, uz udar u leđa, munjevito „baca“ automobil napred. Ubrzanje do stotke je 9,8 sekundi, ali je subjektivni utisak snažniji. Pored fantastičnog izgleda, „mesnati“ volan je veoma direktan. Menjač je precizan, ali smeta njegov neprijatno dugačak hod.

Čvrstina šasije odlično je odmerena u cilju stabilnosti, a sportski nastrojenim vozačima ne smeta činjenica da „prijavljuje“ svaku rupu na asfaltu. Pri naglim promenama pravca DS3 je suveren na putu. Kad se pretera, ESP brzo reaguje i redukuje snagu, a ljubitelji proklizavanja zameriće na tome što ne može potpuno da se isključi. Ipak, ako vozaču pođe za rukom da ga „izbaci“ iz krivine, zadnji deo se kontrolisano zanosi.

Sve ukupno, DS3 je okretan i agilan, u gradu se vozi lako i s velikim uživanjem. Još jedna senzacija stiže iz „Vitro grupa“. Naime, cena osnovnog modela sa bogatom opremom (vidi okvir) košta nešto manje od 16.000 evra.  

Dugačak spisak osnovne opreme

ABS, ESP, vazdušni jastuk za vozača i suvozača, bočni er-beg i zavese, regulator i limitator brzine, daljinsko centralno zaključavanje, audio CD/MP3 i RDS-sistem sa šest zvučnika i komandama kod upravljača, AUX priključak za audio uređaj, prednji podizači, klima, servo-upravljač podesiv po visini i dubini, dvobojna karoserija, kožom obložen upravljač sa aluminijumskom aplikacijom, 12-voltni utikač, integrisani osveživač vazduha, dodatno zatamnjena zadnja stakla...

„Plivajući“ krov

Kruna imidža je takozvani plivajući krov. Stilisti nisu propustili šansu i upotrebili su provereni trik s mešanjem egzotičnih boja. U ponudi su četiri nijanse krova - crna, bela, plava i crvena, a mogu se naručiti i različite grafike. Pomenimo da je dužina od 3,95 metara pravi gabarit za gradske uslove - hronični nedostatak mesta za parking.

Agregati
Najslabiji benzinski agregat 1,6 VTI ima 120 KS, a snažniji 150 konjskih snaga. Tu je i ekonomični HDi dizelaš od 110 grla sa testa.

SITROEN DS3
1,6 HDi
Motor: 1.598 cm3
Snaga: 110 KS
Masa: 1.075 kg
Ubrzanje do 100 km/h: 9,8
Maks. brzina: 190 km/h
Moment: 270 Nm pri 1.750 o/min.
Dužina/širina/visina (cm):
394,8 /171,5/145,8
Međuosovinski razmak: 246 cm
Prtljažnik: 280 litara
Potrošnja na testu: 6,5 l
Rezervoar: 48 l
Cena osnovnog modela: 16.000 evra
Cena testiranog modela: 22.000 evra

Autor : Mladen Radulović



čitanja : 1808



Komentari

previše detalja na karoseriji
KIČ

Autor mimibelgrade 06 Sep 2010, 12:27

Prvi put čujem da postoji motor 1,6 HDI koja ima obrtni moment od 270 Nm. Svašta ima u "Kuriru" ...

Autor Moron 06 Sep 2010, 12:55

Ima 240 Nm, ali na kratko moze da aktivira dodatnih 30.... Kakve su to LED diode? Kaze se LE diode ili samo LED.

Autor Marko 06 Sep 2010, 14:38

@Marko
Dodatnih je ( do sada ) bilo 20, a ne 30 Nm... A kako se u praksi to "aktivira"?

Autor Moron 06 Sep 2010, 14:43

@ Moron
Vidi se da nemaš pojma

Autor Dejan L 06 Sep 2010, 16:03

@Dejan L
Pa, zato i pitam... Gde li ga dodje taj "mikroprekidač" ...

Autor Moron 06 Sep 2010, 16:10

Тај микропрекидач се налази у папучици гаса и уколико у одређеном положају компјутер процени да возач није задовољан снагом мотора, на кратко повећа о момент.
А мотор је пса + бмвв = ДС3

Autor Милош 06 Sep 2010, 16:18

Ovaj auto su pre nekih mesec dana na HRT 2 u njihovoj automobilskoj emisiji ispljuvali samo tako :-).

Najvrednije ovde je PSA-BMW motor ;-).

Autor Boris 06 Sep 2010, 19:49