home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Poklonici „francuskog lava“ su pojavljivanjem modela „508“ bili više nego zadovoljni. „Pežo“ se vratio korenima! - glasi jednoglasna ocena. Ponovo je „lavić“ elegantan, uglađen, prestižnog izgled i skladnih linija koje vam bude emocije, sportski nerv...

Naslednik

Pri tome, treba istaći, da dizajneri „Pežoa“ nisu imali nimalo lak zadatak. Trebalo je naći dostojnog naslednika za čak dva automobila, proslavljene „sedmice“, modele „407“ i „607“. Dileme, i na prvi pogled nema da su uspeli u tome!

Automobil iz takozvanog „D“ segmenta je upravo sve ono što se podrazumeva da „pežo“ limuzina i jeste. Atraktivan, moćan, goropadan. Prvi susret sa „pežoom 508“ na nas je ostavio veoma snažan utisak. Elegancija i sportske crte, od svega pomalo, ničeg suviše. Duga hauba, atraktivno „uokvirena“ LED diodama spreda smeštenim tik iznad svetala. Zadnji deo, čist, „limuzinski“. Otmeno... Ulazak u kabinu izaziva nove valove zadovoljstva. Luksuz sa merom. „Završni potezi kičice“, kao što je na primer karbonska lajsna duž prednje konzole, su ono što odmah razlikuje „508“ od konkurencije. Naprosto, svaki detalj je brižljivo doteran do perfekcije i sasvim skladno uklopljen u celinu.

Enterijer

Instrument-tablom dominiraju „klasični“, okrugli pokazivači brzine i obrtaja radilice motora. Središnji deo zauzima veliki displej putnog računara, na kom možete očitati brzinu i u digitalnoj formi. Vozač se u „kokpitu“ ovog „lavića“ oseća privilegovano. Sedišta su ergonomska, sportski stilizivana, dobro podupiru vozača i prilikom prolazaka kroz oštre krivine. Naravno, moguće je podešavati ih u svim pravcima.

Volan, s obručem presvučenim kožom, ima naglašenu sportsku crtu „sečenjem“ donjeg dela i veoma je precizan. Menjač sa šest brzina je dobar izbor za uparivanje sa 140 ks snažnim 2,0 HDi motorom, jednim od najekonomičnijih dizelaša na svetu.

Na našem testu prosečna potrošnja je iznosila svega 5,4 litre dizela na 100 pređenih kilometara, sa odnosom gradska vožnja - otvoreni put, oko 30:70 odsto. Moramo priznati da smo zaista uživali u vožnji i to ne samo zbog voznih karakteristika, već i zbog nenaglašenog luksuza koji donosi ovaj francuski „lav“.

Agregati

„PEŽO 508“ u ponudi ima dva benzinca i četiri dizel agregata. Benzinci su zapremine 1,6 VTi sa 120 i 156 konjskih snaga. Najslabiji dizelaš „komon rejl“ HDi ima radnu zapreminu od 1,6 litara sa 112 ks, koji sa šestostepenim menjačem, tvrde u fabrici, troši 4,4 litra. Tu je i agregat HDi 2.0 sa 140 i 163 ks. Najjači je 2,2 HDi sa 204 ks koji vam „sleduje“ u GT verziji.

PODACI

* DUŽINA 4.792 mm

* ŠIRINA 1.853 mm

* VISINA 1.456 mm

* OSOVINA 2.817 mm

* PRTLJAŽNIK 545 l

* REZERVOAR 72 l

* MASA 1.410 kg

POTROŠNJA

Litara na 100 km:

* GRAD 6,4

* VAN GRADA 3,9

* KOMBINOVANO 4,8

(Fabrički podaci)

Osnovni model: košta 20.760 €, a testirani 24.930 €

Autor : Petar Živković



čitanja : 3046



Komentari

ponovo moram da kazem da je po meni glupost sto su dve serije zamenili jednom...a ovaj 508 mi se svidja kao karavan...limuzinu ne mogu da svarim

Autor DaMir 15 Jun 2011, 10:13

uzivo je mnogo je bolji od prethodnika 407/607... nema dileme...

cak i limo prolazi

Autor joca 15 Jun 2011, 10:50

@ joca
Mnogo, mnogo lepši od 407, ali SW je još lepši.
Uživo sivi deluje kao Pasatoliki Audi, video sam ga na Slaviji.
No suština je da je preudoban i vozi se rasterećene glave

Autor Dejan L 15 Jun 2011, 12:17

e ovi francuzi kad ne bi nesto zasrali ... al dobro, zato ce se i prodavati kao i do sad ... koja jadna paleta motora za auto od 4,8 metara ...

Autor Stole 15 Jun 2011, 21:33