home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

„Elantra“ izgleda odlično, veoma je prostrana i oduševljava niskom potrošnjom. Cena od 13.490 evra je prava ponuda za domaće vozače

„Hjundaijev“ desant na Evropu se nastavlja

Još jedno jako oružje u arsenalu Korejaca - „elantra“! Dosta metala, odlično upravljanje i niska cena. Ovim trilingom osvajaju se kupci.

„Elantra“ je dugačka 4,53 m! Dovoljno za titulu u konkurenciji „mesta za kolena putnika na zadnjoj klupi“. Visoke osobe komotno sede pozadi, mada zbog „kupeovskog“ krova može da se desi da kosom dodiruju plafon. „Naoružana“ je i gepekom od 485 litara.

Enterijeru se nema šta zameriti. Plavo osvetljenje, jasne komande i solidni materijali. Mešavina plastike i crvene tkanine je smela i dobro osmišljena. Oduševljava odličan položaj palice menjača i tastera za prozore, kao i podela dugmića na volanu.

„Elantra“ se vozi kao po loju. Komande servo upravljača i menjača su mekane, baš kako treba. Zvučna izolacija je odlična - na leru se motor i ne čuje. Pod haubom je 1,6 benzinac od 132 KS, zasad jedini takav motor u ponudi na srpskom tržištu. Ne donosi spektakularna ubrzanja, ali je elastičnost veoma dobra. Oduševljava potrošnja. Po gradu, kada nema velikih zastoja, trošio je oko 7,1 litar - to je vrhunski rezultat. I ako mu pomalo „vadimo“ dušu, teško će preskočiti osam gradskih litara. To nije slučajno jer je šestostepeni menjač standard!

Kad se spoje svi džokeri, cena od 13.490 je tačka na „i“.

HJUNDAI ELANTRA 1,6

Zapremina: 1.591 cm3

Snaga: 132 KS pri 6.300 o/min

Obrtni moment:

158 Nm pri 4.850 o/min

Masa: 1.161 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 10,7 s

Maksimalna brzina: 200 km/h

Menjač: Manuelni, 6 brzina

Dužina / Širina / Visina:

4.530/1.775/1.445 mm

Međuosov. rastojanje: 2.700 mm

Prtljažnik: 485 l

Rezervoar: 48 l

Potrošnja na testu: 7,1 litar

Osnovni model: 13.490 evra

Testirani model: 15.990 evra

Oprema

„Elantra“ s testa opremljena je najvišim paketom „dizajer“, pa ima parking senzore, automatsku klimu, sedišta u kombinaciji kože i tkanine, senzore, alu-felne od 16 inča... U ponudi je i automatski menjač, za koji se doplaćuje 1.000 evra.

Autor : Mladen Radulović

Foto : Kurir-info.rs



čitanja : 4460



Komentari

Sedeo sam u ovom "čudu". Sve je tu uglavnom ok, osim što pozadi nema mesta za glavu za normalno visoke ljude ( za razliku, recimo, od i30, koji je u tom delu korektan ). To je tako niska linija krova da im je za komfor zadnje klupe "nepotreban" Wb od 270 cm.
Naravno, tu je i pitanje "dužine" garancije na koroziju, ako to nekom nešto znači ...

Autor Moron 31 Okt 2011, 11:58

Хјундаи је незаустављив!! Само ми овакви тестови никада неће бити јасни. Чак и ако уредник условаљава новинара бројем речи опет је бар мало електорнике могао да наброји или пар речи око понашања возила...

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 12:03

To se ovde smatra autom za sirotinju.

Autor mile antena 31 Okt 2011, 12:53

fino

Autor NemanjaBB 31 Okt 2011, 13:14

Da li Hyundai unutra i dalje smrdi na kinesku plastiku?

Autor Skeptić 31 Okt 2011, 14:17

E u Srbiji je to auto za visu srednju klasu.

Autor Bagzi 31 Okt 2011, 16:05

Ja moram da priznam da sam iznenadjen sto ovaj model uopste vidim u Evropi... ili Srbija vise nije Evropa? :))

Autor Vladigar 31 Okt 2011, 16:29

@Gagiba
Pa u ovakvim tekstovima vaznije je navesti odlican polozaj tastera za prozore nego kakvo mu je ponasanje u voznji iz prostog razloga zato sto ljude koje zanima ponasanje u voznji (tzv. vozace) ne zanimaju ni ovakvi automobili ni ovakvi "testovi". Stavise, zaobilazmo ih u sirokom luku... ;)

Autor loshmi 31 Okt 2011, 17:12

@loshmi
Вечито питање шта је боље, нов Кореанац или полован премијум. Ова Елантра је негде у рангу са серијом 3. За 17 000 еура може симпатична тројчица да се пазари, са идентичном опремом, аутоматик, дизел, 2006-7 са неких 70 000 км на сату.
Е сад, ко се одлучује, треба дебело да стави прст на чело!! :))

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 17:29

@Gagiba
100 ljudi, 100 cudi... Svako drugacije razmislja, samim tim dve glave razlicito posmatraju jedan predmet (automobil).
Ono sto je nekom veoma bitno, drugom je to nevazno. Vecini ljudi koji se odlucuju na kupovinu ovakvih kola pod 1. je da se prevezu od tacke A do tacke B "normalnom" voznjom. ;) Dinamicnost i ponasanje u voznji se vidi tek kada se prekorace granice zakona i kada se prilazi granicama fizike. Sto odokativno vise od 90% vozaca nece i ne zeli da dozivi... ;)

Autor loshmi 31 Okt 2011, 18:08

p.s.
Vozaci sa 17.000 evra nece gledati ni 320d, za njih je 330i neki minimum. Imam drugara koji je kupio 320d, doduse e46, i vec se kaje sto nije uzeo 325i ili 330i. Neke stvari vredi vise platiti ako te usrecuju. :)
Realno za 17.000 moze i dobar M da se nadje... ;)

Autor loshmi 31 Okt 2011, 18:14

@Gagiba kakva Elantra sa 3icom??????? 3ica je izmislila svijet za Elantru...

Autor hh 31 Okt 2011, 18:35

Ја се ни секунде не бих двоумио између Елантре и половне тројке. Исто тако мој родитељ би се без тренутка размишљања одлучио за Хјундаи. :))
Све је ствар укуса и потреба...
А за 17 хиљадарки може да се ушета и у половну класу изнад. ;)

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 19:20

@Gagiba 19:20
Opa ! Moram da priznam da si me iznendio. Ja bi ipak pre uzeo trojčicu. :)
Ali ako pričamo o novim kolima,nema bolje ponude od Kie i Hyundai-a,gotovo u svim klasama.
Malo para,mnogo muzike. :)

Autor PITBULL™ 31 Okt 2011, 19:27

@Gagiba
@loshmi
Dosta je diskutabilno ovo sto ste rekli. Delovi za bilo kog BMW-a su skupi i to dosta u odnosu na Elantru a tu je jos i neizostavna garancija. Ja bi kao i vi uzeo pre polovnjaka iz vise klase ali ne premium uglavnom zbog cene servisa, mozda neki sa dosta opreme i jacim motorom iz C ili D segmenta.

Autor Orlo 31 Okt 2011, 19:27

za 17 soma moze i visa klasa od trojke..

Autor NemanjaBB 31 Okt 2011, 19:43

Wow, 1.161 kg. Laksi je 100 kg od Renoa u istoj klasi, a od Opela 200 kg.

Autor Misa 31 Okt 2011, 19:47

@pitbull
A ja moram da priznam da me ti uopste nisi iznenadio. Procitaj ponovo Gagibin post:))))))))

Autor toma 31 Okt 2011, 20:18

Mnogo je, bre, ružan.

Autor Cvele 31 Okt 2011, 22:12

Ма тројка без размишљања!!!
"Боље један дан ка' соко но хиљаду ка' миш." ;))))

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 22:40

jel moguce da ovako malo trosi ???

Autor aca 31 Okt 2011, 22:56

- „Elantra“ se vozi kao po loju. Komande servo upravljača i menjača su mekane, baš kako treba. -

Kakve su ove ocene?

Elantra: kada bude videla cink, neka se javi.. Samo ni tada ne bi bila izbor.. Ovaj "novi" Hyundai dizajn talas mi se ne dopada..

Autor Panchev9 01 Nov 2011, 00:04

volimo da zivimo u 90-im, takvi smo kakvi smo :-) nemci su u auto-industriji odavno izgubili trku sa japanom, a od ovih ce tek za se zagrcnu. polovni bmw 3 umesto nove elantre? samo u bosni prijatelji ;-)

Autor Leteci Finac 01 Nov 2011, 01:05

@Orlo
Pa naravno da je skuplje voziti premijum nego ove ispod, ali bolje stvari vise kostaju. S druge strane nov auto najbrze gubi vrednost, tako da ce za 3-4 godine taj isti Hyundai 2011. godiste biti bar 3000e jeftiniji od BMWa 320 2008. i samim tim te odrzavanje premijum auta nece nista kostati.
Citao sam pre par godina u AutoBildu, bio je neki tekst na tu temu. Tu je sve lepo objasnjeno bilo... Cak na primeru Astra vs S klasa se primetio znacajni gubitak vrednosti u odnosu na odrzavanje.

Autor loshmi 01 Nov 2011, 15:25

Srpsko poređenje baba i žaba...

Umesto da se piše i priča samo o novoj Elantri koja je svetlosnu godinu ispred stare i ispred kompletne direktne konkurencije, ona se poredi sa bmw 3.

Rođaci...

Autor BucaJr. 04 Nov 2011, 10:16

BMW nije nista bolji samo ga ime prodaje jer je narod glup ko noc jer misli da je to jedini auto koji je dobar...
A ova elantra samo da ima malo jaci motor npr od dva litra bila bi vrh

Autor IVAN 23 Nov 2011, 22:22

znaci autic je san snova

Autor leve 27 Dec 2011, 18:37

Pre svega cena nije 17000, vec 13500-15990+1000 za automatik i to bez ocekivanih popusta.Uz 7 god garancije sa povoljnijim odrzavanjem ,sa sasvim solidnim performansama i stedljivim motorom, u odnosu na polovni BMV dajem prednost ELANTRI .

Autor Milutin 15 Jan 2012, 16:45