Hyundai Elantra 1.6 na probi "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Elantra“ izgleda odlično, veoma je prostrana i oduševljava niskom potrošnjom. Cena od 13.490 evra je prava ponuda za domaće vozače
„Hjundaijev“ desant na Evropu se nastavlja
Još jedno jako oružje u arsenalu Korejaca - „elantra“! Dosta metala, odlično upravljanje i niska cena. Ovim trilingom osvajaju se kupci.
„Elantra“ je dugačka 4,53 m! Dovoljno za titulu u konkurenciji „mesta za kolena putnika na zadnjoj klupi“. Visoke osobe komotno sede pozadi, mada zbog „kupeovskog“ krova može da se desi da kosom dodiruju plafon. „Naoružana“ je i gepekom od 485 litara.
Enterijeru se nema šta zameriti. Plavo osvetljenje, jasne komande i solidni materijali. Mešavina plastike i crvene tkanine je smela i dobro osmišljena. Oduševljava odličan položaj palice menjača i tastera za prozore, kao i podela dugmića na volanu.
„Elantra“ se vozi kao po loju. Komande servo upravljača i menjača su mekane, baš kako treba. Zvučna izolacija je odlična - na leru se motor i ne čuje. Pod haubom je 1,6 benzinac od 132 KS, zasad jedini takav motor u ponudi na srpskom tržištu. Ne donosi spektakularna ubrzanja, ali je elastičnost veoma dobra. Oduševljava potrošnja. Po gradu, kada nema velikih zastoja, trošio je oko 7,1 litar - to je vrhunski rezultat. I ako mu pomalo „vadimo“ dušu, teško će preskočiti osam gradskih litara. To nije slučajno jer je šestostepeni menjač standard!
Kad se spoje svi džokeri, cena od 13.490 je tačka na „i“.
HJUNDAI ELANTRA 1,6
Zapremina: 1.591 cm3
Snaga: 132 KS pri 6.300 o/min
Obrtni moment:
158 Nm pri 4.850 o/min
Masa: 1.161 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,7 s
Maksimalna brzina: 200 km/h
Menjač: Manuelni, 6 brzina
Dužina / Širina / Visina:
4.530/1.775/1.445 mm
Međuosov. rastojanje: 2.700 mm
Prtljažnik: 485 l
Rezervoar: 48 l
Potrošnja na testu: 7,1 litar
Osnovni model: 13.490 evra
Testirani model: 15.990 evra
Oprema
„Elantra“ s testa opremljena je najvišim paketom „dizajer“, pa ima parking senzore, automatsku klimu, sedišta u kombinaciji kože i tkanine, senzore, alu-felne od 16 inča... U ponudi je i automatski menjač, za koji se doplaćuje 1.000 evra.
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
Sedeo sam u ovom "čudu". Sve je tu uglavnom ok, osim što pozadi nema mesta za glavu za normalno visoke ljude ( za razliku, recimo, od i30, koji je u tom delu korektan ). To je tako niska linija krova da im je za komfor zadnje klupe "nepotreban" Wb od 270 cm.
Naravno, tu je i pitanje "dužine" garancije na koroziju, ako to nekom nešto znači ...
Хјундаи је незаустављив!! Само ми овакви тестови никада неће бити јасни. Чак и ако уредник условаљава новинара бројем речи опет је бар мало електорнике могао да наброји или пар речи око понашања возила...
Ja moram da priznam da sam iznenadjen sto ovaj model uopste vidim u Evropi... ili Srbija vise nije Evropa? :))
@Gagiba
Pa u ovakvim tekstovima vaznije je navesti odlican polozaj tastera za prozore nego kakvo mu je ponasanje u voznji iz prostog razloga zato sto ljude koje zanima ponasanje u voznji (tzv. vozace) ne zanimaju ni ovakvi automobili ni ovakvi "testovi". Stavise, zaobilazmo ih u sirokom luku... ;)
@loshmi
Вечито питање шта је боље, нов Кореанац или полован премијум. Ова Елантра је негде у рангу са серијом 3. За 17 000 еура може симпатична тројчица да се пазари, са идентичном опремом, аутоматик, дизел, 2006-7 са неких 70 000 км на сату.
Е сад, ко се одлучује, треба дебело да стави прст на чело!! :))
@Gagiba
100 ljudi, 100 cudi... Svako drugacije razmislja, samim tim dve glave razlicito posmatraju jedan predmet (automobil).
Ono sto je nekom veoma bitno, drugom je to nevazno. Vecini ljudi koji se odlucuju na kupovinu ovakvih kola pod 1. je da se prevezu od tacke A do tacke B "normalnom" voznjom. ;) Dinamicnost i ponasanje u voznji se vidi tek kada se prekorace granice zakona i kada se prilazi granicama fizike. Sto odokativno vise od 90% vozaca nece i ne zeli da dozivi... ;)
p.s.
Vozaci sa 17.000 evra nece gledati ni 320d, za njih je 330i neki minimum. Imam drugara koji je kupio 320d, doduse e46, i vec se kaje sto nije uzeo 325i ili 330i. Neke stvari vredi vise platiti ako te usrecuju. :)
Realno za 17.000 moze i dobar M da se nadje... ;)
@Gagiba kakva Elantra sa 3icom??????? 3ica je izmislila svijet za Elantru...
Ја се ни секунде не бих двоумио између Елантре и половне тројке. Исто тако мој родитељ би се без тренутка размишљања одлучио за Хјундаи. :))
Све је ствар укуса и потреба...
А за 17 хиљадарки може да се ушета и у половну класу изнад. ;)
@Gagiba 19:20
Opa ! Moram da priznam da si me iznendio. Ja bi ipak pre uzeo trojčicu. :)
Ali ako pričamo o novim kolima,nema bolje ponude od Kie i Hyundai-a,gotovo u svim klasama.
Malo para,mnogo muzike. :)
@Gagiba
@loshmi
Dosta je diskutabilno ovo sto ste rekli. Delovi za bilo kog BMW-a su skupi i to dosta u odnosu na Elantru a tu je jos i neizostavna garancija. Ja bi kao i vi uzeo pre polovnjaka iz vise klase ali ne premium uglavnom zbog cene servisa, mozda neki sa dosta opreme i jacim motorom iz C ili D segmenta.
Wow, 1.161 kg. Laksi je 100 kg od Renoa u istoj klasi, a od Opela 200 kg.
@pitbull
A ja moram da priznam da me ti uopste nisi iznenadio. Procitaj ponovo Gagibin post:))))))))
Ма тројка без размишљања!!!
"Боље један дан ка' соко но хиљаду ка' миш." ;))))
- „Elantra“ se vozi kao po loju. Komande servo upravljača i menjača su mekane, baš kako treba. -
Kakve su ove ocene?
Elantra: kada bude videla cink, neka se javi.. Samo ni tada ne bi bila izbor.. Ovaj "novi" Hyundai dizajn talas mi se ne dopada..
volimo da zivimo u 90-im, takvi smo kakvi smo :-) nemci su u auto-industriji odavno izgubili trku sa japanom, a od ovih ce tek za se zagrcnu. polovni bmw 3 umesto nove elantre? samo u bosni prijatelji ;-)
@Orlo
Pa naravno da je skuplje voziti premijum nego ove ispod, ali bolje stvari vise kostaju. S druge strane nov auto najbrze gubi vrednost, tako da ce za 3-4 godine taj isti Hyundai 2011. godiste biti bar 3000e jeftiniji od BMWa 320 2008. i samim tim te odrzavanje premijum auta nece nista kostati.
Citao sam pre par godina u AutoBildu, bio je neki tekst na tu temu. Tu je sve lepo objasnjeno bilo... Cak na primeru Astra vs S klasa se primetio znacajni gubitak vrednosti u odnosu na odrzavanje.
Srpsko poređenje baba i žaba...
Umesto da se piše i priča samo o novoj Elantri koja je svetlosnu godinu ispred stare i ispred kompletne direktne konkurencije, ona se poredi sa bmw 3.
Rođaci...