Fiat Linea na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Limuzinski dizajn obezbedio je prostor, dovoljan za celu porodicu, dok „linea“ zadržava sportsku crtu koju nasleđuje od „punta“
Mali vam je „punto“? Tu je „linea“!
Dosta metala uz pristupačnu cenu - ovaj recept odavno je poznat u klasi limuzina jeftinijih od 10.000 evra. Ali „Fijat“ u ponudu pakuje još jedan adut - čuveni italodizajn!

„Linea“ ne izgleda dobro kao „grante punto“ ili „bravo“, ali ova karoserija ima svoje momente. Atraktivna prednja sivosrebrna maska najavljuje modernu siluetu, dok su farovi gotovo isti kao na „bravu“. Kosina C-stuba s prozorom je oštrog ugla i daje dinamiku. Jedino je prtljažnik previše izdužen i kvari kompletnu sliku. S druge strane, vlasnici dobijaju fantastičnih 500 litara zapremine gepeka. Ovo je garancija da ćete na put poneti sve što je potrebno.

Kabina je veoma slična „puntu“. Sve je jednostavno i pristupačno. Materijali su osrednji i ne razlikuju se od neposredne konkurencije. Narandžasto osvetljenje je monotono i šteta što se dizajneri nisu poigrali bojama. Utisak popravlja stilizovana instrument-tabla i solidan broj polica za sitnice.

Ipak, položaj za volanom (podešavanje po dubini i visini) veoma je dobar. U rukama imamo volan malih dimenzija, a zadebljanje na 75 stepeni stvara sportski osećaj. Na sedmodnevnom testu na raspolaganju smo imali 1,4 T-džet turbo-benzinac od 120 konjskih snaga. On dobro gura 1.200 kg tešku „lineu“ i obezbeđuje okretnost u gradu. Veoma je elastičan, dok pohvale idu i potrošnji. Pri 100 km/h troši oko pet litara, što samo potvrđuje ekološke titule koje „Fijat“ godinama osvaja širom sveta.
Najviše nam se svidelo to što je vožnja „linee“ uzbudljiva i prijatna. Ukupno gledano, ovaj „fijat“ je daleko od dosadnog vozila i daje mnogo više od kompromisa uloženo-dobijeno.
Linea 1,4 T-džet
Motor: 1.368 cm3
Snaga: 120 KS, pri 5.000 o/min
Moment: 206 Nm pri 1.750 o/min
Masa: 1.200 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 9,0 s
Maks. brzina: 195 km/h
Menjač: Manuelni 5 brzina
D/Š/V: 4.560/1.730/1.494 mm
Međuos. razmak: 2.603 mm
Radijus okretanja: 10,5 m
Prtljažnik: 500 l
Potrošnja na testu (grad): 7,2 l
Osnovni model: 9.990 evra
Testirani model: 11.990 evra
Pola metra duža od „punta“
„Linea“ je izgrađena na platformi „grande punta“ (Gamma SCCS), koju deli i sa „opel korsom“. Ipak, duža je od „punta“ za čak pola metra. U odnosu na „punta“ nema funkciju „siti“, koja pojačava servo uređaj.
Autor: Mladen Radulović
Foto: Nemanja Pančić
Motor je jako dobar i ovakav auto vuče bez problema ali ovih 5 litara je teško ostvarivo...
Sportska crta? Ma daaaaaaaj... Nema ništa od sporta ni spolja ni iznutra.
@Miki
izvini, ubrzanje do 100km/h za samo 9 sec je SUPERSPORTAK u odnosu na Grandovih 14!
Tuzno je sto profesija novinar danas automatski znaci i fotograf. Pogledajte samo fotografiju enterijera. A tek sto je FOTOSHOPIRAO sliku gde se vidi zadnji deo, posto je desni deo slike samo razvucen u Photoshopu...KRIMINALNO! Kladim se da je telefonom snimao!
I naravno sve snimljeno u avetinjski praznom Delta city-ju...Kao ekskluziva.
Autic je lep generalno, ali je enterijer odavno demode.
Sto je ovaj auto ovako lak. :) Moj Audi 2 cm duzi a tezi skoro 300 kg. :D
Posedujem ovaj auto i za sada (sem nekih sitnih kvarova) dobro služi. Jedina zamerka za benzinski motor koji je nešto bučniji, i što je unutrašnjost sklona "ljuštenju". Prekidači na radio uređaju znaju da se olabave, a na jednom je pregorelo svetlo. Razmišljam da stavim onu kožu na volan i nove presvlake i to je to, auto za vozikanje dušu dao.
McLaren,
Posedujem još Audi i Toyotu s kraja osamdesetih (100 i Carina) ogromna auta a težina smešna! Svega tona i nešto malo preko! :)