Autoblog test: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT Invite

Na ovim stranicama smo tokom proteklih par godina već mnogo pisali o devetoj generaciji Lancera, ali sada smo u prilici da detaljnije pogledamo kako izgleda “gospodska” verzija ove popularne limuzine. Benzinac, pa još automatik - u Srbiji, za mnoge vozače sa predrasudima odmah dobija prizvuk nečeg što će “teško” prodati, i što može biti komplikovano za održavanje, međutim to važi samo ukoliko ga želite prodati istom takvom kupcu punom predrasuda. Samo onaj ko nije imao prilike da se provoza ovom limuzinom može biti skeptičan prema ovom malom remek delu japanske auto industrije. Možda preterujemo ali stvarno se tako osećamo dok vozimo ovog Lancera.
Za početak nešto više o CVT menjaču sa kojim ovaj Lancer dolazi. U pitanju je CVT tehnologija ili continuously variable transmission, što u prevodu znači da niste ograničeni fiksnim brojem brzina kao kod standardnih automatskih menjača, već se sistem trudi da dinamički održi motor na najoptimalnijem broju obrtaja, a sama tehnologija nužno ne zahteva ni standardno kvačilo. Ne postoji pauza u menjaju brzina (sistem je potpuno stepless) i sve ide glatko bez bilo kakvog cimanja, što doprinosi i smanjenoj potrošnji kao i udobnosti u vožnji.

Za nekog ko je navikao na standardni menjač uz malo početnog skepticizma o tome kako će se menjač ponašati u svakodnevnim trivijalnim momentima, kao što je kretanja na uzbrdici i kočenje motorom, moramo priznati da smo posle par minuta navikavanja jednostavno bili pozitivno zatečeni, jer je sve doterano do perfekcije i u nekim momentima mogli bismo se “zakleti” da menjač zna šta hoćemo iako mu to nikako drugačije ne možemo preneti osim regulisanjem nivoa gasa i kočnice. Ako bismo se kretali nizbrdo, bilo je dovoljno pustiti papučicu gasa, i auto je - gle čuda - kočio motorom, a kada bismo stali na uzbrdici, auto je već spremno čekao i poslušno “držao vagu”. Da stvar bude još bolja, ovaj automobil je opremljen i “paddle shift” ručicama na volanu i menuelnim modom sa 6 presetovanih brzinskih odnosa, čime dobijate dodatnu kontrolu nad menjačem kada je to potrebno i još više proširuje upotrebljivost a doprinosi i osećaju “sportke vožnje” koja je pomalo odsutna kod automatskog režima.

U početku smo mislili da će nam manuelni mod biti nešto u
čemu ćemo ga najviše koristiti, međutim već posle par minuta postalo je jasno
da će vam manuelni mod biti retko potreban, jer je automatika izuzetno pametna,
pa je čak i u vožnji uzbrdo i u preticanju (uz pomoć kickdowna) adekvatno i
brzo reagovao, ali stvarno je neverovatan osećaj kada menjate brzine na volanu,
a jedini pokazatelj da ste brzinu promenili je promenjen broj na displeju kao i
broj obrtaja motora, pauze i prekida jednostavno nema. Manuelni mod je vrlo
dobro došao kod planinske vožnje i uspona gde je automatika bila nedovoljno
agresivna za naš ukus, iako ako se dovoljno pritisne gas, auto penje sasvim
solidno.
Već posle početne vožnje automobil nas je “kupio” menjačem i
osećajem u vožnji, no red je da pogledamo sve strane automobila.

Motor od 1800 kubika i 140 konja je dovoljno dobar i elastičan da bez problema nosi oko 1300 kg tešku limuzinu. Ubrzanje od 0-100 km sa oko 11,4 sekundi sa automatskim menjačem je više nego dovoljno, iako za upoređenje verzija motora sa 1600 kubika i 117 konja ima neznatno bolje ubrzanje tj. oko 10.7 sekundi, ali po nama za komfor koji pruža automatski menjač vredi žrtvovati tu nepunu sekundu. Tu treba napomenuti i malo povišenu potrošnju u odnosu na manuelni menjač pa je u našem konkretnom slučaju kombinovana potrošnja varirala oko od 7.5 l/100 km do 8.5l/100 km, ali treba napomenuti da nismo štedeli papučicu gasa. Na otvorenom putu ona je bila oko 6.6 do 7 litara na 100 km. U gradu ume da prođe i 10l/100 km, ali opet sve zavisi koliko pritiskate papučicu gasa koja je usput jako jako osetljiva, pa je potrebno malo privikavanja ukoliko želite optimalnu potrošnju. Svakako da bi ovde domaćim kupcima bio interesantniji dizel agregat koji bi dodatno smanjio potrošnju i povećao elastičnost motora, međutim mislimo da u ovom momentu nema više tolikog “računa” za tako nešto, imajući u vidu početnu razliku u ceni i razliku u ceni dizela i benzina.

Što se tiče udobnosti ona je na standardnom nivou za auto “C” segmenta, što u prevodu znači da ćete se u većini slučajeva osećati i više nego dovoljno udobno. Moramo pohvailiti odlična sedišta koja na prvi pogled ne deluju preterano udobno, međutim i posle 4-5 sata sedenja skoro da nismo osetili umor ili bol u leđima što je za svaku pohvalu. Sedišta je moguće pomerati i nameštati u svim pravcima. Interesantno je bilo primetiti da se rupe i udari možda čuju, ali se ne osećaju, a sveopšta izolacija je više nego odlična.

Klirens je čini nam se
za nijansu veći od konkurencije, a takođe kada sedite u kabini imate osećaj da
sedite za stepen više od ostalih što nam se jako svidelo. Svakako da je u
Srbiji vrlo dobrodošao nešto veći klirens, a lancer je uspešno prošao i test
uskog planinskog puta i manjeg odrona bez problema, a takođe i besmisleno
veliki ležeći policajac koji svima u komšiluku zadaje muke nije nam pravio
probleme, čak i kada je u autu sedelo više ljudi.
Takođe hvalimo papučice za gas i kočnicu kao i opšti komfor u kabini, a konačno nam koleno nije udaralo o konzolu, što je mana većine modernih automobila, pa čak i nekih mnogo većih od Lancera, pa za nekog višeg vozača neće biti nikakvih problema da se udobno smesti. Tu je i podešavanje volana po visini, mada ne bi bilo loše da ima i opciju podešavanja po dubini, iako smo uspeli lako da sve podesimo i bez toga.

Mesta pozadi ima dovoljno za dve odrasle čak i visoke osobe, iako bi moglo biti i komfornije. Plastika u kabini deluje za nijansu tvrđe ali definitivno jako kvalitetno čak i kada se uporedi sa premijum segmentom.
Od drugih detalja tu je i automatska klima, koja ima po nama perfektan “analogni” setter, i nije potrebno pritiskati 10 puta da sa 17 stepeni dođete na 27, već je dovoljno da “prekidač” okrenete za par stepeni, iako se naravno sve to kompjuteru šalje digitalno. Od ostale opreme bitno je napomenuti da je bio prisutan i tempomat, koji vas u kombinaciji sa automatskim menjačem potpuno oslobađa korišćenja nogu prilikom vožnje na autoputu što će vam mnogo značiti posebno na dužim putovanjima.
Od ostalih detalja “Invite” opreme u kojoj automobil dolazi, tu su i komande na volanu za kontrolu radio/mp3 prijemnika, senzori za kišu i svetla, kao i 6 zvučnika, a volan i ručica menjača su presvučeni prijatnom kožom i osećaj pod rukom je stvarno odličan. “Kaseta” u kabini je rashladna, a tu su i sva četiri podizača stakala kao i elektronsko podešavanje retrovizora. Tu je i board kompjuter sa displejom koji je informativan i dobro vidljiv čak i na popodnevnom suncu i sadrži standardne informacije poput trenutne i prosečne potrošnje, spoljne temperature kao i indikator brzine manuelnog moda ili položaja ručice automatskog menjača. Našli smo i AUX priključak u vidu dve klasične audio banane, a nedostajao nam je jedino USB priključak koji se može dodatno doplatiti kao i bluetooth sistem. Ovde ćemo napomenuti i to da se manuelni mod automatskog menjača može kontrolisati pored “paddle shift” ručica na upravljaču i samom ručicom menjača, stavljajući je u za to poseban položaj. Noću osvetljenje komandne table je jako atraktivno i kombinacija narandžastih nijansi, a tu je i atraktivno spoljno osvetljenje kada auto otključate sa daljine.
Takođe da napomenemo da su u ovoj opremi standardno i ABS - Anti-lock Braking System, EDB - Electronic Breakforce Distribution, ASC - Aktivna kontrola stabilnost, TCL - Aktivna kontrola proklizavanja kao i 7 vazdušnih jastuka. ASC se takođe može isključiti jednostavnim pritiskom na dugme ukoliko je to potrebno. Tu si i atraktivne 16” aluminijumske felne.

Zadnja klupa je deljiva u odnosu 60:40 i u kombinaciji sa solidno velikim gepekom (oko 400 litara) možete prevesti poprilično velike stvari (u našem slučaju LCD televizor).

Naravno kao i u skoro svim modernim automobilima Lancer sedan se ne može pohvaliti preglednošću prilikom vožnje unazad no parking senzori (koji su ovde naknadno dodati) poprilično olakšavaju stvar. Od ostalih stvari koje su nam smetale tu su jako osetljive ručice za žmigavace i svetla pa smo konstantno “blicali” prilikom davanja “žmigavca”, ali verovatno je potrebno samo malo navike.
Posebno napominjemo činjenicu da je Lancer i dalje 100% made in Japan, a kao dokaz tu su i YOKOHAMA gume kao i japanski akumulator.

Takođe je interesantno primetiti i vrlo pametno rešenje dizalice i ključa za rezervni točak, koji je usput da pomenemo – smanjenih dimenzija.

Zaključak -
Kada se sve uzme u obzir, dobijate vrlo atraktivan automobil sa dve ličnosti. Prva, “gospodska” varijanta koju ćete verovatno koristiti u većini slučajeva, znači udobna vožnja bez cimanja i zamaranja, dok je druga “sportska” i mladalačka prisutna, kada je potrebno preuzeti totalnu kontrolu nad mašinom ili ostaviti “cool” utisak u društvu. Sudeći po našim iskustvima Lancer je izazivao poprilično interesovanje na lokalnim ulicama, delom zbog izgleda, delom zbog manje više ekskluzivnosti i nažalost retkosti na ovim prostorima, što je po nama potpuno nezasluženo. Svi oni koji su mu prišli sa eventualnim početnim skepticizmom, otišli su oduševljeni, a nikome nije promakao uočljivi “paddle shift” koji će vas definitivno izdvojiti od mase. Ako ne on, onda definitivno automatski menjač, sa kojim ćete se posle par dana vožnje zapitati - “Zbog čega bi još uvek neko ko nije profesionalni trkač koristio mazohistički manuelni menjač”.
Cena osnovnog modela (1.6 Manual - “Inform” oprema): 14.800 evra
Cena standardnog modela (1.6 Manual - “Invite”): 15.800 evra
Cena testiranog modela (1.8 CVT automatic - “Invite” oprema): 18.300 evra
Oprema dodata na “Invite” - Zadnji parking senzori, spojler i sportska izduvna cev.
Hvalimo: menjač bez seckanja, udobnost i komfor u vožnji kao i kabini, sedišta
Kudimo: Preglednost prilikom vožnje unazad, preosetljive ručice za svetlo i žmigavce, uputstvo za korišćenje
Garancija: 3 godine na motor ili 100.000 pređenih kilometara i 12 godina na karoseriju
Mitsubishi Motors Assistance Paket (MAP) 24-časovna pomoć na putu u Srbiji i inostranstvu
Servisni interval: 20.000 km ili jednom godišnje
Euro NCAP test: 5 zvezdica
Kontakt: “Inoto D.O.O.” / Karađorđeva 69, 11000 beograd / http://www.inoto.rs / 011 20 22 300
Vladimir Mitić – Autoblog.rs
Kompletnu foto galeriju Lancera 1.8 CVT Invite sa slikama u visokoj rezoluciji možete pogledati OVDE.
@auto
Ovo se vec moze nazvati testom, bravo!
Mogli bi da ponudite i stampano izdanje... :)
@auto
Pozdravite Rale-ta.. :)))
I da ne bude poslednji test..
Lancer je oduvek bio dobar, ali ovde nikad nije "uspevao kao biljka"..
Moron
Odavno sam ti rekao da "prestaneš".. :)))
A onda bi dobio jedno desetak kilograma i u garaži bi bio Soićiro, a ne depeefski lavić.. ;)
@ Auto
Detaljno i , rekao bih, nepristrasno odrađen test.
Sviđa mi se ovo sa stranim izrazima, ali većina neće razumeti npr. stepless (bez koraka, tj. ne oseća se promena brzine).
I jedna zamerka, ko je Rale? ( Zdravo Rale )
Kada ćemo vas upoznati (Ivana_m, Raleta, dmc-a i ostale)?
Dobar test, detaljan, za razliku od "testova" nekih dnevnih novina u Srbiji. Samo tako nastavite
Panchev99
Ma, autic je za desetku, ali da sam hteo CVT, kao dete bih jos kupio DAF variomatic ...
moron
Ili je "falš" moron ili ne zna da koristi touchscreen.. :)
Kakve dve devetke.. :)
Lancer HB mi se sviđa.. Osim cene..
EVO zakiva..
Odoh ka raju Merdžana na Dorćolu.. :)
Haha, "nezasluzeno" redak, a testirani primerak 18300eur?!
Svasta
@ Memorijalni centar
A ono jes' vala, mnogo dizela sa mnogo povoljnijim održavanjem može da se kupi, al' ...
Ja bi zbog dizajna ipak uzeo Insigniju.
Znaš kako moj drug kaže, japanac možeš da voziš 20 godina, a ja kažem: ,,Ni 1 nismo vozili više od 12 godina, a obično menjamo na 5-6 godina, tako da... razumeš? a drugo, čukneš japanca i za delove daš đvo i po, naravno uz NAPOMENU da prvo sačekaš 20-30 dana da ti deo stigne!
Danas sam povezao komšiju, žali mi se, njegova Honda Civic 2003. prezupčio na paljenju, čeka neki senzor radilice već 30 i nešto dana, da ne pominjem ostale stvari
Neverovatno, ali su bezmalo skuplji of Golfa
SaMPIooooniiiii
Sad sam od prijatelja koji je kupio Golf 6 comfortline 1.6 tdi. Izasao mu 15k evra(vratio pdv). Lepo skockan auto,entrijer me prijatno iznenadio.Grafika istrument table i centralni displej sivo-plavo tonirani(onako audijevski),asr,komande na volanu,alu 15",4 podizaca.
Dejan L
Ne mislim da su za japance ( niti bilo šta ) jeftini rezervni delovi ( imah jednoga, a i moj otac ), ali se ne bih složio da su im motori nekvalitetni ili da su smece. Zar samo honda moze da "prezupci" ili da joj ode "senzor radilice"? Desava se to i drugima, možda i više. Ili, zar misliš da je vaš HDI čudo pouzdanosti i pojam povoljnih ( originalnih ) delova i jeftinog ( a pravilnog ) održavanja? Svaki dizel ( posebno kupljen polovan, za koji niko ne zna koliko je prešao, ali i onaj "iz prve ruke" ), je "kašikara" u grudima vlasnika i ma kako se on činio ekonomičan ( u smislu litara goriva koje popije ), stvarna cena "posedovanja" i obezbedjivanja "voznog stanja" tog vozila u periodu njegovog "držanja" može lako da nadmaši cenu svega toga kod žednijeg ( i pouzdanog ) benzinca, a mislim da su japanski benzinci "klasičari" daleko pouzdaniji od nejapanskih "sofisticiranih" benzinaca ( koji nisu ništa manja "bomba" od dizela ).
Mitsubishi Lancer sa kraja 80 tih, čini mi se 5 po Golfovskom žargonu, je bio auto za medalju. Do tada najbolja školjka kod japanskih vozila, jako kruta, otporna na koroziju, auto za primer. Motor 1.8 td je imao odlične karakteristike i problem sa čestim crkavanjem dihtunga glave motora, pa čak i pucanje iste. Ovo "često" se podrazumeva posle bar 200kkm.
I eto...
Na kraju ispade suprotnio od ovih opisa u testu, a u testu sve u superlativima.
Kako bi tek bilo da su negativno napisali, verovatno bi pravo stanje bilo da je nevidjena kanta.
Mislim ono, em redak, em skup, kazu dobar, ali ima i dzekovsko menjanje brzina
Ko zeli ovako nesto?
@memorijalni centar i ostali golfasi: apsolutno nikad verovanto niste ni probali golfa 6 ni lancera i pricate bajke, vozim ovaj auto vec 8 dana non stop, i sve sto je napisano stojim iza toga, taj golf od 1.4 i 80 KS sto je cenonvno slican i sto pominjete je kanta za ovo, a i njega morate da cekate da vam stigne tako ogoljena varijanta, o ukusima se ne raspravlja ali ocigledno da uporedjujes babe i zabe, nadji mi ti golfa sa ovom opremom za tu cenu, a takodje uporedi i obicnog manuala za 15800 sa golfom pa vidi po pitanju opreme, licno sam usao kod 3 VW dilera, i taj primerak od 80 konja se ceka 2-3 meseca, a sve sto ti "odmah"; mogu ponuditi je klot 1.6 benzinac, beli sa jedva klimatronic uredjajem i radkapnama za 16800, dacu ti broj pa proveri, prema tome na kraju ispade da trolujes ovde i smaras sa tvojim polovicnim izjavama... Sve sto sam rekao stoji, a najvise mrzim odokativne procene ljudi koji verovatno nikad nisu ni vozili kola..
@ dmc
A za ovih 18.300€...
Uzmite za taj iznos Škodu Oktaviju, pa uporedite opremu i cene održavanja! Ako Golf nema ništa za 18.300, Oktavija ima sigurno
@Dejan L: ukusi su razliciti, ja nikad ne bih uzeo oktaviu prosto jer mi se ne svidja, ima ljudi koji biraju kola zbog izgleda i uzivanja a ne troskova, sto se tice opreme, nisam iz cenovnika na skoda.co.rs video bas da je skoda jefitnija ili da za iste pare ima nesto vise? 19100 je elegance varijanta 1.4 TSI DSG a 1.8TSI DSG slican ovom je 20200. Opet kazem, svako bira iz razlicitih razloga, pa su mi ovakvi konstantni flejmovi vise dosadni, a sto se tice odrzavanja kod skode je servis na recimo 15000Km a kod mitsubishija na 20000Km, prema tome sigurno da se i tu ustedi nesto, ali kazem, ja nisam PR mitsubishija, da nekog ubedjujem, samo ne mogu da ostanem imun na gorepomenute paushalne gluposti i konstantno pominjanje golfa u svemu, golf ovo golf ono, ferari bla bla, Ali golf je tata ... mislim daj :)
i jos da me neko zove lazovom preko komentara kao onaj memorijalni, usput ako si vec dao 18000 evra neces brinuti o 10-20 evra eventualne razlike u redovnom servisu, a i to treba detaljno proveriti da li je bas jeftinije za skodu, ako nemas para uzmi hyundai i30 ;) Ako bas hoces mitsubishi i da prodjes jeftinije neces uzeti automatic, vec inform za 14500 i molim lepo, pozdrav
Zaista je glupo porediti ovaj automobil sa Golfom ili Oktavijom, koji su čista konfekcija.
Ovaj model autmobila sam vozio pre 15 godina, i iznenadila me je udobnost, čvrstoća, kvalitet vešanja i dugotrajnost istoga. Tadašnji model je u svemu bio iznad Audija a poređenje sa Golfom bi bilo smešno. Mislim da ovaj auto ima udobnost koja podseća na starije francuske aute, uz pristojnu stabilnost. Kažem mislim, prema nekadašnjim modelima.
Vidim da karoserija ima 12 godina garancije na koroziju i mislim da ovaj auto ima bolju karoseriju i do Tojote, Honde, a o Subaru a posebno Mazdi ne treba trošiti reči.
Jedino mi ostaje zal što ja nisam mogao da probam ovaj auto. U Srbiji je Micubiši nepravedno zaboravljen ili zanemaren, kako bilo.
Interesuje me kvalitet ovlašćene servisne mreže i broj servisa u Srbiji, za Micubiši.
I da pohvalim servisni interval od čak 20 000km za male servise, što mislim da nema u Srbiji pa čak i u premijum klasi. Pa onda "neko" iz Lazarevca poredi cene servisa sa Škodom, gde litar ulja naplaćuju 2000rsd a servis duplo češći.
Na oficijelnom sajtu sam našao da su ovlašćeni servisi u Bg i Nišu, dva grada, što je zaista malo....
@ dmc
Stoji sve to, ali pogledajte Oktaviju 1.6 TDI elegance oprema, (nema šta nema) za 18.054€. U korist Oktavije ide potrošnja i jeftini delovi dostupni ODMAH!
Ako ne onda Insignia za 19.000 da ti pamet stane!
Meni je zadnji deo kod Lancer-a odvratan zbog ukošenih i podignutih štopaljki (pokušaj kopiranja Alfa Romea), ostalo dizajnerski ide u korist Lancera!
Ako je Lancer odvratan, onda je Golf kutija za cipele, a Octavia kofer na 4 tocka. Pa onda niko ne sme stavljati okrugle farove, jer ih je cetvorka imala. Folksvagenasi, kakvi ste to vi hateri, neverojatno. Lancer je ko isklesan iz jednog komada granita, iznimno je cvrst, a to dobro znam jer vozim jednog s motorom 1.5 109KS. Golfa 1.4 sa 80KS stavlja u auspuh kad god pozelis. A i prvi servis mu je bio jeftiniji nego Golfov.
@ johny
Poštujem. A kad ti se pokvari, hoćeš li da ga šlepaš u BG ili u NIŠ, pošto ima samo 4 servisa u 2 grada?
Obrni-okreni argumenti idu u korist evropskih vozila
@dmc
Bravo za test, odlican je iskreno, obuhvaceni su svi detalji i aspekti koje zanimaju nekog kupca i ne bih imao pitanja. ;)
Sve je opisano, a desavalo se u auto magazinima da zaborave npr. da spomenu uopste zadnju klupu ili guslaju o motoru i izgledu ceo tekst...subjektivne stvari koje kupac treba da utvrdi i sudi o njima prema afinitetima osim ako se ne radi o nekom mocnom, skupom ili SS autu... :)
dmc,
O kakvim golfistima i kakvom lazovu ti pricas?
Koji ti je djavo? Citaj malo sta je napisano za pocetak.
Svasta si napricao samo nisi, jer to niko i ne moze, objasnio zasto ovo auto kosta 18300?!
Golf je preskup, upravo to je i receno, a Lancer, za koji opet nije receno da je los, je skup koliko i taj preskupi Golf.
Osim tpoga, stoji i ovo za retkost.
@ Memorijalni centar
Ma šta se čudiš, Orlo i Raziel namerno postave enterijer Fabije classic i ismevaju pod izgovorom da je to enterijer verzije Ambiente, a kao opremu ne navedu ni 50% što nudi Ambiente oprema, pa ja lepo kopiram ceo spisak opreme i postavim pravu sliku enterijera, A ZNAJU DA ZINU KAKO JA LUPETAM!
@ dmc
E da, koje laži?
Oktavija dizel elegans je 18.054€ ima sve što i ovaj Lancer, a i 30 ovlašćenih servisa više
Dejane, tvoje neznanje me je svojevremeno odvratilo od citanja komentara na Autoblogu a ogadio si mi i ovaj izvanredni tekst koje izlazi iz tipicnog klisea novinarskog predstavljanja automobila. Molim te da ne iznosis pausalne poluistine. Mitsubishi je brend koji ce nadam se tek da se razvije u Srbiji, pa ce onda kupci kojima je uzvisena premisa "svabo je svabo" da nauce da postoji nesto bolje od obicne kutije na tockovima (Oktavije) i ostalih Volkswagenovih poluporizvoda.
Da si ikada provozao nesto vise od 2-3 automobila bio bi kompetentan da komentarises razlicite brendove, i tada bi znao da papir iz salona nije jedino merilo isplativosti kupovine automobila. Sto se mene tice Oktavija bi morala da bude osetno jeftinija od Lancera iz dva razloga: prvi je taj sto je po svim voznim i tehnickim karakteristikama i osecajem u voznji iza Lancera a drugi krajnje objektivni jer je carina za taj auto daleko niza od carine koja se placa na japanski proizvod.
I jos nesto, Lanceru nije ni potrebno vise od dva servisa, taj se auto ne kvari ;)
Jednom u 20.000km redovan servis (jeftiniji od Skodinog) i to je to.
Pametnome dosta!
Slobodane, posto dozvoljavas sebi svasta procitaj kakve si besmislice sam napisao.
Osravite se "Svaba", oni su skupi, precenjeni i nista posebno.
Samo da li je to razlog da i ovaj Mitsubishi bude isti takav.
Stvarno ste preterali, da bar kazete nezto negativno o ceni pa da vas covek i ozbiljno shvati. Ovako, deca ubedjuju da je 18300 sasvim ok?!
Imam utisak da su se ljudi doticnog uvoznika malo uzbudili :)
smanjite cene gospodo, pa ce i komentari biti bolji
Memorijalni centar
A za 18.590 možeš da kupiš i 308 ( srednji paket ) 1.6 od 120 ks sa AT menjačem sa 4 ( slovima: "četiri" ) stepena prenosa. Koliko god su oba skupa i preskupa, lancerov CVT je možda manje besmislen, tj. manje zastareo od onog menjača iz 308, tj. 307, tj. ko zna iz čega ...
@memorijalni: za lazi mislim na ovo da si aludirao da sam pisao "pravo stanje" tj "Kako bi tek bilo da su negativno napisali, verovatno bi pravo stanje bilo da je nevidjena kanta."
Znaci napisao sam ga kako ga vidim, i da ti ponovim 5 put, znaci ne kosta svaki lancer 18300 evra, ne znam sta ste se uhvatili svi za tu cenu, testirani primerak je automatic sa jacim motorom i lepom opremom, standardni lancer, 1.6 sa 117 Konja, sa istom opremom samo bez tempomata i automatik menjaca je 15800, cak ima i bolje ubrzanje, znaci to je neka cifra sa kojom bi ga trebali uporedjivati sa konkurencijom, a ne 18300 ... (dodati su parking senzori, spojler i izduv na automatik i mocniji motor)... zato tolika cena, verujem da kad krenes da dodajes spojler, izduv, felne na golfa automatik ispao bi 22000 ... na kraju dana !OPET! napominjem, jednostavno auto mi je lepsi od bilo kakvog golfa i oktavije (koje sam usput vozio i nisu losi sami po sebi, ali ja prednost dajem lanceru, zbog subjektivnih razloga) i veruj mi te automobile ne bih ni pogledao naspram lancera, ako je neki dokaz, komsija koji ima golfa 6 niko ga ni ne primecuje, plus se stalno cima da mu ga ne zdipe, a za lancerom se svi okrecu... sto se tice troskova odrzavaja i servisa, nema teorije da je skuplji od ostalih, mitsubishi je jedan od retkih kome se servis radi na 20K Km, pa racunica je jasna, sto redje ide na servis jeftinije te izadje.. a evo zovni VW i pitaj posto redovan i zovi inoto i onda mi tek pricaj, a i onda bi pricali o razlici o 10-20 evra, sto je potpuno smesno ako si dao od 15-18000evra a znas da dobijas original ulje i delove prilikom servisa i naravno da ti je u interesu da te auto dobro sluzi i neces da stedis ... ako hoces da stedis uzmi I10 ili punta, pa plati jeftina servis ..
Zahvaljujem se svima na lepim recima, test je pisan iz ugla vozaca i kupca, imajuci u vidu neke objektivne i subjektivne stvari koje bi mene interesovale ako bih zeleo da poblize predstavim automobil, tekst je moj prvenac pa je mozda zbog toga sve ovako ispalo, ako je uspelo, onda jos bolje, cela sustina ove diskusije za mene je da je svaki nov auto dobar, i da su u pitanju te neke nijanse koje mi zelimo da kroz tetsove i opise predstavimo, ocekujte jos tekstova, nadamo se da ce biti isto toliko zanimljivi, ali smatramo da je za ovakav test potrebno imati auto bar 7-8 dana da bismo mogli sve ove detalje primetiti, danas sam vozio novi hyundai i30 i nisam siguran da moze da se napravi ovako dobar tekst ali videcemo.. !!.. Pozdrav
@dmc
Sta se cimas. Test si super odradio. Ne mogu svi da vole sva auta. Vidim da su table na autu Raska. Ako si iz Raske onda smo skoro pa komsije :))
@dmc
Svaka tebe čast na te(k)stu. Ovo je 100 puta bolje nego oni "super testovi" iz Kurira.
Što se ovog vozila tiče, cene su im ok za benzince, ali ne razumem kako dizel ( u istom paketu ) može da bude skuplji 6,5-8.000 hiljada od manuelenog benzinca. Jeste da im snaga nije ni blizu ista, ali tom cenovnom politikom nijedan dizel prodati neće ( možda im je to i cilji, ko zna ), niti znam brend sa tolikom razlikom cene od oko 120 benzinskih do 150 dizelskih konja ( recimo, kod 308 je za takav "prelaz" razlika oko 3.000 )
@ dmc
Ja sam baš zbog CENE testiranog Lancera od 18.300€ i pomenuo dizel Oktaviju sa istom opremom za 18.054€
Da bi se realnije sagledala slika uloženog novca i Insigniju
ili možda još bolje uzeti napucan Auris 1.6 Valvematic SPORT 17.120€ ili D-4D 18.610€
ili možda Qashqai 1.6dci za 17.900€.
@dmc
Да си ти жив и здрав и да и даље тестираш и да састављаш текстове, а ко пише тај и критику трпи (што позитивну, што негативну) али што Достојевски примети давнијих дана: Уколико кренеш на какав пут па се окренеш за сваким кучетом које лане на тебе да би се каменом бацио, никада нећеш стићи на крај тог пута! ;)) Што ће рећи, тестирај ти возила и не обазири се превише на коментаре...
Е сад само да стартујете ове из Делте па да почнете праве машине да представљате!! :)))
@Dejan L
Jedna stara poslovica te lepo opisuje: "Neka drugi ispadne los kako bi ja bio dobar" je ujedno i tvoj moto i da svakog dana komentarisem tvoje odvale, izmisljotine, bajke, komentare na sve sto postoji u autoindustriji, verujem da bi me zamrzeli svi ovde na blogu. Ali ja samo gledam i smeskam se. U knjigu verujem za sve ove godine da ne bi stalo sta si ti sve napisao a mnogi su demantovali, ukljucujuci i mene. Ispasce da sam ja bezgresan ali nisam, i ja poneki put pogresim ali ti s obzirom da zivis za to da nadjes tudju gresku, u principu nikada je ti i ne nadjes nego ti drugi kazu ti samo likujes, posluzi se starom poslovicom: " Od drveta ne vidis sumu"...
P.S. Posto tu temu sa ala' Fabia nisi ispratio do kraja nije u redu ni da je komentarises...ali boze moj, to niko ne moze da ti zabrani... ;)
I da nadam se, a u stvari ne verujem, da ti neko placa za taj Skoda PR ovde po blogu inace je sve to mlacenje prazne slame...
Svaka cast redakciji na testu a sto se tice neznalica evo ovako:VEOMA JE ZALOSNO TO STO OGROMNA VECINA NASIH VOZACA MISLI DA JE USPELA U ZIVOTU AKO KUPI VW,ZALUDJUJE SE OBECANJIMA O JEFTINIM SERVISIMA I O NEUNISTIVOSTI NEMACKOG BRENDA.GOLF JESTE ZA POSTOVANJE I IMA PEDIGRE JEDNOG LANCERA ALI RAZNORAZNE SKODE I CUDA?ZABORAVILI SMO U OVOJ LUDNICI STA ZNACI MADE IN JAPAN...
@dmc
Svaka cast na testu, ali mislim da cela ekipa autoblog.rs treba da se ogradi suvisnog komentarisanja koja je marka bolja, a u maniru komentatora na blogu (neka paralela je neizbezna, ali zauzimanje strana za nekog ko pocinje sa testovima je potpuni promasaj).
@Damko: potpuno se slazem, uvek smo potpuno neutralni, kao i ovde, sto se kroz tekst da videti, samo sto nisam mogao da istrpim neke gluposti i licno shvatanje nekih komentara kao i bukvalno licno prozivanje... Ubuduce sve sto imamo da kazemo bice kroz clanaka, jer je ovako ispalo jos gore, a u komentarima ce biti eventualno neka nova informacija vezana za test!!!.. POZDRAV
Imao sam prilike da se provozam u testiranom modelu.
Prvi pogled na automobil me je odusevio,agresivnost i sportska aura koju sa sobom nosi prisutni su na prvi pogled.MNOOOGO mi se vise svidja od sportback modela.
Boja je pogodjena,ukrasen je i sa dodatnim spojlerom-SPORTY TYPE- koji stoji kao saliven i pribilzava ga stajlingu EVO modela.Tu je visokoprotocni sportski auspuh ,jos jedan plus.Osecaj unutra fenomenalan.(bio sam suvozac).Enterijer pomalo podseca na starijeg brata OUTLANDERa.Fina zavrsna obrada,odlicna zvucna izolacija.Ne bas idealne puteve u Raski savladava bez teskoca.Mozda i cujete prelazak preko rupe ali ne osecate apsolutno nista,kako je autor teksta i naveo!
Oseca se cvrstina sasije,sto i necudi obzirom na gene Lancer modela.
Odusevio me je CVT menjac,bez trzaja,zastoja zamora sve tece glatko.U oci mi upao i paddle shift veoma atraktivno i prakticno resenje.
Kratko druzenje sa automobilom na mene je ostalilo pozitivan utisak,a verujem da ce i na vecinu prolazika,jer automobil zasita iskace pojavom od sivila i jednolicnosti vozila na ulicama Raske. Dakle OGROMAN plus i jedinstvenost ovog modela,osvezenje na ulicama naseg malog grada.
Mnogi ovde navode neke VW i Skodinea alternative,ja nebih razmisljao o istim pored ovog automobila,ne zato sto ne voim,(naprotiv velika sam pristalica nemackih marki, promenio sam dosta vw,audi,bmw,merc modela,jedini izlet u japanske vode sam imao po polozenom vozackom isptu sa Hondinim modelom CRX),vec zbog toga sto Lancera smatrajem jednom institucijom u svetu sporta,i bez obzira na to da je rec o civilnoj verziji,uvek bih joj dao prednost u odnosu na vw,skodu.Mislim da su to dve razlicite filozofije.Svaki na svoj nacin i za svoju svrhu odlicni.
Da rezimiram,pametna i dobra odluka,atraktivan i automobil koji budi emocije.
Zahvaljujem se i ovom prilkom DMC Vladimiru na voznji!Prelep automobil.
@Memorijalni centar
Negativni komentari zbog cene? Pa covece, idi komentarisi paradajz i krastavce, a ne automobile. Auto je ili dobar auto ili nije dobar auto, ili ti budi emociju ili ne, i to je najbitnije ako volis automobile. Pozdrav za autora testa, odlicno uradjen posao.
Posle mnogo godina provedenih po svetskim gradilistima, mogu da napisem da su Japanska vozila ispred nemackih po kvalitetu i pouzdanosti (ono sto sam video, vozio i doziveo). Subjektivni osecaj voznje nekog vozila je nesto drugo tj.individualno. Mnoge nemacke firme sirom sveta (za jednu I radim trenutno) kupuju i koriste Japanska vozila, bez predrasuda. Pragmaticno, zar ne? Problemi sa Japanskim vozilima u Srbiji dolaze od distributera (predstavnika) I njihovog ne-odnosa prema klijentu/korisniku (prodaja, servis, delovi). Ne pisem samo o Mitsubishiju vec i npr: Subaru, Nissan, itd….