Predstavljamo: Cadillac XTS

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Umesto da vam kaže kakav automobil je u pitanju, Cadillac više voli da vam nabroji sve ono šta njegov najnoviji sedan, XTS, nije.
Nasuprot verovanju, XTS nije najveći model kompanije (što nam govori da američki gigant radi na još većem, moćnijem i skupljem modelu), nije zamena za nedavno ugašene DTS i STS, nije direktan konkurent nemačkim premium automobilima (radi poređenja, XTS je veći od BMW 5-Series, ali je manji od 7-Series) i najviše od svega – nije završen model, iako treba da se pojavi u prodaji krajem juna.
XTS je prvi potpuno novi Cadillac u poslednje tri godine i deli Epsilon II platformu zajedno sa modelima Buick LaCrosse i sledećom generacijom 2014 Chevrolet Impala. Rad na ovom automobilu je počeo još 2006. godine, pre nego što je General Motors (vlasnik Cadillaca) bankrotirao, ali i pored svih najava, XTS nema zadnji pogon kao većina konkurenata. Iako su Audi i Acura dosta uspešni prodajom luksuznih automobila sa prednjim pogonom i AWD, već sada postoje velike sumnje da će i Cadillac uspeti da ponovi takav uspeh. Sa dizajnerske strane isto moramo da uputimo nekoliko kritika. Iako je dizajn prepoznatljiv američki koji je proslavio manje Cadillace, kao što su CTS i budući ATS, na većem automobilu kao što je XTS takav dizajn jednostavno ne stoji.

Cadillac kaže da je dizajn jedna od karakteristika na kojoj kompanija još uvek radi tako da se u bliskoj budućnosti može očekivati odnovljeni model. Sa druge strane, enterijer je jedan od najlepših u klasi i u samom rangu sa nemačkim i japanskim premium brendovima.
Kvalitet je na visokom nivou, izbor opreme zavidan, a verovatno po prvi put posle dužeg vremena jedan Cadillac ima enterijer kakav odlikuje luksuznom automobilu sa cenom koja može da dostigne i $60,000.

U američkom proizvođaču vozila kažu da XTS ima više prostora na zadnjim sedištima nego BMW 5-Series i Mercedes E-Class, iako njihov predstavnik ne cilja na njih kao direktne konkurente.
Standardan i jedini motor kao opcija je 3.6L V6 koji razvija
304KS i 358 Nm obrtnog momenta dok se snaga prenosi na točkove preko
šestostepenog automatskog menjača.
Na pitanje zašto XTS nema veći broj brzina kao konkurenti i zašto pruža samo
jedan motor bez hibridne opcije, čelni ljudi Cadillaca su odgovoriti da se tako
nešto može očekivati u bliskoj budućnosti. Tokom test vožnje XTS oduševljava
udobnošću i u velikoj meri podseća na udobne Mercedese, ali oni koji žele
dinamičnu i sportsku vožnju će morati da potraže neki drugi automobil u klasi.
Sa početnom cenom od $44,995, 2013 Cadillac XTS se čini kao skoro završen posao, ali kada se uporedi sa prethodnim Cadillacima sa sličnom cenom (DTS i STS) je svakako veliki napredak.
Ukoliko želi da bude ozbiljno shvaćen kao luksuzni brend, Cadillac treba pre svega da se značajnije odvoji od jeftinijih brendova iz General Motorsa (Chevrolet, GMC i Buick) i da krene da postavlja standarde – ne da ih sustiže nekoliko godina nakon konkurenata.
Autor: Talladega
Slike: Motor Trend
Najružniji zadnji deo, deluje kako neki insekt koji vuče zadnjicu. Polustranica duža od prednjeg krila
Volim CAdillac-e ali to jednostavno nije to.
Oni su bili jedni od najkarakterističnijih (kakva reč :D) automobila, jedinstvene, prepoznatljive lađe.
Sada su totalno generički pravljeni...
Ne znam kako Vama ali meni je prva asocijacija na njih ovako nešto:
http://static.cargurus.com/images/site/2008/04/07/02/30/1967_cadillac_eldorado-pic-51389.jpeg
http://www.web2carz.com/images/nctd/96deville.jpg
http://cadillac.at.vu/images/cadillac_eldorado_2002/cadillac_eldorado_2002_1.jpg
http://cadillac.at.vu/images/cadillac_eldorado_2002/cadillac_eldorado_2002_9.jpg