home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Najjeftiniji „benzinac“ 10.950 evra, a početna cena za „dizelaša“ 13.580 evra

Zadatak da napravite automobil koji će biti uspešniji od sopstvenog „bestselera“ u takozvanom B segmentu, dizajneri i inženjeri „Pežoa“ su uspešno odradili. Dokaz - novi „pežo 208“, koji je znatno drugačiji od prethodnika, ali ipak ima „dah starih linija“.

Njegovim atraktivnim dizajnom dominiraju naglašeno sportske, vitke linije, a pažnju svakako privlače svetlosne grupe i sjajno ukomponovana LED svetla.

Moderan, urban, napravljen tako da s lakoćom savladava sve izazove gradskih ulica, „208“ se sjajno ponaša i na auto-putu. Zbog toga imate utisak da se nalazite u mnogo skupljem i većem automobilu. Unutrašnjost „francuskog lava“ je pravi melem za oči, počevši od zanimljivog oblika volana pa do komandne table. Još kada zasvetle boje na mernim instrumentima, audio-sistemu i navigaciji, enterijer dobija futuristički izgled.

Sedišta su vrlo udobna. Prolazak kroz krivine razvući će vam osmeh na lice, jer će vas podsetiti na čari kartinga i sportskih automobila vrhunskih performansi. Sve u ovom „pežou 208“ napravljeno je s mnogo ukusa, od modernih, kvalitetnih materijala, s preciznom završnom obradom.

Da bi vožnja tekla glatko, da bi bila bezbedna, ekološka, onako kako se to i očekuje od jednog automobila ovog „pedigrea“, upotrebljeni su svi mogući napredni sistemi - precizan volan, odličan petostepeni manuelni menjač i kočnice. Parkiranje je vrlo jednostavno uz pomoć senzora i kamere...

Naravno, „srce“ ovog „lava“ je motor, dobro znani 1.6 HDI, „dizelaš“. On je poznat po ekonomičnosti, dugotrajnosti, ali i po izuzetnoj elastičnosti koja i vožnju po gradu čini zanimljivom.

U cilju poboljŠanja ekonomiČnosti i zbog ekoloŠkih trendova, ovaj automobil poseduje start-stop sistem. Prema fabrički deklarisanoj potrošnji, u kombinovanom režimu vožnje, on troši svega 3,8 litara na 100 pređenih kilometara. Na našem testu, gde i nismo pokušavali da ostvarimo „rekordno nisku potrošnju“, putni računar je pokazao prosečnih 4,3 litra na 100 pređenih kilometara.

Prema cenovniku u „Verano motorsu“, najjeftiniji model „pežoa 208“ s benzinskim motorom košta 10.950 evra. Najjeftiniji „dizelaš„ u ponudi staje 13.580 evra.

Potrošnja

Grad 4,4 l

Van grada 3,4 l

Kombinovano 3,8 l

INFO

Dimenzije

Dužina 3.962 mm
Širina 1.829 mm
Visina 1.460 mm
Međ. razmak 2.540 mm
Masa 975 kg

Autor: P. Živković



čitanja : 1420



Komentari

Koji je uopste ovo 1.6 HDI? Osim sto je skup i trosi mnogo vise od novog golfa dizela? Jedno 20% vise?

Autor moron 03 Okt 2012, 11:49

Ja ne mogu da verujem sta citam. Ti stvarno verujes da golf trosi 3L dizela u kombinovanoj voznji? Jos malo pa ce poceti da pisu u brosurama da vozilo proizvodi gorivo...

Autor RS 03 Okt 2012, 17:54