home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Ima jedna skrivena stvar kod „hajlaksa“. I pored toga što je čistokrvni terenac, koncept pikapa mu je debelo smanjio cenu iako je uživanje za volanom maksimalno

Prvih nekoliko stotina metara pred upravljačem „hajlaksa“ i pada nam na pamet ona Himenova: „Ja imam moć“! Stisak gasa uzrokuje tutnjavu iz pravca haube koju proizvode zvuk sirove kamionske snage sa primesama fijuka varijabilne turbine. Uživanje u sagorevanju dizela nije čest slučaj...

Ova „tojota“ je vrhunski izbalansirano, snažno i nezaustavljivo čistokrvno terensko vozilo! Pogon 4 x 4, reduktor i 3,0 D4D dizel agregat čine ga nezaustavljivim avanturistom! Pored ogromne snage i osećaja robustnosti veoma je udoban, dok udarne rupe, ivičnjaci i ostala kompanija za njega ne postoje. U gradu se lako vozi, između ostalog i zbog pretećeg kaubojskog imidža. Jedini problem je parkiranje, dugačak je čak 525 cm.

U odnosu na prošli model uspela je misija razbijanja monotonije u kabini. Glavnu ulogu ovde je odigrao multimedijalni sistem sa kolor-ekranom, koji prikazuje i kameru na zadnjem kraju (aktivira se ubacivanjem u rikverc). Upravljač je pojačan srebrnim nijansama, dok je vidljiv kvalitet izrade i završne obrade., pa se gotovo i ne primećuju delovi od osrednje plastike. Jedino upada u oči bezidejni dizajn brzinomera i obrtomera. Zahvaljujući odlično odmerenom servu uživanje u vožnji je potpuno.

Dizel 3,0 ima 171 konjsku snagu, što je više nego dovoljno. Automatski petostepeni menjač odlično radi posao. Pri naglom stisku gasa, kada kreće iz mesta, zadržava niži stepen i visoke obrtaje, mada  u vožnji pri punom gasu zahteva vreme da se organizuje i prebaci u niži stepen.

Autor: Mladen Radulović

Foto: Marina Lopičić

Kompletan članak i više fotografija na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 1629



Komentari

..."Jedino upada u oči bezidejni dizajn brzinomera i obrtomera"...

Čuj, kad se oštro oko "Kurira" da u analizu radno-terenskog vozila?!! :)

Drž`te se tračaraja i džaftarenja tu ste najbolji, ostavite profesionalcima da rade svoj pos`o! :)

Pa kome je trebala "idejna" tabla ispred vozača (?), taj je već uzeo nekog Evoka, Džuka i ostale fensi "delotvorne rekvizite" za Strahinjića Bana.
Publika ovog "medveda" su neki drugi (ozbiljni) ljudi, kojima je "tabla" prihvatljiva shodno nameni ove "mašine" i kojima ne treba ovo za "forsiranje" trotoara/žardinjera ispred prestoničkih kafića centra grada, majku mu...

Autor Đenka 30 Okt 2012, 11:01