home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanski automobilski gigant "Tojota" predstavio je u Palma de Majorki najnoviju verziju svog bestselera "korolu"

Zahvaljujući "Tojoti Srbija", i ekipa "Novosti" je imala priliku da se uveri da je 11. generacija "korole" automobil koji je dostojan naslednik slavnih prethodnika.

Od lansiranja prvog modela kompanije sa ovim imenom davne 1966. godine, prodato je, širom planete, više od 40 miliona ovih vozila, što "tojotu korolu" čini najprodavanijim automobilom svih vremena. Trenutno se svakoga minuta u svetu prodaju dve "korole", istakli su srdačni domaćini svetske prezentacije na ovom španskom ostrvu.

Nova "korola", tvrdi šef inženjera "Tojote" Šiniči Jasui, najbolja je "korola" do sada. Dizajn je savremen, a istovremeno i elegantan i sportski. Ova "korola" duža je od prethodne generacije, koja se još uvek dobro prodaje, za 80 mm, i sada ima impozantnih 4.620 mm dužine. Širina je 1.775, što je za 15 mm više u odnosu na prethodni model. Kada su dimenzije u pitanju, nova "korola" je jedino u visini "slabija" od stare - za pet milimetara, ali to joj daje kvalitet više kada su u pitanju upravljivost i aerodinamika. Koeficijent otpora vazduha takođe je smanjen, sa 0,29 na 0,27, što je doprinelo smanjenju potrošnje goriva i emisije štetnih gasova. Povećano je međuosovinsko rastojanje za 100 mm, na 2.700 mm, zbog čega ima više prostora u unutrašnjosti vozila, tako da će se putnici na zadnjoj klupi osećati baš "direktorski".

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 1277



Komentari