home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Prošlo je deset godina od kada je Cadillac predstavio legendarni CTS

U pitanju je bio prvi automobil nove škole kompanije gde su sportske linije i aerodinamičnost sa ciljem privlačenja mlađih kupaca zamenile kockast dizajn.

Linija je kasnije proširena i sa modelima ATS i SRX u sličnom stilu, a kao vrhunac uspeha je stigao performance model CTS-V sa 556KS i boljim vremenom na legendarnoj nemačkoj stazi Nirburgring nego proslavljeni domaći rivali, kao što su BMW M5 i Mercedes E63 AMG.

Cadillac je nedavno predstavio treću generaciju CTS, a dok publika čeka na sledeći V model, General Motorsova luksuzna divizija je predstavila CTS Vsport. Namenjen kao rival BMW-u 550i i Mercedesu E550, Vsport pokreće 3.6L twin-turbo V6 motor sa 420KS, koji je nadmašio nemačke V8 motore od 402KS i 400KS, ali po obrtnom momentu ipak zaostaje sa ukupno 582 Nm u poređenju sa 600 Nm i 609 Nm. 

To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4.4 sekunde i maksimalnu brzinu limitiranu na 275 km/h, dok se snaga prenosi na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog menjača. Cadillac je mnogo pažnje posvetio težini automobila i kaže da je u razvoju gledao na svaki gram. Na kraju je dobijena težina od 1.785 kg ili za čak 203 kg manja težina u poređenju sa spomenutim 550i. Navedeni uspeh je ostvaren korišćenjem aluminijuma na mnogim delovima, a Vsport je prvi automobil u dugogodišnjoj istoriji američkog giganta koji ima aluminijumska vrata. Manja težina znači i bolje brojke na testu kočnica, a ovaj automobil ne samo što je nadmašio rivale iz BMW-a i Mercedesa već je uspeo da ostvari kraću distancu u poređenju sa značajno skupljim Porscheom Panamera. Pažnja je posvećena i ogibljenju koje najavljuje šta možemo da očekujemo od sledećeg CTS-V, a prvi rezultati su svakako odlični.

Sa dizajnerske strane, Vsport se razlikuje od ostatka V linije po agresivnijim branicima i 18-inčnim točkovima, a promene su nešto manje u enterijeru gde je jedina razlika više opreme i nekoliko Vsport oznaka.

Kada se pojavi u prodaji na proleće, Vsport će koštati $59.995 (oko 44.000 evra) što je značajno više od $46.025 (oko 33.800 evra), koliko košta osnovni CTS sa 2.0L turbo motorom. Iako navedena cena na prvi pogled možda izgleda previsoka, ona je i dalje niža u poređenju sa nemačkim rivalima. A pošto Cadillac tvrdi da je njegov predstavnik u samom rangu sa njima, slična cena je ipak opravdana.

Autor: Talladega

Slike: Cadillac



čitanja : 1067



Komentari

Dobar. Najviše mi se svidja prednji deo.
Ali ipak, pre bi uzeo Nemca.
Jedini adut Kadilaka je niža cena.

Autor Pit 24 Nov 2013, 22:35

Napred vidim Volvo. S druge strane, enterijer je sjajan!

Autor Uroš Cuore Sportivo 24 Nov 2013, 23:31

meni je jedino ova centralna konzola malo banana, pokusali su isfurati "touch" stil a napravili su to zapravo jako lose, sto vam moze svaki review potvrdit. ostalo je odlicno, posebno naprijed, bas mocno izgleda.

iako da zivim u us za te pare bi bolje kupio c63 amg, gdje bi za jednako dobio v8 sa 500ks koji je doslovno zvijer

Autor sysfan 25 Nov 2013, 00:22

sysfan
"iako da zivim u us za te pare bi bolje kupio c63 amg, gdje bi za jednako dobio v8 sa 500ks koji je doslovno zvijer"
Hehe, takodje. :)))

Autor Pit 25 Nov 2013, 01:10

Nikad ovo neće moći da se meri sa nemačkom "trojkom".

Autor Max 25 Nov 2013, 08:16

auto,gde se moze videti to vreme ovog kadilaka na nirburgringu? ima cts-v koji je presao krug za 7min 59sekundi sto je sporije od m5.

Autor bmw series 8 25 Nov 2013, 09:58

mnogi ljudi vide ovo "v" i odmah pomisle da je cts-v u pitanju, sto nije istina. vsport je nova verzija sada dostupna na cts (i xls), koja je nesto izmedju obicnog cts i buduceg cts-v. tako da vsport nije konkuren bmw m5 vec kao sto pise u tekstu 550i

Autor mile antena 25 Nov 2013, 15:03