home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Karavan sa znakom munje izgleda stameno, ojačan je, a ima i veoma jaku konjicu

Otkad je „insignije“, nemački „Opel“ kuca na vrata više klase. Ne da kuca nego udara!

Još je jasnije za volanom, naročito u ful modelu sa testa Kurira! Prefinjeno, otmeno, ali i papreno. Luksuz je ipak nepotreban jer za volanom imamo sjajni 2,0 dizel od čak 163 konjske snage! 

Kompletan članak pročitajte na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 3052



Komentari

Odlican auto!

Autor Panco 28 Jul 2014, 18:35

Nahvališe je... Ova "obnovljena" insignija ima neverovatnih 1.843 kg ( kao da je tenk T-84 ), a sa svojih 163 ks "sprinta" do stotke za 10,9 sec i ima "delkarisanu emisiju" od 164 gr. CO2 ( kao da je "ZIL" ).
Poredjenja radi, već zastareli superb 2.0 TDi 4X4 ima 1.609 kg ( ili 1.634 sa DSG), oko 200-230 kg manje i "sprinta" za 10,3 (140ks)ili 8,7 (170ks uz DSG), a emituje 137 ili 147 gr CO2.
Totalni debakl za opel. Kakva insignija ... Jedva čekam EURO 6, ima da im se ponuda motora bukvalno "prepolovi", jer ih je bar pola "pregaženo" (što se vidi po emisiji CO2), tako da od onih 12 kombinacija dizel motora i menjača za insigniju karavan ima da ostanu samo možda 4 komada motorizacije

Autor moron 28 Jul 2014, 19:19

Meni je ovo prelep auto ali su performanse mogle da budu bolje.

Autor Bagzi 28 Jul 2014, 19:41

"Luksuz je ipak nepotreban jer za volanom imamo sjajni 2,0 dizel od čak 163 konjske snage! "
Kurir :)))

Autor NemanjaBB 28 Jul 2014, 19:53

Lep, ali preskup i motorizacija loša... Hoće da budu premijum a automatik sa 6 brzina bez "dsg"-a, ko iz prošlog veka... A težina skoro 1.9 tona, pa em troši em relativno trom. Bre za oko 10000e manje ima nova Octavia Scout u sličnoj opremi i to još sa DSG menjačem i većim gepekom!

http://wap.b92.co.rs/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=07&nav_id=874892

Autor Miki 28 Jul 2014, 19:57

Audi a8, 2004. 3.0 tdi sa 4x4 (naravno), ima 1880 kg
Perfomanse su: raketa za ovo sa slike.

Autor NemanjaBB 28 Jul 2014, 20:00

Nbb 20:00
A tek S8 što ima bolje performanse od 2,0 tdi Insignije. :)

Autor Pit 28 Jul 2014, 20:29

moron 28 Jul 2014, 19:19

Ma M84 :)

NemanjaBB 28 Jul 2014, 20:00

To je tvoj prevoz jel?

Autor hh 28 Jul 2014, 23:00

@Pit
hahahhaha uporedio sam zbog tezine i pogona :D

Autor NemanjaBB 29 Jul 2014, 00:09

Nbb
Eh, mnogi imaju sličan pogon i težinu, ali različito srce. ;)

Autor Pit 29 Jul 2014, 00:21

Ove haube bre sve iste na današnjim automobilima..
Još malo uđeš u radnju i samo kažeš: može hauba(nebitan model)..
Da li je moguće da ne mogu da naprave zaštitu za pešake na drugi način?

Pretpostavljam da Insignia na slici premašuje 30.000 ojra.. To nije cena za jedan Opel.. Te je odgovor: najn..

Eno zatvaraju Bohum uskoro.. Šteta..

Orlo
Ubavo novo Corsišče.. Videćemo za cene...

Autor Panchev9 29 Jul 2014, 00:34

insignija sa testa kosta 45000 evra.

Autor bmw series 8 29 Jul 2014, 10:01

@NemanjaBB
Poredjenje ti je na mestu, mogao si i A6 Allroad Quattro i Insigniu CT, oba su karavana i imaju 4x4... i u osnovi su nastali od FWD modela... :) ;)

@Panchev9
Nije losa, nije mi bila nesto na prvu loptu, ali je zato enterijer bas dobar... ne bi smela da poskupi...
P.S. Ako si nerazuman ode ona i na 45 hiljada... ciljaju na one koji zele tu formu ali im se ne daje 50, 60+ za nesto premijum...

Autor Orlo 29 Jul 2014, 10:55

Autor hh 28 Jul 2014, 23:00
Bio do decembra :)

@Orlo
E bravo, ne setih se..ovo mi palo na pamet jer znam napamet koliko je tezak gore pomenuti.
A6 allroad ima isto 1880 kg sa 3.0tdi :D

Autor NemanjaBB 29 Jul 2014, 13:40

Nbb
Cime si ga zamenio ?

Autor Pit 29 Jul 2014, 14:23

@Pit
Kevinog Megana kupea sam terao povremeno, od previse posla nisam imao potrebu za vecim autom za put,jer nigde nisam ni isao. Trebalo bi do kraja god opet nesto vece, ali videcemo sta ce finansije dozvoliti :))

Autor NemanjaBB 29 Jul 2014, 16:56

Nbb
: )
Imas vec nesto na umu ili ?
Reci mi, Megan taj jel dci ili ?
Ako se ne varam, to je ovaj aktuelni model ?
Kako se pokazao ?
Udobnost je vrv na vrhunskom nivou.

Autor Pit 29 Jul 2014, 18:19

Ne, 1.6 sa 6 brzina. Ima oko 110ks. Da, ovaj aktelni.
Utisci o voznji, klaustrofobicno je onima koji se voze pozadi, deluje da ima manje mesta nego sto ima-zbog malih staklenih povrsina. Auto plovi, ne lupa i nije tvrd previse. A jos cudnije je kako ipak dobro drzi u krivini. 205/50/17 gume
Imam na umu, prvenstveno nesto sto je malo preslo, jer uzeti nesto neprovereno, a jako i skupo - rupa bez dna. Ne mora nista spec, ali malo ovo, ono i to je vec cimanje. Do skoro sam bio zagrejan za suv-a nekog,tipa G C 3.0crd, ali limuzina neka ce biti, samo klasa ispod max. Jedna od opcija mi je Mazda 6 2010-o, ima par dobrih na Polovnim :) kvalitet, dobar 2.2 dizel, nije ni mali auto unutra...ali verovatno palim uskoro preko, pa ce to sve malo da saceka par meseci :))
Mada bih opet onaj 3.0 tdi, generalno je dobar, samo da je manje presao. Nisam ga ja ni prvi put kupio, dosao preko neke kompezacije :)

Nisam iskompleksiran da mi treba nesto preveliko, nego sigurnost sada na prvom mestu. Secam se kao klinac sa Cliom na Ibarskoj, svaki 20-i bi da me istera sa puta
Videcemo u zavisnosti od para i opcija. Nemam nista odredjeno, sta mi najbolje ispadne

Autor NemanjaBB 29 Jul 2014, 20:51

Nbb
Da nisi pogresio za tockove ?
Cudna mi dimenzija, ili su šire ( 225 ) ili 16 cola.
Dobra ideja za GC , vozi se kao limuzina ( WK ) model , to je prethodni. Za razliku od WJ-a koji se ljulja ko brod, ali je zato i pravi terenac.
Meni se ovaj najnoviji svidja puno, ali jos puno kosta. Taman da izvozam ovaj moj jos barem 2-3 god, ima samo 139 000 na satu, ne isplati mi se da ga sad prodajem. Mozda bi mogao i 535d E60.; )
Zavisi sve kakve potrebe i afinitete imas. Ako su ti sigurnost, komfor i svestranost-upotrebljivost potrebni, sa GC nema greske.

Autor Pit 29 Jul 2014, 22:25

Pit
Nisam, mogu da proverim sutra..nije mi auto sad u Bg :) te sire, ali 215 idu na GT Line opremu, sa onim 17-icama.
Dobar je GC, moze dobro van puta da se vozi, tj dobar je za sneg i blato, ne treba mi neka offroad voznja...i video sam par modela kupljenih kod nas za fine pare..ono sto cu gledati kod sledeceg auta je poreklo..ili da je kupljen ovde ili od nekog poznanika. Sa auto placa nikad. Eventualno uvesti, ali i taj uvezeni kosta.
535d je odlican spoj cene i voznih karakteristika, ali moze da bude macak u dzaku. Ali, da bude da je presao 120 do 150 hiljada PRAVIH, to papreno kosta, na oglasima ima par pre i mozda 1-2 posle restajlinga :)
Kakva je GC potrosnja na otvorenom, magistrale? :)

Autor NemanjaBB 30 Jul 2014, 00:35

Nbb
Da, slazem se sa svim sto si napisao.
Pazi, kod dzipova nema male potrosnje. ; )
Moze da se spusti na 7-8, ali sa bas laganom nogom na gasu. Meni je recimo do CG bilo ispod 8, sve po ogranicenju eventualno + 10-20kmh ponegde. Ovako na autoputu, 9-10 ( 5 brzina jbg ). Grad oko 12, gore dole, zavisi od voznje. Dzipovi osetno vise trose od limuzine a takodje performanse slabije. Ali imaju i prednosti svojih. Meni je kao drugo vozilo, racunaj da ti treba oko 2 soma na 100 km, vrv ti je toliko trebalo i za osmana po gradu. ; )

Autor Pit 30 Jul 2014, 01:00

Pit
Verovao ili ne, pre toga sam imao i karavana a4 2.0 tdi-kratko, manje od pola god, njemu je bila umerena potrosnja, ali sam se iznenadio koliko je bila niska na osmici. GM-Bg sam jednu noc lagane voznje, ali 80-90 u sestom prenosu, bila malo preko 5 litara po kompu. I da je slagao komp malo, opet je dobar rezultat. Najvise sam jednom imao skoro 9 litara na otvorenom, ali nije isao ispod 160... oko 180-200+.
Po gradu preko dana uz klimu ide 11-13, a uvece uz normalnu voznju oko 9 bez klime. Dakle za toliki auto je smesna potrosnja :D sto naravno ne znaci da je tu sve oko potrosnje, razumes me :)

Autor NemanjaBB 30 Jul 2014, 14:33

Nbb
Da, da. ; )
Po gradu je oko 2 soma 100 km, na otvorenom svi trose umereno.

Autor Pit 30 Jul 2014, 15:44