U Dizeldorfu predstavljena obnovljena Toyota Yaris, u Srbiji od 9.990 evra
„Novosti“ prisustvovale premijeri „tojote jaris 2014“ u Diseldorfu. Novitet je i benzinski trocilindraš 1.0 koji emituje 95 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru
Naša namera bila je da vas nateramo da se u novi „jaris 2014“ zaljubite na prvi pogled - objašnjava Alesandro Masimino, stariji menadžer „Tojota motor Evrope“, koji je bio na čelu tima zaduženog za izradu „tojote jaris 2014“.
Koliko su Masimino i njegov tim uspeli u tom poduhvatu, prvi su imali priliku da se uvere specijalizovani novinari iz celog sveta na premijeri u Diseldorfu, u Nemačkoj.
Prema rečima samih Japanaca, ovo je bilo najvažnije predstavljanje nekog njihovog modela u istoriji „Tojota Evrope“. Prvi put je Projektni biro za planiranje, istraživanje i razvoj u Briselu radio zajedno sa Evropskim dizajn centrom u Sofija Antipolisu, nedaleko od Nice, s jasnim ciljem - napraviti automobil po meri, prvenstveno evropskih kupaca.
- „Jaris“ je oduvek bio pojam za racionalne dimenzije, sjajnu opremu, dugovečnost i niske troškove eksploatacije - kaže Alesandro Masimino. - Sada smo želeli da napravimo još originalniji, prepoznatljiviji automobil, čuvajući mu sve osnovne vrednosti.
Napraviti još bolji „jaris“ od prethodnog modela, verujemo, bilo je izuzetno teško. Pri tome, moralo je da se parira i sve žešćoj konkurenciji u „B segmentu“ koji je u 2013, od ukupno četiri miliona prodatih vozila u Zapadnoj Evropi, „otkinuo“ 20,4 odsto tržišta.
Pri tome je „jaris“ od ukupne prodaje „Tojote“ u Evropi stigao do „brojke“ od 24 odsto učešća. Lane je u zemljama Evrope prodato 173.800 „jarisa“, što je doprinelo da takozvani market šer ovog modela dostigne, od 4,2 odsto 2011, veoma dobrih 6,2 odsto u prošloj godini.
Ono što je najzanimljivije i što nama u Srbiji deluje potpuno neverovatno jeste činjenica da je od svih prodatih „jarisa“ više od 31 odsto s hibridnim pogonom.
„Tojota jaris“ se i dalje na drumu ponaša sjajno. Japanci su uspeli da unaprede dosta toga, pa čak i da smanje nivo buke u kabini. Pri tome je i unutrašnjost mnogo bolja u odnosu na prethodni model. Materijali su kvalitetniji, plastika mekša, prijatnija i za oko i za ruku, a dizajn komandne table i centralne koznole moderniji je, i sve se, kao i uvek, nalazi nadohvat ruke, baš tamo gde očekujete. Jasno je, i ovaj „jaris“ ima najnapredniji multimedijalni sistem, tač skrin ekran od sedam inča.
Novi „jaris“ će biti ponuđen u više nivoa opreme i sa izborom od četiri pogonske jedinice. Novitet je jednolitarski trocilindraš (69 KS) koji emituje 95 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru i troši u proseku 4,1 litar na 100 km. Tu su i „benzinac“ od 1,3 litra dual VVT-i sa 99 KS, dizel 1.4D-4D sa 90 KS i 1.5 VVT-i, hibridni pogon kod kojeg je emisija ugljen-dioksida redukovana na 75 grama po pređenom kilometru, kao i potrošnja od 3,3 litra na 100 km.
Cena
Novi „jaris“ stiže na naše tržište krajem avgusta. Cena modela 1.0 sa opremom „luna“ biće 9.990 evra!
Izvor: Novosti.rs
Unakazise ga al posteno!
Cena za Srbiju vise nego korektna, nova Mazda 2 ce sigurno biti skuplja...
Niti je bio ruzan, niti je sada ruzan, ali JEFTINO.
Kako je moguce da enteriejr posle 15 godina evolucije izgleda starije nego original.
Enterijer jeste prostran i funkcionalan, i jesu prvo imali ozbiljan infotainment, ali pobogu! Izgleda uzasno bazicno.
Ne znam sta da kazem, jeste verovatno pouzdaniji i jeftiniji od 208, ali 208 izgleda kao da je iz 2012 a Yaris kao da je iz 1995. I iznutra i spolja se moze porediti sa 206.
Kako ovo u odnosu na Polo? Nikako.
Fantastičan auto.
dizajn, veličina za B segment, prostranost, komfor, motori , prfomanse ( ko još ima takav hibrid u ovoj klasi - pa ko želi,..) kvalitet, pouzdanost,...
Interesantno je kako mi mali, obični, blejači na internetu, sa našim kvalifikacijama, znanjem tako olako sudimo o inžinjerima velikog znanja i iskustva velike Toyote.