home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Popularni X-Trail je u poslednjoj inkarnaciji izgubio tradicionalni uglast dizajn, a njega su zamenile moderne, zaobljene linije, karakteristične za savremene krosovere. Tokom ovog testa pokušali smo da otkrijemo da li je, pored oštrih linija, izgubio “oštrinu” i kada su off-road uslovi vožnje u pitanju

Iako smo gotovo uvek na strani napretka, svima nam je pomalo žao što najnovija verzija modela X-Trail nije nasledila tradicionalni uglasti dizajn… Ovaj popularni 4×4 model je oduvek bio omiljen kod zaljubljenika u off-road i avanturistički stil. Mnogi su ga smatrali čak za neku konkurenciju popularnim Jeep modelima, ali u japanskoj, znatno kvalitetnijoj verziji. Terenske karakteristike su uvek bile na prvom mestu, a naglašen „oštar” dizajn je nekako postao zaštitini znak ovog modela.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 881



Komentari

Ko bi rekao da "sklopljen" treći red sedišta oduzima 105 litara zapremine gepeka ( "Pored toga, sedmosed u startu, čak i kada je treći red sedišta sklopljen, ima zapreminu prtljažnika od 445 litara, što je ozbiljan pad sa 550 litara, koliko ima petosed.")

Autor moron 02 Avg 2015, 20:32