home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kontinutetom od pet decenija, model 911 je zaslužio globalnu slavu i postao vanvremenski sportski klasik. Testirali smo najnoviju, a po mnogima i najatraktivniju verziju - moćnu Carreru GTS, koja markantnom crnom pojavom i snagom od 430 „konja“ predstavlja potvrdu evolucije nemačkog inženjeringa

Bilo da da Porsche 911 posmatrate simbolički, ili kroz statistiku prodaje, u pitanju je automobil koji zaslužuje poštovanje. Mnogi će sa pravom dodati i strahopoštovanje… Performanse i najnaprednija tehnologija, „upakovana“ u siluetu koju prepoznaju gotovo svi od 7 do 77 godina, doprinela je da svaki novitet sa znakom 911 izazove nepodeljenu pažnju automobilskih medija. Najnoviji u nizu nosi oznaku GTS koja, sažeto, označava više snage, opreme i što je najznačajnije, značajno više zadovoljstva u vožnji.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 1231



Komentari

'Kao jedina nedoumica nameće se zapravo pitanje do koje granice će nemački inženjeri, dizajneri i mehaničari biti u prilici da unapređuju koncept automobila koji je na samoj granici savršenstva.' , to pitanje sam ja imao i kod prethodne generacije, a oni jos jaci i mocniji kod nove generacije.

Autor dusan 03 Avg 2015, 17:14

dusan Savršeno ne postoji. Inžinjer je čovek koji može za oređenu cenu da napravi proporcioalan kvalitet, u realnom vremenu. Porše 911 je daleko od savršenstva, prvo po konceptu a onda i prema nerealnoj ceni.

Autor Ex YU 03 Avg 2015, 17:39

Ex YU
Onda znaci da je mnogim automobilima cena nerealna? Sta bi ti, najnoviju tehnologiju i sve to sto ima jedna 911 po ceni Sandera? Ili pak da ti poklone jedan? ;)

Autor dusan 03 Avg 2015, 21:49

Da, većini je cena nerealna. Posebno premijum - znači premijum cena.
A ovaj porše je koncept od pre drugog svetskog rata - toliko o savršenosti, što ne znači da ga ne bi vozio.
Ali savršenost sa njim nema mogo veze.
I kad bi se poredio sa tom tvojom Dacijom, cena bi realno mogla da bude veća 3 do 4 puta MAX. A realno daleko prevazilazi 10 puta.

Autor Ex YU 03 Avg 2015, 22:04

Ovde mnogi ne znaju sta znaci precenjen proizvod - kada neki proizvod zbog vece cene ne moze da se proda u planiranim kolicinama, pa mora da se snizava cena (posle cega krece dobra prodaja), to je precenjen proizvod. Mogla bi se napraviti bolja i preciznija definicija, ali i ovako se razumemo (nadam se). Ako se nesto dobro prodaje sa nekom cenom, onda se nikako ne moze govoriti o precenjenosti proizvoda. Svako radi da bi ostvario profit. Svako bi, kad bi mogao, nasvirao cenu x10. I svako nasvira maksimalno koliko moze. Da li bi ste vi prodavali neki proizvod za 100din, ukoliko bi ste znali da bi ste i za 200din podjednaku kolicinu prodavali. Trziste je to koje odredjuje sta je precenjeno, a sta ne. U slucaju Porsche-a, trziste je jasno dalo do znanja da nema ni govora o precenjenosti tog auta. To sto neka cena premasuje neciji budzet, pa je tom nekom taj auto preskup, nema veze sa pojmom - precenjen.
Sad, mozemo mi da diskutujemo, da li je nesto fer i posteno, ili nije, ali kapitalisticki svet tako funkcionise. Osim toga, kada pogledate na kraju godine izvestaje premijum proizvodjaca, videcete da im je NETO profit 8-10% od ukupnog prometa. A to ukazuje da nije bas onako kako neki misle. To kad se od prodajne cene odbije proizvodna (znaci cena materijala i radne snage) dobije se operativni profit, koji je neka druga prica....tu onda ideu takse, porezi, R&D, i gomila drugih stvari, da bi se na kraju dobilo pomenutih 8-10%.
Pa ni sam mateijal i radna snaga kod Veyrona ne kostaju ni blizu milion dolara po automobilu, pa opet Veyron (VAG) gubi gomilu para na svakom prodatom modelu iako kosta 1,5 miliona.

Autor toma 03 Avg 2015, 23:55

@Ex YU
Od tad je cak koncept?
Zamisli kakvi su ludaci, napravili nesto sto traje toliko dugo!!
Reci ti meni koji je onda po tebi auto normalne cene i uopsteno nesto sto bi trebalo da se kupi? Skoda Fabia? Kada bih sa svojih 27 imao cilj da vozim Fabiu, cilj bi bio lak i ne bi bilo zanimljivo. Fora je postaviti vise i vece ciljeve, uvek. A, 911 je legenda, ikona automobilizma i cilj je jasan.
Ovaj covek u testu prica vise stvari, potpuno tacno. Ovo sto sam kopirao sam i ja mislio. Stvarno nisam znao kako ce da usavrse prethodnu 911, delovalo je kao da ne moze bolje od Turbo S 997 ili od GT2RS 997, a oni napravili zanimljivije i brze od oba. Pazi, kada 2010-te napravis nesto savrseno poput GT2RS, obicno se neko ne nada necemu takvom uopsteno barem 10 godina(da ne gledamo hyper) oni za 5 izbacili jos bolje, savrsenije, lakse, a opet manje snage. Za 5 godina su napravili auto sa 120ks manje, malo vece mase, a brzi, bolji, mocniji...Ili GT3, 480ks protiv McLaren-a sa 650s i prodju na stazi isto. A, McLaren pritom dosta laksi. Zasto se jednostavno ne skine kapa??
Cak je i Pit poceo da 'respektuje' ;)

Autor dusan 04 Avg 2015, 02:59