home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Mitsubishi Triton je pikap kome nije potrebno veće predstavljanje

Još od svog debija 1978. godine, ovaj pikap (koji se takođe na mnogim tržištima prodaje i pod L200 oznakom) je prodat u preko tri miliona primeraka i stekao je imidž pouzdanog vozila na duže relacije. Na tržište sada stiže i njegova peta generacija, koja se prvo pojavila u prodaji u Aziji i Australiji, a zatim i na evropskom tržištu.

Iako japanski proizvođač vozila kaže da se Triton i dalje najbolje prodaje u svojoj klasi, prethodni dizajn, koji datira još od 2005. godine, svakako počinje da pokazuje godine zbog čega Mitsubishi smatra da je vreme za naslednika. Po zvaničnim brojevima, novi Triton je za 70 mm duži i njegova dužina sada iznosi 5,280 mm. Triton je i za 15 mm širi (ukupno 1,815 mm), dok se visina od 1,780 mm i međuosovinsko rastojanje od 3,000 mm nisu menjali. Najveću korist od dodatnih dimenzija je dobio enterijer, koji je sada prostraniji, ali i prtljažni prostor koji je duži za 15-45 mm zavisno od verzije.

Triton pruža i klirens od 205 mm, što mu daje prednost nad Volkswagen Amarokom, ali ga i dalje stavlja iza lidera u klasi Toyote Hilux i Ford Rangera. Sa dizajnerske strane, novi Triton je zadržao mnoge aerodinamične linije, ali je kabina kockastija u značajno većoj meri da bi se maksimalno iskoristio prostor enterijera.

Mitsubishi planira da ponudi verzije sa 2 i 4 vrata, mada će ova prva opcija biti rezervisana uglavnom za siromašnija tržišta. Sudeći po prvi zvaničnim slikama, sam enterijer je prostran, bogato opremljen i pruža dovoljno mesta za vozača i putnike.

Kada je reč o mehanici, samo jedan motor će da bude u ponudi i to 2.4L dizel u verzijama sa 154KS i 181KS. Očekuje se da će standardan menjač biti manuelni sa šest brzina uz opcioni automatik sa pet brzina. U osnovnoj verziji je standardan pogon na zadnjim točkovima, dok moćniji od dva motora pruža pogon na sva četiri točka. Mitsubishi kaže da je novi Triton urađen u saradnji sa Fiatom i da bi i italijanski proizvođač vozila uskoro mogao da predstavi svoju verziju, ali o ovom podatku nema više informacija u vreme pisanja ove priče.

Triton će biti jedini predstavnik u klasi koji će da pruža standardnu garanciju od pet godina ili 200,000 kilometara.

Autor: Talladega

Slike: Mitsubishi



čitanja : 1038



Komentari

Odličan. Veliki korak napred u odnosu na dosadašnji (koji je takođe bio OK).

Jedino mi je nejasno ovo oko verzija sa 2/4 vrata, ne razuem zašto je sa 2 za siromašnija tržišta kada je odnos pola-pola što se tiče prodaje... A i dosta ljudi preferira sa 2, meni npr. izgledaju i bolje kao takvi.

Poz

Autor Raziel 09 Avg 2015, 01:51

Верзија са два врата је за комерцијалну намену, а не ''сиромашна тржишта''.

Autor Александар 10 Avg 2015, 10:27