home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi modeli “mazde” su čudesan spoj japanske dizajn filozofije (“kodo - duša pokreta”) i nadmoćne inženjerske veštine (“skajaktiv tehnologija”) koji nudi vrhunac uživanja ne samo srećniku za volanom već i putnicima u raskošnoj, komfornoj, tehnički izuzetno opremljenoj kabini.

Novi hit giganta iz Hirošime, koji beleži odlične prodajne rezultate na evropskom, pa i na našem tržištu, jeste krosover jednostavno nazvan “mazda CX-3”. Elegantna, zanimljiva, originalna, lepa, nova “Mazdina” uzdanica je mamila uzdahe gde god smo se obreli na sedmodnevnom testu.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs



čitanja : 979



Komentari

Volim bajke pre spavanja ... "Benzinac na našem testu je trošio prosečno 5,2 litra na 100 km, što je čak manje od fabrički deklarisanih 5,8 litara na 100 km"

Autor moron 17 Sep 2015, 23:02

Moron
Haha, nemoj tako, pojedinci ovde kazu za CRV 1,6 d da ne prelazi 6,5 po gradu. : )))
Kolko tebi trosi 500L po gradu ?
Ne znam zasto neki vole da lazu o potrosnji, nije mi jasno...

Autor MB 17 Sep 2015, 23:18

Nadam se da negde postoji arhiva ovih bisera, kad jednom budem prodavao auto, obavezno moram prethodno da pronadjem test potrosnje istog od strane "testera" iz teksta. To ce mi biti najveca "komparativna prednost" u oglasima. Svaka cast Novostima, uvek sebi dosledni, bili i ostali..

Autor Priapus 18 Sep 2015, 01:17

Prelep auto, kao i sve sto dolazi od Mazda-e.

Autor Eki 18 Sep 2015, 09:33

MB
Da si me pitao koliko mi bicikl "troši po gradu", lakše bih ti odgovorio ... Nisam još testirao 500 L samo "po gradu", pa ne znam. Znam da sam letos prešao sa njim oko 2.000 km, a sa pežoom preko 7.000 km (oba jedno 95% van grada), na sličnim deonicama, i da su oba "po blesimetrima" imala skoro isti prosek brzine (59km/h) i potrošnje (oko 4,5-4,6, a za "realno" treba dodati oko 3 dcl). Tako da bih rekao da van grada troše slično, uz napomenu da ja vozim potpuno neagresivno, tako da izvesno nisam reper prosečne potrošnje. Pežou je i posle skoro 140 kkm "životni prosek" i dalje "zakucan" na 5,4. Po gradu troši "kako kada", recimo ( na mojim rutama) u proseku 7, ali sam ga bezbroj puta testirao (resetovao) na jednoj relaciji od oko 4 km "u krugu dvojke" i tu se, ako je gužva, obično drži na oko 9. A znao je i "na otvorenom putu" po CG (po nekim vrletima i vukojebinama), isto da troši 9-10. Sve zavisi.
Moj "grubi osećaj" je da 500 L, ako mu isključim S&S (a držim ga isključenog), troši slično po gradu (oko 6,5-7). Kada je uključen, "skine" potrošnju možda jedan litar, ali mi je taj sistem toliko iritantan, da ne mogu da ga smislim. Srećom, kod 500 L, kada jednom "ugasiš" S&S, "ugašen" je sve dok ga sam jednom ne uključiš. I tako je meni "trajno ugašen" već jedno dva meseca ...

Autor moron 18 Sep 2015, 09:42

moron
Hvala na odgovoru.
Toliko o tome što CRV 1,6d može po gradu da ne prelazi 6,5l...
U CG su ograničenje i uzbrdo-nizbrdo neprijatelji i auta i potrošnje.
"Četrdes" ili pedeset, uzbrdo-nizbrdo, ni za drugu, ni treći, ni četvrtu.
Ne možeš da ubrzavaš uzbrdo, mučiš auto itd.
Kao što rekoh, ne znam zašto neki imaju potrebu da lažu o potrošnji, a primetio sam da mnogi to vole da rade, da lažu sebe i druge.
Znači CRV 1,6d kobajagi troši manje od 500L dizela. :)))
Toliko, pozdrav !

Autor MB 18 Sep 2015, 11:34