home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako se automobil za gotovo pola veka i kroz 11 generacija proda u više od 40 miliona primeraka, onda se svakako ne radi o zabludi globalnih razmera. Ovo je životna priča „tojote korole“ koja je maksimalno iskoristila zakon velikih brojeva za ostanak u vrhu.

Uvođenjem „aurisa“ u gamu, „korola“ je spala na jednu verziju karoserije - sedan sa četvora vrata. Svesni smo da limuzine C segmenta u Srbiji nisu tražena roba, ali Tojota je skockala ponudu koja može da bude veoma interesantna.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs



čitanja : 1147



Komentari

Za razliku od Aurisa, prava lepotica!

Autor carobnjak 07 Okt 2015, 12:10

Za razlika od aurisa, ima 10 cm veći Wb i nudi bolji komfor pozadi. Čak i veći, ali manje praktičan gepek.
Ali, Toyota cene znaju da "odvale". Trenutno manje košta avensis sa starim 2.0 dizelom (koji nije porekom iz BMW-a), od corolle sa 1,4 dizelom u nekom višem paketu.

Autor moron 07 Okt 2015, 13:35