TopSpeed test: Toyota Auris 1.2 Turbo / 1.6 D-4D

Novi, tačnije, restilizovani Auris, izašao je nedavno na “bojno polje” u C segmentu, i to u blizini mesta Waterloo, gde se pre tačno 200 godina, odigrala čuvena bitka!
Nema odmora i predaha, a pogotovo nema povlačenja! Toyota, koja kombinujući hečbek i karavan karoserijske oblike sa benzinskim, dizel i hibridnim pogonom, svom modelu Auris daje novu snagu da se upusti u borbu sa konkurencijom, a ta bitka biće neizvesna u vremenu koje je pred nama, budući da u njoj učestvuju mnogi, što direktno, što u alijansama, a ima i onih koji za sada samo odmeravaju snage protivnika. Za to vreme, Toyota vešto koristi jednu svoju stratešku prednost, forsirajući hibridnu tehnologiju u ovom “ratu”. Tako je godine 2010. najveći svetski proizvođač prodao 70.000 vozila sa hibridnim pogonom, dok je u 2014. taj broj iznosio 178.000 jedinica. A spomenuti Auris je na evropskom tlu najbolje prodavani automobil sa ovom vrstom pogona.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs
Da li to znaci da je popustila konzervativna linija u Toyoti i da toliko hvaljeni i neprevazidjeni vtti, odlazi u istoriju?
Za dizelasa vec znamo ciji je, a za ovaj 1.2TSI cemo jos videti. :D
Da, tačno je da Toyota koristi Euro 6 dizele BMW-a od 1,6 i 2.0 litra. Ali, koja se sada pokazala korist od toga što je VW koristio svoje Euro 5 dizele "sa optimizacijom izduvnih gasova"?
Izgleda da nisu znali da u propisanom vremenskom okviru reše " Euro 5 projektni zadatak "- osim prevarom.
A sa TSI tegobama su u crno zavili mnoge kupce. Čak i jedan" umirovljeni bloger" je već promenio ČETIRI PUTA" set lanca. Koji je to "kvalitet", ako je tu reč uopšte dozvoljeno koristiti u istoj rečenici sa oznakom TSI ili VW.
Sramota.
Ovaj Toyota benzinac ima pravo na šansu.