Škoda Fabia 1,0 MPI 75 Ambition na testu Auto magazina

Škoda je uspela da od “fabije” napravi vrlo traženi automobil koji koriste i porodice i firme i to ne samo za vožnju po gradu, već i za duža putovanja. Ključ uspeha se nalazi u odličnoj mehanici, kvalitetu izrade i izuzetnom odnosu uloženog novca i dobijenog.
Zbog toga je “fabija” već deceniju među vodećim automobilima po prodaji u Srbiji, ali i u Evropi. Treća generacija je donela očekivane promene i poboljšanja. Pre svega tu je dizajn. Prethodna generacija je bila prilično neproporcionalna i nedostajalo je agresivnosti u njenoj liniji.
Sada je to izmenjeno i “fabija 3” odmah upada u oči. Naravno, niko neće kupiti ovaj (ali i slične automobile u klasi) da bi se hvalio dizajnom. Za to postoje lajfstajl automobili koji uz šik izgled donose i znatno višu cenu. Ne, uloga fabije nije da se šepuri već da vredno sakuplja kilometre uz što veću ekonomičnost.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Realno Fabija je OK, ali za samo oko 1000e više se dobija i30, klasa iznad Fabije u svakom pogledu - veličini, opremi, dužoj garanciji itd... Baš je nedavno moj drug gledao i upravo uzima i30.
Probao je i Fabiju, ali kada je probao i30 razlika je očigledna. Naročito pošto je sada i30 već par godina star, pa je jako povoljan i ubacuju dosta od opreme da bi se i dalje dobro prodavao...