home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opelovi kompakt automobili su već četiri decenije omiljeno prevozno sredstvo u našoj zemlji. Nemačko poreklo i generalno dobar imidž su najviše zaslužni za ovakav status. Nekada je to bio “kadet” a od početka devedestih “astra”. Oba ova modela su bila u samom vrhu liste želja prosečnog vozača u Srbiji.

Na poziv Opela, prisustvovali smo evropskoj prezentaciji “astre K”, koja je održana manjim delom u Austriji a većim u Slovačkoj, na lokalnim putevima oko glavnog grada, Bratislave.

Domaćinska atmosfera i željno iščekivana nova “astra” su učinili da se osećamo kao kod kuće. Opel nam je pripremio četiri verzije za testiranje, tri benzinca i jedan dizelaš. Svi ovi motori su praktično novi i samostalno su razvijeni od strane stručnjaka iz Riselshajma. Iako gama motora počinje sa atmosferskim benzincem zapremine 1,4 litre od 100 “konja”, na prezentaciji je osnovnu verziju predstavljao najnoviji – 1,0 turbo-benzinac sa 105 konjskih snaga. Ipak, mi smo se za prvu vožnju odlučili za zlatnu sredinu, koju u ovom slučaju predstavlja 1,4 turbo-benzinac sa 150 KS.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1464



Komentari

Cena ce verovatno ici od 15 hiljada sto je previse pa cak i za supersonicnu Astru!
Jedva cekam da vidim da li je kabina klaustrofobicna kao kod odlazece generacije...

Autor carobnjak 14 Nov 2015, 17:33

@ carobnjak, u Auto Bildu je pre nekoliko brojeva najavljeno da će nova Astra u Srbiji startovati od oko 13.500 evra, za baznu verziju sa 100KS.

Autor auto 14 Nov 2015, 17:38

Auto
mozda za prvih deset kupaca!
Ipak je Opel nesto posebno, a i sam je razvio najbolje motore na svetu... :)

Autor carobnjak 14 Nov 2015, 17:48

Opel je to. Gledah u DE: od pet paketa opreme, alu felne standardno dolaze tek od četvrtog :)

Autor moron 14 Nov 2015, 18:56

@ moron
U srednjem, trecem dolaze alu felne standardno, a ne u cetvrtom.

Autor Suburban 14 Nov 2015, 23:34

Suburban

Ne znam baš Nemački, ali za treći paket opreme piše:

- Designräder, 16-Zoll:€ 0,00

- Leichtmetallräder, 16-Zoll:€ 400,00.

Mislim ( siguran sam ) da je taj od "nula eura" čelični, onaj koji se u Srbiji u cenovnicima označava kao "čelik (strukturisani točak)".
Npr, taj ti sa 17" dolazi kod Zafire Tourer u "Edition" paketu
Ali, plastični poklopac čelične fene ( "ratkapna" ) nesporno vizuelno daje utisak da je alimunijumski.

Autor moron 14 Nov 2015, 23:52

@ moron
Mozda si i u pravu, ali izgled je sasvim drugaciji, sa vise kraka, od ranije celicne felne. U svakom slucaju je spojeno lepo i korisno, a i niko tako ne radi.

Autor Suburban 15 Nov 2015, 00:11

Suburban
Jedno je sigurno. Ta vrsta felni kod opela je jedinstvena, pri čemu je lepa kao aluminijumska, a praktična kao čelična.

Autor moron 15 Nov 2015, 09:37