home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

“Sandero” druge generacije se već dugo nalazi u prodaji. Za to vreme ga nije prestigao ni jedan konkurent u pogledu odnosa uloženo/dobijeno. Sa zaista komfornom kabinom, velikim prtljažnikom, udobnim ogibljenjem i solidnim motorima, “dačija” koju vam predstavljamo ne donosi previše kompromisa zbog niske cene.

Za osnovnih 7.390 evra, istina, ne dobija se mnogo toga. Nema elektrike na prozorima, centralne brave i “klime”, ali je bezbednost na nivou najskuplje verzije: standard su ESP, sva četiri vazdušna jastuka, pa čak i indikator pritiska u gumama koji signalizira ako dođe do ispuštanja. Što se tiče motorizacije, cena se odnosi na provereni 1,2 16V motor od 75 “konja”, koji poznajemo već 20 godina iz “tvinga” i “klija”.

Da odmah pređemo na stvar – u međuvremenu je kompanija Reno Nisan Srbija izdejstvovala vrlo atraktivnu cenu spram opreme za verziju “lajf” (Life). Specijalni naziv paketa se odnosi na dosta bogatiju opremu, koja sadrži više stavki i u odnosu na standardni, drugi po redu paket, “ambijens”.

“Lajf” je skuplji svega 110 evra i uz standardnu “klimu” i prednje elektro-podizače prozora donosi još maglenke i ozvučenje sa komandama na volanu, blutut konekcijom za telefoniranje i USB priključkom. Svakako bi ste prosečan radio/CD u samoposluzi platili više od ovih 110 evra razlike, plus ugradnja.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1068



Komentari

Life?
After Life.
Dačija. Cifarski košta malo. Nudi i još manje. Zar danas postoji volan bez ikakvog podešavanja?
Zato se i ne prodaje kako cena nisko deluje.

Autor Rapid L&K 19 Nov 2015, 21:17