home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi “reno talisman” će sasvim sigurno svom vlasniku izmamiti osmeh na lice jer će mu ova nova limuzina francuskog automobilskog giganta pružiti komfor, bezbednu i prijatnu vožnju.

“Reno talisman” je, naglasili su čelnici francuske kompanije na svetskoj premijeri ovog modela upriličenog u Firenci, potpuno novi model iako će u porodici “renoa” zameniti “lagunu”. “Talisman” je osmišljen tako da svojim izgledom i performansama zadovolji i najzahtevnije vozače, a da komforom privuče, u veoma zahtevnom “D” segmentu i flotne kupce.

U “talisman” je ugrađeno obilje najsavremenijih sistema za pomoć vozaču. Od parking-senzora, kamera (sam se parkira i bočno i unazad), do najsavremenijih radarskih sistema koji opominju kada vozilo napusti kolovoznu traku, “čita” saobraćajne znake, pokazuje dolazak vozila iz “mrtvog ugla”, a ako treba da spreči sudar, zakočiće i sam!

Specijalizovani novinari iz celog sveta imali su prilike da na zavojitim putevima Toskane, modernim autostradama, ali i na pisti “Muđelo”, provere kako funkcioniše “4kontrol” sistem koji pomaže da ova limuzina pri svakoj, pa i najoštrijoj promeni pravca leži kao na šinama. Najprostije rečeno, kada prednji točkovi skreću u levo zadnji idu u desno i obrnuto, svoj deo posla odradi i vešanje i kočnice, ABS, ESP sistemi i steknete utisak da ste za volanom vešti poput Fanđa. Pri tome ćete uživati u fenomenalnim sedištima sposobnim da vas propisno izmasiraju, zagreju, ohlade... Zvučni sistem je Bose i tu je svaki komentar suvišan, baš kao i za sposobnosti “R-linka” sa 8,1 inčnim “tač-skrin” ekranom...

U “talisman” se ugrađuje pet agregata. Dva turbo-benzinca od 1.618 kubika imaju 150, odnosno 200 KS (enerdži TCe 150 i enerdži Tce 200)i upareni su sa sedmostepenim automatskim menjačem sa duplim kvačilom.

Najslabiji dizelaš dCi 110 ima 1.561 kubik i isporučuje 110 KS uz pomoć turbine. Prosečna potrošnja mu je svega 3,6 litara na 100 km! U ponudi su još dva snažnija dizelaša “enerdži dCi 130” i “enerdži dCi 160” radne zapremine 1.598 ccm, sa 130 i 160 KS. Prvi može biti opremljen šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem sa duplim kvačilom. Najsnažnija verzija, zasada, u ponudi je samo sa automatskom transmisijom.

Nijedan dizelaš nema veću potrošnju od 4,6 litara, a benzinci u proseku troše 5,6 litara na 100 km!

INFO

19.900 evra je početna cena

3,6 /100 litara dizela je potrošnja

4.848 mm je dužina

1.869 mm je širina

1.463 mm je visina

Izvor: Novosti.rs



čitanja : 2243



Komentari

Najbolji auto u klasi,pojam za sve,nema auta bez Renaulta,dali su domaci zadatak za sve I to nerjesiv zadatak.

Autor Renault Terminator 24 Nov 2015, 22:41

Najbolji u klasi???
Ahahaha, volim ovako realne komentare! :)))

Autor carobnjak 24 Nov 2015, 23:10

Svidja mi se. Samo se nadam da ce ubaciti kasnije i 2.0 dci. Renaultu brzo pada cijena polovnog automobila i za 3-4god ovo moze biti dobra kupovina. Cekam detaljnije testove i da vidim koje ce mu mane naci.

Autor Japanac u srcu 24 Nov 2015, 23:21

Fali im dobar 2.0 dci motor.

Autor NemanjaBB 24 Nov 2015, 23:21

Dobro odmerena cena, mogli bi dobru prodaju da imaju.
Najveca "mana" ovog modela je sto postoji skoda superb.

Autor Damko 24 Nov 2015, 23:35

Moraju uraditi jace motore,drugog izbora sem 2.0 dCi I nema,pretpostavljam da ce taj motor biti i unapredjen,mislim na snagu,nm,smanjenu potrosnja..kvalitet tog motora je vrhunski,maltene savrsen tako da ne vidim sta tu Renault jos moze da poboljsa.Skoda ovom Renaultu nije ni do pragova,onaj superb je kao konjska stala na cesti,dno dna,garbage kao sve sto dolazi od WV.Kad su to bili automobili...

Autor Renault Terminator 25 Nov 2015, 08:52

@Renault Terminator
Imam lagunu 3 sa 2m0dci motorom. Da je najj daleko od toga, prvo sam mijenjao ramenicu radilice sa natezacima na oko 160.000km pa na oko 170.000km mi je crkao alanser iz cista mira. I jedan i drugi kvar su me kostali oko 300e. Ali najvaznije od svega nikad me ovaj motor nije ostavio na putu, moja verzija je od 130ks i izuzetno malo trosi, otvorena cesta 5.1l a prosjecna brzina je preko 70km/h sa pauzama.

Autor Japanac u srcu 26 Nov 2015, 15:52