Suzuki Vitara 1,6 GLX 4WD So Color na test u Auto magazina

Četvrta generacija "vitare" je praktična, vesela za vožnju, štedljiva i iznad svega vrlo bogato opremljena. Testirali smo verziju sa benzinskim motorom, pogonom na svim točkovima i pretposlednjim paketom opreme
Možda će vam čudno zvučati činjenica da je Suzuki vrlo uspešan proizvođač terenskih i SUV modela. Iako se neke veće firme “busaju” u grudi kako su izmislili klasu, sportsko-rekrativnih vozila, istina je drugačija. Još davne 1988. godine Suzuki je predstavio “vitaru” i sve ostalo je, što se kaže, istorija.
Upravo zbog velike popularnosti ne čudi činjenica da u svom proizvodnom portfoliju Suzuki ima čak dva SUV-a. Nakon velikog uspeha koji su postigli sa modelom “S-kros”, ove godine predstavili su novu, četvrtu generaciju “vitare”. Neko će pomisliti da su ova dva automobila konkurent jedan drugom, međutim to nije tako. Iako dobrim delom imaju istu mehaničku platformu, ovo su dva različita automobila, različitih namena. Pre svega “vitara” ima 100 milimetara kraće međuosovinsko rastojanje i 125 mm kraću karoseriju u odnosu na “S-kros”. Sa dužinom od 4,175 milimetara spada u popularni B segment SUV-ova, dok je “S-kros” za klasu veći.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Skroz interesantan dizajn pogotovu spreda, ali onaj enterijer je tuga, cak i za te pare koje trazi Suzuki, mnogo vise Duster nego CX3, HRV, 2008
Video sam na sajmu i bio totalno razocaran, doduse verziju bez dve boje karoserije.
Totalno neprimetan auto, enterijer na nivou Skode Fabie.
Gledao sami SX4 S-cross, oji ima bolji enterijer ali manje mesta napred nego prethodnik, tako da su oba razocaranje!
Kakva cena.. Otprilike se gadja sa S-Cross, od koga pruza manje po svim parametrima, osim po dizajnu eksterijera i klirensu. Fabia, a posebno prva generacija, je Audi za Vitaru. A slicno imaju i mesta pozadi..
"Lepota je u oku posmatrača".
Grešite dušu prema Vitari. Sat vremena sam proveo u salonu poredeći Vitaru Sport i C-Cros. I mene je Vitara oduševila. Za 17.000 dobijate "bombu" od motora i opreme.
Samo Vi prethodno pogledajte uživo enterijer Vitare Sport, pa po njoj pljujte do mile volje - posle toga:) Ako budete imali inspiracije.
Što se tiče pomena HRV-a, izmedju te Vitare i najjeftinijeg HRV-a je 3.500 eura razlike, a taj bazični HRV nema čak ni osvetljenje gepeka ili zadnji brisač.
A porediti 1,4 turbo sa 1,5 atmosfercem je smešno. Pomena nije vredno.
Kada sam se vratio iz Kanade proslog avgusta primetio sam po gradu dosta dzipovao za koje nisam znao kojeg su brenda i delovali su mi kao oni uvozni kineski modeli od Dzilija, Great Wall ili kojih vec...
Trebalo mi je vremena da skontam da je to nova Vitara.
I sad ih dosta vidjam po NBG, izgleda da se solidno prodaju. Po meni, imaju smisla samo u ovim top paketima i dvobojnoj farbi, Inace su nevidljivi...
Novi SX4 je uzasasn spolja. Izgleda tako naduveno u odnosu na prethodnika koji je prilicno dobar. Koleginica vozi jednog novog. Slagao sam je da mi se svidja, iz kurtoazije.