home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

„Elantra“ se za dve i po decenije od neuglednog modela sa Micubišijevim motorom transformisala u jedan od najprodavanijih automobila na planeti. Evolucija je bila pažljivo planirana jer je Hjundai izbegavao da „elantru“ ponudi u zemljama gde ne postoji interesovanje za kompaktnim limuzinama, kao što je zapadna Evropa. Tako je „elantra“, pored domaćeg terena i Azije, počela da pobeđuje u SAD i na istočnoevropskom tržištu a potpuno nova, šesta generacija stigla je i kod nas!

Hjundai je „elantrom“ potvrdio da sa svakim novim modelom pomera granice dizajniranja, a ono što odlikuje savremeni korejski automobil su šestougaoni gril, mala i „oštra“ prednja svetla i strmo opadajuća linija krova. U odnosu na prethodnika, nova generacija je duža za 20 mm, šira je za 25 i viša za 5 milimetara, dok je međuosovinsko rastojanje ostalo nepromenjeno - 2.700 mm (identično kao kod „tojote korole“). Nova „elantra“ je dinamična, lepa na oko i moderna, što je sasvim dovoljno da se uspostavi prijateljski odnos sa sve većim brojem vozačima koji kupuju sedane.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs



čitanja : 6318



Komentari

Nije loša ova verzija elantre od 16.990, u smislu opreme i motora, mada me čudi da motor od 136 ks ima samo 260 Nm (mislio sam da im ta verzija ima 285 Nm). Naravno, dosta je mršaviji sa perfomasama od tipa sa 1,6 MJ od 120 ks i 320 Nm (190 i 199 km/h, 10,5 i 9,9 sec ).
Ali, doplata za 7-"DSG" je zaista ok (1.200)

Autor moron 27 Jun 2016, 10:32