TopSpeed test: Mercedes-AMG S 63

Redizajnirana „S-klasa“ je stigla sa osveženim izgledom, novim tehnologijama i kompletno izmenjenom gamom benzinskih i dizel agregata. Veliku promenu je doživeo i sportski model „AMG S 63”.
Sada ispod haube krije „daunsajzovan“ V8 motor od 4,0 litara sa čak 612 konjskih snaga, a mi smo na međunarodnojprezentaciji u Švajcarskoj proverili kako se ova kombinacija uklapa sa reprezentativnom limuzinom iz Štutgarta
Prilikom konstruisanja nove, odnosno redizajnirane „S-klase“, inžinjeri iz Štutgarta su već po tradiciji stavljeni pred kompleksan izazov. Veliki kao planina, rekli bismo. Trebalo je, kako u Mercedesu navode, napraviti najbolji automobil na svetu. Razlika između vrhunskog proizvoda i onog najboljeg ima specifičnu težinu, a prema tvrdnjama Dajmlera „trokraka zvezda“ sa „S-klasom“ uvek stremi ka tome da pređe tu nevidljivu granicu. Ako se osvrnemo unazad videćemo da je Mercedesova perjanica oduvek predstavljala etalon u najvišoj klasi luksuznih automobila.
Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs
" a koliko je dominantna govori podatak da je čak i prošle godine, sa četvorogodišnjim stažom i primetnim „borama“, ostala najprodavaniji model u segmentu. Inače, od 2013. do danas prodato je 300.000 primeraka „S-klase“."
Neki još pišu na blogu, a izgubiše opkladu.
Ili auto prenosi lažne vesti...
A bilo busanja, kako će i 7-ca ići u 100k godišnje, hahahaha.
Misle neki ide S klasa pa može i 7-ca.
To je isto kao kad bi pomislili, mogu i ja ko Tajson. :)
Sabija Merc redom, samo šamara. :)
"Šamaranje","bol","tuga","sabijanje","razjedanje",..itd,itd...jadan li je tvoj život.
izgleda da je kompanija Daimler imala tehnoloskih poteskoca da napravi S65 AWD....:D
Haha, evo ih i luzeri, bez obraza, dostojanstva, pa se pojavljuju kao da se ništa nije desilo.
Opklada je bila javna, pa svi mogu da vide o kakvim likovima se radi.
necemo valjda opet istu pricu.prilozi dokaz,tj.jasne cifre prodaje s klase sedan i l verzije.
nadam se da si tako ogorcen zbog sopstvenog zivota mimo interneta.ne bi voleo da je neko pukatela zbog mene.ti si se bas nalozio.non-stop:
"Šamaranje","bol","tuga","sabijanje","razjedanje","luzeri",...
bilo kako bilo,sve koje si napadao su na neki nacin uspeli.dusan kupio jagija,toma se ne izjasnjava,ali sigurno ima u garazi nesto dobro sa plavobelim propelerom,ja vozim 228i a u dzepu je 540i xdrive koji sam planirao,ali sacekacu seriju 8 jer mi je to zivotni san kad su automobili u pitanju.a pogledaj sebe.necu komentarisati nista ni dobro ni lose.samo ti znas istinu.ono sto se da zakljuciti iz tvojih komentara je da si na nikad nizem nivou.razumem da je neko isprovociran i to ga malo drzi i onda opet normala.ali ti si...ne bio ti niko u kozi.jes da smo se ovde vredjali,ali kolika god dijabola bio zelim ti da se sredis i oporavis.da ne postoji ni jedan razlog sto ti to zelim,dovoljan je razlog to sto si Srbin.
bs8
pa svaki psiholog ce to potvrditi. Svima je jasno da njemu nista ne znaci kakav je koji mercedes. Pa covek do skora nije ni znao da je poenta kod sportskih automobila smanjiti, a ne povecati masu. I takav nesto da komentarise o automobilima. Dakle, njemu je cilj da "razbije" i "pobedi" tomu i ostale bmw fanove....ustvari sve one koji nisu Merc-Dacia fanovi. Neko ko je do skora izjavljivao da mrzi F1 jer je dosadna i ispolitizovana, odjednom glumi i umislja da je reinkarnacija VEljka Petrovica. Djon obraz.
Sto se tice prodaje S klase i sedmice, kad mi pit bude dao tacnu cifru (kao sto postoji za seriju 7) o prodaji S klase sedan i sedan L, i ako ta cifra bude veca od cifre za seriju 7, ja se vise necu javljati. Mada i ovako se retko javljam, pa mi nije jasno zasto to smeta pitu:))) Poslednji podaci koji postoje su za prvu polovinu ove godine: S segment (sedan+kupe+kabrio+maybach) 36000 komada, a serija 7, 33000 komada. Ako se sedan verzija prodaje vise od serije 7, to onda znaci da su sve ostale varijante u prvoj polovini godine prodate u manje od 3.000 komada. Onda bi to trebalo da najvise zaokuplja i zabrinjava pita:)))
"a koliko je dominantna govori podatak da je čak i prošle godine, sa četvorogodišnjim stažom i primetnim „borama“, ostala najprodavaniji model u segmentu."
Opklada je bila vezano za prodaju S vs 7.
Gubitnici skreću temu, jer su patološki opterećeni pitom.
Razmišljaju o pitu 24h dnevno.
Sećam se kako je toma pisao kako će 7-ca ići u preko 100k godišnje, jer je video da S klasa ide.
Pa je čak pisao da očekuje 110k+, jer će biti prodavanija od S klase...
S klasa je prve godine prodata u preko 100k, dok 7-ca prve godine 62k.
S klasa je od početka proizvodnje ( W222 ) odavno premašila 300k limuzina prodatih.
7-ci treba 2-3 dodatne godine prodaje na životni vek, da bi se primakla brojkama S klase.
"a koliko je dominantna govori podatak da je čak i prošle godine, sa četvorogodišnjim stažom i primetnim „borama“, ostala najprodavaniji model u segmentu."
Ko je ovo napisao, vidi se koliko zna, tj. vidi se ne samo da nema pojma o tematici, vec i da nema pojma o nekim opstim stvarima. Dakle, auto koji je poceo da se prodaje krajem 2013., i moze se reci da mu je prva prodajna godina bila 2014., imao je cetvorogodisnji staz u 2016.? Bravo!
Sto se tice S klase i njene prodaje od 100k u 2014. to je samo igra slucaja, koja se verovatno nece ponoviti i samom Mercedesu. Nekoliko stvari se poklopilo. Konkurencija bila jako matora (serija 7 imala punih 5 godina - toliko ce biti matora S klasa tek krajem 2018. - pa sad zamisli samo da se u tom trenutku pojavi potpuno nova serija 7), i drugo, to je bio prvi novi auto u toj klasi od kad je "eksplodiralo" kinesko trziste premijum modela koje je i progutalo tih 100k modela u najvecoj meri. Drugo, kada se pojavila serija 7, S klasa je imala tek 2 godine. Maltene nov model.
To sto se serija 7 prve godine prodala u 62k komada je sasvim korektno posto se nikada do sada u prvoj goini nije prodala u vise od 53k komada.
To sto sam ja rekao da ce da se proda u ovoliko ili onoliko komada, ne moze mi se zameriti, to su prognoze, navijanja, nadanja, i nazovi to kako hoces. To je kao kad idem na derbi pa kazem: ma razbicemo ih 3:0. Nekad se i dogodi, a nekad ne. Da sam bas dobar u tome ne bih izlazio iz kladionice:)
A to kad ti pit kazes da proizvodjaci namerno otezavaju automobile da bi bili sportskiji, nije ni prognoza, ni nagadjanje, ni navijanja - to je cista glupost!!!
I kako mozes da objasnis to stropostavanje prodaje S klase - 2014. - 100k, 2015. - oko 80k, 2016.- tu negde oko 60k, a prema svemu sudeci nece vise ni ove godine....
I da, prihvatam opkladu. U 2016. godini serija 7 ce biti podavanija od S klase, i prodace se vise od 100.000 komada. Cisto da preciziram.
Autor toma 01 Jan 2015, 17:31
Kad neko promaši malo, nije problem.
Ali kad neko promaši ovako gadno, to je već tutuban.
Doduše što i sam kaže, nije mu zameriti.
Ne treba od takvog lika očekivati ništa realno.
Ne treba mu zameriti ni za patološke laži.
Bolesnim ljudima ništa ne treba zamerati.
"Ja i dalje stojim iza toga da ce 7 sedan biti prodavaniji od S sedana ove godine. Sto se tice brojke od 100.000 komada, tu sam se jedino zeznuao sto sam zaboravio na to da pun obim proizvodnja/plasman krece tek nekih 6-7 meseci od pocetka prodaje, a prodaja je pocela pred sam kraj 2015. Da se pit ne uplasi, ja cu svoje da ispunim, da ne ispadne da nesto vrdam, ali u periodu od godinu dana, dakle od kad se stabilizuje proizvodnja/plasman, to mu dodje jul 2016. - jul 2017. prodace se vise od 100.000 komada."
Autor toma 07 Jul 2016, 13:24
"Elem, da skratimo temu, kad 7-ca prestigne kralja po prodaji, onda možemo da pričamo,"
Opklada kaze da tada prestajemo sa pricom...
Autor toma 11 Jun 2015, 21:22
Tako je tomo. Ako u 2016 BMW proda vise 7ica od s klase pit leti sa bloga. Ako to ne ostvare u 2016 onda u 2017 100% jer ce tad vise motora biti na raspolaganju.
Autor bmw series 8 11 Jun 2015, 21:37
"I i dalje tvrdim da pit leti sa bloga. Ne sto ja tako zelim,vec zato sto ce trziste da ga demantuje."
Autor bmw series 5 07 Jul 2016, 19:23
Toliko o ovim likovima.
Ne mogu da prihvate poraz i ispoštuju opkladu.
Al ipak ovo je nasmešnije od svega :
I da, prihvatam opkladu. U 2016. godini serija 7 ce biti podavanija od S klase, i prodace se vise od 100.000 komada. Cisto da preciziram.
Autor toma 01 Jan 2015, 17:31
Najvažnije je precizirati. :)))
Au...Pa sta je S Maybach nego limuzina? Da nije mozda Gran Coupe Landaulet SUV?
"Tako je tomo. Ako u 2016 BMW proda vise 7ica od s klase pit leti sa bloga. Ako to ne ostvare u 2016 onda u 2017 100% jer ce tad vise motora biti na raspolaganju.
Autor bmw series 8 11 Jun 2015, 21:37
"I i dalje tvrdim da pit leti sa bloga. Ne sto ja tako zelim,vec zato sto ce trziste da ga demantuje."
Autor bmw series 5 07 Jul 2016, 19:23"
dakle sve sto sam napisao stojim iza toga.moja racunica je takva da je 7ica u "normalnoj" i l varijanti prodavanija u 2016oj od s klse u te 2 varijante.kad nazalost od strane mercedesa nema konkretnih podataka za ove 2 verzije,onda samo mozemo da nagadjamo.toma i ja nagadjamo da je 7ica prodavanija,ti da je s prodavaniji.kad je takva situacija,ili pisemo i dalje svi,ili ne pisemo ni toma,ni ti ni ja.
u 2017 je vec dosta jasnije i dileme nema ko je prodavaniji. s u svim mogucim varijantama mozda dohvati 80.000. od toga obicno oko 10% pada na majbah,deo na kupe,deo na kabrio i na kraju sedan ako ode u 60ak hiljada komada u 2017oj,dobro su prosli.za seriju 7 smatram da ce dohvatiti cifru od 70.000.
NoName
Maybach je druga karoserijska varijanta, puca na kupce koji bi mozda uzeli nekog bentlija ili slicno. Racuna se glava za glavu. Nikada se ne bih opkladio da ce serija 7 u standardnoj i L varijanti da bude prodavanija od 5 varijanti S klase. Tako da mislim da je ovo sada konacno objasnjeno, pa za pametne ne bi trebalo da bude razloga da se na to vracaju.
Pit
Mercedes bi objavio podatke za S klasu sedan da je prodavanija od serije 7 u 2016. Ovako oni manipulisu, kad im odgovara objave podatek za konkretan model, a u suprotnom za ceo segment. Kao sto za E klasu objavljuju kad im odgovara samo sedan i karavan, a u suprotnom ceo E segment (sedan, karavan, kupe, kabrio, CLS)....
Dakle, daj mi zvanican podatak koliko je u 2016. prodato S klase sedan i sedan L, i ako je vise od 62.5K necu vise ostaviti ni jedan jedini komentar. A bice prodato vise i u ovoj godini serije 7.
Samo zamisli kad bi se serija 7, nova, pojavila krajem 2018. godine, kada S klasa bude imala 5 godina, kao sto je serija 7 imala kada se pojavila nova S klasa W222.
"S" klasa, pa još AMG a ima samo 4000 kubika :)))
A uz to se nosi broj 63.... Od 6300 kubika ostala samo cifra....
I to je Mercov S klase? Pa još AMG.
Izgleda će da ugrade onaj 1,6 motor iz Projekta 1, pa će da bude "brži"
:)))
Ooooooo jebo vas Tito heheeh....
Evo ja kao Renolas da udjem u vatru toboze premium brendova,mada ni Mecka ni Bmw nisu prosli pored premiuma.
Mene je malo zanimala ta vasa rasprava Mezdgana ve Bmw i ceprko sam malo po netu i evo do kakavih sam ja saznanja dosao.
Mercedes S klase,znaci iskljucivo S klasa i nista vise,u 2016 godini u Evropi je prodano 14.967 a kod Mileta u AmeriKE sto rekli Licani prodano je jos 18.803 Mezdgana S klase.
U 2017 od 01.01.2107 godini,Mezdgana S klase do 01.08.2017. godine prodano je 8.451 Medzgan S klase u Evropi.
Kod naseg Mileta u AmeriKE sto bi rekli Licani od 01.01.2017. do 01.08.2017. prodano je 9.620 Medzgana S klase.
Sto se tice Bmw 7,evo i njegovih prodajni rezultata,znaci iskljucivo BMW 7.
U 2016 godini prodano je 13.320 BMW 7 u Evropi.
Kod naseg Mileta u AmeriKE sto bi rekli Licani u 2016 godini prodano je 12.918 BMW 7.
U 2017 godini od 01.01.2017. do 01.08.2017 godine prodano je 7.323 BMW 7.
Kod naseg Mileta u AmeriKE od 01.01.2017 do 01.08.2017. proda je 5.627 BMW 7.
Ako vas interesuje,mogu vam reci tacan broj prodanih modela u bilo kom mjesecu.
I na kraju,jebo vas Merc i Bmw,nisu Renaultu ni do koljena.
RT
Nece ti carsalesbase reci ono sto je potrebno. S i 7 u Kini, i takodje nece ti razdvojiti S segment po modelima (sedan, kupe, kabrio,....) ;)
Toma
Na osnovu cega to zakljucujes da nije iskljucivo samo S klasa?