home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još od modela Samuraj i Jimny opravdano sumnjam da niko ne ume napraviti tako sposoban terenac kao Suzuki. Ignis je nakon osam godina stigao bez velike pompe i obećanja u nameri da bude pre svega koristan

Biti pre vremena u pravu uglavnom znači ne biti u pravu! Tako beše i sa Suzuki Ignisom prve generacije koji je dobio ime po latinskom nazivu vatre. Rođen je početkom milenijuma a neslavno je skončao 2008. godine kao jedan od većih promašaja najmanje japanske fabrike automobila. A promašaj je bio samo zato što se prerano rodio i još je pri tome bio i “pogrešno” deklarisan kao mini MVP! Tada se još ni izbliza nije naslućivala SUV histerija koja je par godina kasnije udarila sa svih strana. Kako kaže jedan od komentara na sajtu, SUV vozila sve više liče na vagon repe u njivi pored puta. Svaka repa je na izgled različita, a u suštini je jedno te isto posmatrano na gomili.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1184



Komentari

"All Grip" koji to nije ...
Na test su uzeli običan (FWD) Ignis, a u testu pisali o 4WD-u.
Da je 4WD ("All Grip"), imao bi tu oznaku na zadnjoj haubi, kao što je ima svaki suzuki sa 4WD.
A sve fotografije ( i video prilog) su dati za 2WD. Sramota za "najuticaniju auto redakciju na Balkanu" (kako oni vole da se predstavljaju).
Još kada u videu kažu da je ovo dobra zamena za škodu yeti, ne znam šta bih pomislio.

Autor moron 13 Nov 2017, 10:13