home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mazda3

U Mazdi nastavljaju sa jasno zacrtanom strategijom koja za odrednicu ima premijum, a novom „trojkom“ japanska marka još „glasnije“ poručuje da ne pristaje ni na kakve kompromise. Četvrta generacija japanskog predstavnika u C segmentu nagovestila nam je svoje ambicije pre dva meseca na statičnoj prezentaciji, a sada nam je na delu, tj. u vožnji, otkrila nove adute. A njih je, zaista, mnogo...

Mazda je po mnogo čemu specifična marka. Nema proizvodnju u Evropi, nije se priklonila trendu „daunsajzinga“ motora pomoću turbo tehnologije, ne raspolaže naročito širokom gamom… No, japanski proizvođač u portfoliju ima sasvim dovoljno proizvoda i aduta da pokrije dobar deo tržišta, u skladu sa svojim ambicijama. Drugim rečima, Japanci se nisu rasplinuli na sve strane i drže se stanovišta da je za njih bolje ponuditi manji broj automobila, ali tako da svaki od njih odskoči kvalitetom i približi se što je više moguće premijum normama.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 862



Komentari