home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Duster TechRoad 1,3 Tce 130

Od dana kada se pojavio DASTER je izazvao veliki broj reakcija. Na samom početku su bile uglavnom negativne a mnogi „stručnjaci“ u svetu auto PUBLIKE nisu se libili baš i neprijatnih ocena..Iskreno bilo je razloga za odmahivanje glavom….

Godine su prošle a DASTER je od „ružnog pačeta“ stasao u robusnog tigra koji je omiljen u celoj Evropi, a takodje i u mnogim zemljama sveta. Može se primetiti na svakom koraku u razvijenim zemljama a naravno i na putevima i ulicama SRBIJE. Danas takodje ima negativnih kritika, medjutim, sada je uglavnom reč o onima koji su verovatno ljubomorni na sve kvalitete NAJNOVIJE DAČIE DASTER i osobama koje znamo kao KRITIZERE svega i svačega.

Dacia Duster TechRoad 1,3 Tce 130

Verovatno svaki realni ocenjivač NOVOG DASTERA, ako ga je vozio i probao bar stotinak kilometara, može shvatiti da je napredak u mnogim elementima izvanredan a njegova najsjajnija osobina, PERFEKTAN ODNOS IZMEDJU CENE I KVALITETA, svakako je nešto veoma BITNO, bolje reći – NAJVAŽNIJE.

Članovi beogradske kancelarije RENAULT NISSAN SRBIJA, u proteklim godinama su se baš potrudili da nam ukažu na sve VRLINE DASTERA u raznim varijantama…

Minulih dana imali smo priliku da na 500 km. beogradskih ilica i puteva SRBIJE upoznamo NAJNOVIJEG DASTERA, tog popularno zvanog „krosovera“, ali, ovom prilikom sa benzinskim četvorocilindričnim motorom od 1300 kubika i sa 130 KS, MOTOROM KOJI SE TAKODJE NALAZI U OSNOVNIM VERZIJAMA NISANA KAŠKAJ, RENOA KADJARA ali i MERCEDESA A + B klase.

Dacia Duster TechRoad 1,3 Tce 130

Verujemo da svi znate….DASTER se proizvodi u RUMUNIJI, u fabrici pokraj grada PITEŠTI (na oko 120 km. od BUKUREŠTA). Motor od 1,3 litre, sa 130 KS, DASTEROVA skoro „pero-laka“ kategorija, kada su SUV modeli u pitanju (realna masa prema fakturi je 1289 KILOGRAMA) ili ako hoćete po narodski DŽIPOVI, stvorila je uz dobro vešanje i amortizere jedan poseban automobil koji se u ovoj varijanti sa mnoštom moderne opreme i šminke prodaje za 18.090 evra.

Na cenu od 17.390 eura dodate su stavke REZERVNI TOČAK, KARTICA „SLOBODNE RUKE“ i METALIK BOJA, što u zbiru iznosi 18.090 evra….

Dacia Duster TechRoad 1,3 Tce 130

DASTEROM smo se posle gradskih parkiranja, uskih ulica a i širokih saobraćajnica KRCATIH automobilima uputili ka ČAČKU, a na preporuku naših šampiona MILUNA i MILOVANA VESNIĆA, odustali smo od OPASNE IBARSKE MAGISTRALE, pa smo putovali preko MLADENOVCA do TOPOLE, a onda pored GORNJE i DONJE ŠATORNJE, do vrha lepog i čistog RUDNIKA…

Tim putem smo poslednjom prilikom jezdili pre desetak godina. Bio je krivudav, sa baš previše kontra nagiba, uspona, padova, rupa, odvaljenog asfalta….bio je to mali reli brzinac, zanimljiv za arogantnog vozača a UŽASAN za saputnike…..DANAS je to izvanredna saobraćajnica, puštena na korišćenje pre par godina. Nemamo podatak koliko dugo je radjena, ko je počeo a ko završio put od mesta TOPOLA do mesta RUDNIK (…a da li je to i VAŽNO), ali, verujte, tako skrojenom „stazom“….. svako od nas se može s ponosom hvaliti i gostima iz Evrope. Koliko će trajati u dobrom stanju znaju najbolje izvodjači radova, to jest zavisiće od DOBROG ili LOŠEG projekta i kvaliteta korišćenog materijala…..

NAŠ DASTER se baš na takvom, dobrom i modernom putu, PONAŠAO u najboljem svetlu. U minulih desetak godina smo probali STOTINAK automobila, medju njima i papreno skupog BMW X6, sa 258 KS i cenom od skoro 100.000 evra…..i svakako da to nije za UPOREDJIVANJE, …ali DASTER sa ovim  motorom je verujte ODLIČAN. On dobro koči, bez obzira što od prvog dana svog rodjenja ima doboše na zadnjim točkovima, pregledan je, poseduje ogroman prtljažnik, ovaj na testu je imao i podešavanje volana u dve ose, prostran je, udoban, sa solidnim ekranom za mnoge stvari, ima dobro ozvučenje, ručni menjač sa 6 stepena prenosa i poseduje takodje normalan REZERVNI TOČAK (nalazi se ispod karoserije, tik ispod prtljažnika)….sa rasponom od tla do karoserije od čak 210 mm. Ako vas interesuje PROSEČNA potrošnja BENZINA na našem putu, računajući i grad i otvorene pravce – iznosila je 7,3 litra.

Zbog svoje visine (ponovimo da je takozvani KLIRENS, čak 210 mm.) ne savetuje se prebrza vožnja po baš oštrim krivinama, GDE on ipak „drži pravac“, a zbog svega navedenog GARANTUJEMO DA ĆE SE DASTER prodavati još bolje….prema podacima od pre nekoliko godina u RUMUNIJI se GODIŠNJE PROIZVEDE – 300.000 vozila !

DODATAK: Posebna SERIJA DASTERA - "TECHROAD" podrazumeva osnovnu verziju tog vozila sa benzinskim agregatom sa cenom 16.790 evra kao i sa dizel agregatom i cenom od 17.490 evra

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 3627



Komentari