home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Talisman 2.0 dci EDC

Ovih dana, prolećnog decembra ove odlazeće 2019. godine, imali smo baš sreću sa automobilom dobijenim za test a još više sa društvom za koje se ispostavilo da je prava i originalna mirodjija za nezaboravno druženje.

Naš domaćin je ovoga puta bio po mnogima naš najoriginalniji prezenter najnovijih lepotana na četiri točka, tv novinar i urednik baš dobro gledanih VRELIH GUMA – duhoviti i uvek raspoloženi MIODRAG PIROŠKI – PIRA. Pozvao nas je da za njegovu TV STORIJU VRELE GUME, koja je već premašila 1000 premijera, pripremimo prilog o jednom novom dodatku za automobilske pedale gasa – u Evropi sve popularnijim sistemom POWER PEDAL (www.powerpedal.cc).

Stigli smo našim TALISMANOM vrlo lako i s uživanjem do poznate novosadske petlje MIŠELUK, koja zbog nedostatka prave trkačke staze u Srbiji, par puta godišnje postaje VOJVODJANSKA MONCA i gde se tada okupljaju svi zavisnici od adrenalina, mirisa goriva i škripe guma.

Naš PIRA nas je sačekao sa uvek maštovitim i verujte sjajnim TV poslenikom, MIROSLAVOM ŠOSBERGEROM (sa TRI kamere) a sa njima se obreo i gost iz UMAGA, gospodin ANDREAS ZANOFF, jedan sjajan dasa koji nam je vrlo brzo i jednostavno demonstrirao austrijski proizvod – sistem POWER PEDAL, firme INTERSTAR.

Djenić i Zanoff

O čemu se zapravo radi. Nije u pitanju nikakvo čipovanje agregata i dodavanja snage motoru, već POBOLJŠANJE PRIHVATANJA GASA. Pokazuje se kao perfektno u mnogim situacijama u vožnji u saobraćaju, kada je potrebno što pre krenuti, ili, kada je bitno što pre se udaljiti sa odredjene pozicije. POWER PEDALA je već sada dostupna za više od 16.000 različitih modela automobila. Ugradjuje se vrlo jednostavno i vrlo brzo a isto tako može da se demontira.

INTERSTAR POWER PEDALA

INTERSTAR POWER PEDALA može se lako aktivirati pomoću kontrole programa neposredno putem pametnih telefona. Besplatna instalacija aplikacije u Android sistemu i IOS prodavnicama-

Testirali smo POWER PEDAL ugradjenu na RENOU TALISMANU puna dva sata i snimali kadrove za emisiju VRELE GUME, a neverovatni majstor zanata MIROSLAV ŠOSBERGER, dao je sve od sebe.

Miroslav Šosberger

Kao da je osetio naše oduševljenje „pomahnitalim“ TALISMANOM. Naš snažni dizelaš od vrlo solidnih 200 KONJSKIH SNAGA kao da je osetii duh MIŠELUKA. Startovao je i maniru najvećih asova brzine a svako dodavanje gasa uz pomoć POWER PEDALE je predstavljalo primetnu i razdraganu razliku. Vozač je bio pisac ovih redova a hrabri kopilot ANDREAS ZANOFF, koji nam je usput i pred TV KAMEROM objašnjavao sve pogodnosti tog zaista zanimljivog proizvoda.

„POWER PEDAL se potpuno jednostavno i brzo montira. Vozaču pruža EKSTRA porciju zadovoljstva, važno je reći da može pozitivno uticati i na bezbednost u saobraćaju, ne povećava potrošnje goriva – čak naprotiv, može se postaviti na postojeće pedale i starih i najnovijih modela automobila…a cena je od 200 eura pa na više. Korisnici su verujte oduševljeni, ne mogu da veruju i ne mogu da prepoznaju svoje automobile. Kada demontiraju POWER PEDAL i opet krenu u vožnju po starom – pomisle da im se auto pokvario“

Tako nam je upravo pričao gospodin ANDREAS ZANOFF, magistar ekonomije i zadužen u INTERSTARU za tržište Istočne Evrope, čovek pravih manira, posebno komunikativan i prijatan.

Renault Talisman 2.0 dci EDC

Priča o RENOU TALISMAN je prepuna pohvala. Od nekih 150 modela automobila raznih brendova koje smo testirali, TALISMAN po nama zauzima ZLATNU SREDINU. Bili smo u prilici da vozimo i skupocene snagatore koji su više nego DUPLO SKUPLJI, medjutim utisak koji je na nas ostavio ovaj prelepi FRANCUZ, prevazilazi sve. Snabdeven je senzorima, kamerom za vožnju unazad, maksimalno je prostran, snabdeven dobrim kočnicama, ima BAŠ OGROMAN GEPEK, sedište je VRH VRHOVA. Možete ga podesiti kako god želite, odlični kožni volan se namešta po dubini i visini, centralni ekran iza volana ima u celom obimu SJAJNI I ZAISTA VAŽNI OBRTOMER, sredina je namenjena za očitavanje brzine kretanja, na centralnom delu kokpita je EKRAN od 6 inča, menjač je automatski sa 6 brzina, pogon je na prednjim točkovima a sistem 4 CONTROL omogućava do 60 km/h bolji spoj sa podlogom – zahvaljujući okretanju zadnjih točkova u kontra smeru od okretanja prednjih. Mi smo TALISMANA testirali sa zimskim pneumaticima DUNLOP WINTER SPORTS , 245/45 R 18, na testu smo prevalili skoro 500 km. a srednja potrošnja dizel goriva je bila 6.2 pri mirnoj i laganoj vožnji (uz „divljanje“ na Mišeluku). TALISMAN je pravi kralj za duga putovanja a kada namerite u preticanje taj FRANCUZ POSTAJE BRZ KAO PTICA i pokazuje snagu od 200 konjića. Sa onom dodatom PEDALOM, TALISMAN je istinsko čudo…cena ovog koji nam je bio ustupljen je 34.540 evra, medjutim takav TALISMAN, sa takvim agregatom i sa 200 KS , naravno sa znatno manje opreme, može se pazariti sa početnom cenom od 22.140 evra…TO JE REKLI BISMO SASVIM PRISTOJNA PONUDA.

Tehnički podaci za RENAULT TALISMAN 2.0 dci EDC 200 KS, paket Asistent, metalik:

dimenzije: 4878 / 2081 / 1463

motor: turbo dizel, obrtni moment 400 Nm

masa: 1595 kg.

kočnice: diskovi na svim točkovima, pogon prednji + 4 Control

ubrzanje: od 0 do 100 km/h   9.4 sek.

menjač: automatski EDC 6 brzina

prtljažnik: 608 / 1022

gume: DUNLOP   245/45 R 18

potrošnja goriva na testu: 6.2 litra dizela

cena: paket Asistent, siva metalik boja 34.540 evra

Djordje Djenić - Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 2803



Komentari