home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota C-HR

Posle stotine testiranih automobila, evo, pružila nam se opet prilika da provozamo jedan od novijih hibrida ugledne Tojote. Još pre nekoliko godina probali smo više modela te zaista poznate i priznate marke a evo ovih dana smo ispitali Tojotin „Pun hibrid“, od 2000 kubika i sa ukupnom snagom od 184 KS.

Toyota već više od 20 godina uživa vodeći položaj na području tehnologije hibridnih vozila. U ovom trenutku su poprilično usavršili samopunjive hibridne pogone koji objedinjuju prednosti električnog i benzinskog motora. Hibridni automobili manje zagađuju okolinu, a uz niža davanja i manje troškove za gorivo ćete uz njih i uštedeti.

Toyota C-HR

Čar hibridnog vozila je u tome što koristi snagu iz dva izvora – u Toyotinom slučaju su to povezani benzinski i elektromotor. Neprimetnim prebacivanjem između čistog električnog pogona pri nižim brzinama i efikasnog benzinskog pogona kada brzina naraste, smanjuje se potrošnja goriva, kao i emisija CO2. S obzirom na to da su dotični hibridi samopunjivi, bateriju nikada nije potrebno spajati na struju.

Toyota C-HR

Našeg Hibrida smo poterali dobro poznatim i rado posećivanim pravcem preko Novih Banovaca, Belegiša, Surduka, Slankamena, Krčedina, Beške, Čortanovaca i Sremskih Karlovaca, u blizini Dunava, a s ciljem da stignemo do Novog Sada.

Nije loše podsetiti da se na tom potezu nalazi i nekoliko kafanica sa zanimljivim jelovnikom, kao što je recimo restoran „Priča“, u Banovcima, gde možete probati dobru riblju čorbu (po nama i najbolju na pomenutom putu), ribu i ostalo a svakako valja posetiti i Salaš Stojšić u Krčedinu, gde se možete upoznati sa njihovom nedeljnom ponudom koja ja baš prava bačka…

Tojota C-HR je jedan ozbiljan hibrid. Pri polasku kreće nečujno kao stari japanski borac – „Nindža“, pa se mnogi u blizini čude kako to da se ne čuje zvuk motora, ne znajući da se automobil pokrenuo pomoću baterije…Ovaj Hibrid nam se izuzetno dopao i iskreno govoreći, po nama, nema nijednu ozbiljnu manu. Dizajn mu je savremen, mladalački, agregat ima snagu i dobar obrtni moment, dobro koči i leži, moć motora pokazaće prilikom oštrog pritiska na papučicu gasa i dobar je za preticanje. Sedišta su odlična, pozadi ima malo manje prostora, ali, to nije ništa dramatično. Poseduje senzore sa svih strana i odličnu kameru iznad zadnje tablice koju valja malo očistiti ako se vozi po kiši i prljavom asfaltu. Potrošnja je solidna, varira od načina vožnje…može biti i 4,9 litara benzina a i 5,9 ako stalno startujete oštro i žurite. Reč je o bezbednom automobilu, sa dobrim kočnicama i dobrim pneumaticima.

Toyota C-HR

Za kraj ove informacije evo i par reči o cenama. Tojotin Hibrid C-HR od 1,8 litra i sa 122 KS može se dobiti za 26.400 evra, dok ovaj kojeg smo imali na testu, poseduje baterije i agregat od 2 litra, sa 184 KS….akcijska cena mu je 30.000 evra.

Toyota C-HR Hybrid Dynamic, 2 litre, benzinac, 184 KS:

Agregat: 2.0 Hybrid Dynamic ; 2.0 l benzinski 4 cilindra + permanentni magnetni elektro motor 80 KW;

 Zapremina SUS motora: 1.987 cm3;

Snaga SUS motora: 152 KS pri 6.000 obr/min ;

Maksimalni obrtni moment: 190 Nm na 4.400 – 5.200 obr/min;

Ukupna snaga sa hibridnim pogonom: 184 KS (135 KW);

Menjač: Automatski sa opcijom i manuelnog prebacivanja

Maksimalna brzina: 180 km/h;

Od 0 do 100 km/h: 8,2 sec.

Pneumatici:  225/50 R 18 inča.

Dimenzije (DxŠxV) 4.395 x 1.795 x 1.555 mm;

Međuosovinsko rastojanje: 2.640 mm;

Klirens: 149 mm;

Ø kruga okretanja: 11 m.

Masa:  1.525 kg;

Zapremina prtljažnika 358/1.102 l;

Zapremina rezervoara za gorivo: 43 l;

Potrošnja na testu: od 5.0 do 5.8 litara benzina

Emisija CO2: 92 g/km;

Cena za C-HR Hybrid 1.8, 122 KS: 26.400 evra

Akcijska cena voženog modela 2.0 Hybrid Dynamic, ( oprema C-LUB ) 184 KS : 30.000 evra.

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 3666



Komentari