Test: Citroen C5 Aircross Max 1,5 HDI EAT8
Sitroen modeli su i dalje sinonim za udobnost. Tako je C5 Aircross ostao najmekši u klasi, a u procesu redizajna dobio je unapređenja koja se odnose i na komfor i na bezbednost
Nije retkost da se u razgovoru čuje kako su danas svi automobili isti. Zaista ima osnova za takav stav, pogotovo što je globalizacija dovela do pojave da se proizvođači automobila udružuju i zajednički razvijaju komponente u cilju uštede. Tako se dešava da istu mehaničku platformu deli nekoliko različitih brendova. Nije tajna da modeli PSA grupacije dele mnoge komponente, ali se mora priznati da su “sitroeni” potpuno drugačiji u pogledu komfora i mekoće vožnje. Za pohvalu je što je zadržana i tradicija po pitanju avangardnog dizajna. Možda ne u meri u kojoj je to bilo ranije, ali je činjenica da su “sitroeni” drugačiji. Jedan od primera za to je i redizajnirani C5 Aircross.
Kompletan članak na sajtu Magazinauto.com