
U Tokiju je juče za novinare otvoren 42. Salon automobila, dok će za publiku biti otvoren od 3. do 11. decembra. Organizatori su najavili 45 svetskih premijera, a očekuje se oko 800.000 posetilaca.
Krećemo od Audija koji je Tokiju pokazo A1 u praktičnijoj Sportback verziji sa pet vrata, a nudi više mesta za noge i glave putnika pozadi.
A1 Sportback je dugačak 395 cm, širok 175 cm, visok 142 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 247 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 270 do 920 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,32.
U paleti motora biće četiri benzinska (1.2 TFSI sa 86KS, 1.4 TFSI sa 122KS, 140KS i 185KS) i tri dizel motora (1.6 TDI sa 90KS i 105KS, 2.0 TDI sa 143KS). Sa 2.0 TDI motorom i u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem A1 Sportback od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi i ima potrošnju od 4,1 l/100 km.
U ponudi će biti i sedmostepeni S tronic menjač, a što se težine tiče, primera radi Audi A1 Sportback 1.2 TFSI sa 86KS je teži za 25 kg više od trovratne verzije.
Sem premijere modela A1 Sportback, Audi je na Salonu automobila u Tokiju prikazao i unikatni A1 Samurai Blue, napravljen u čast japanskog nacionalnog fudbalskog tima.

Kao baza je poslužio trovratni A1 sa 1.4 TFSI benzinskim motorom sa 122 konja, a pored eksterijera u plavoj, beloj i crvenoj boji, odlikuju ga i crveni 18-inčni aluminijumski točkovi, nova sportska sedišta i brojni detalji u enterijeru u plavo/belo/crvenoj kombinaciji.
Audi najavljuje da će primerak sa tokijskog salona automobila biti prodat na aukciji čiji će prihod pokloniti u dobrotvorne svrhe, ali je takođe najavljeno da će se tokom sledeće godine pojaviti i ograničeno izdanje modela A1, koje će biti bazirano upravo na A1 Samurai Blue projektu.
BMW je hibridnu varijantu nove serije 5 u formi koncept vozila predstavio još na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, a u Tokiju je izložen definitivni, serijski model ActiveHybrid 5.
Hibridna "petica" kombinuje TwinPower Turbo 3,0 litarski šestocilindrični benzinski motor od 225 kW/306KS i 400 Nm, elektromotor sa 40 kW/55KS i 210 Nm, litijum-jonske baterije i osmostepeni automatski menjač. Moguća je i vožnja samo na elektro pogon, a tada auto može da pređe do 4 kilometra (pri prosečnoj brzini od 35 km/h).

Po fabričkim podacima, BMW 5 ActiveHybrid troši 6,4 litra goriva na 100 km, emituje 149 grama CO2 po kilometru, može do maksimalnih 250 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 5,9 sekundi.
Alpina BMW B3 GT3 je nova modifikacija BMW-ove serije 3 Coupe, a biće napravljena ograničena serija od samo 99 primeraka.
Najavljeno je da će ovaj automobil biti dostupan od proleća 2012. godine, a njegova cena u Nemačkoj će iznositi 90.000 evra (sa uračunatim tamošnjim porezom).

Pod haubom se nalazi 3,0 litarski šestocilindrični turbo motor, pojačan na 408KS pri 6000 o/min. i 540 Nm obrtnog momenta pri 4500 o/min., dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,6 sekunde.
U paketu se takođe nalaze i aerodinamički paket (prednji spojler, zadnji spojler, zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana), Alpina CLASSIC aluminijumski točkovi od 19 inča (8.5 x 19" i 9.5 x 19", gume Michelin Pilot Sport 2), modifikovano ogibljenje, Akrapovic Titanium izduvni sistem, kočioni sistem sa diskovima 380 x 35 mm napred i 355 x 32 mm pozadi, plava kočiona klešta, kao i dorađeni enterijer (koža, alkantara, sportska Recaro sedišta, Alpina volan...).
Kupcima će na raspolaganju biti i opcioni Comfort Package koji podrazumeva BMW Professional Multimedia Navigation System i BMW Park Distance Control (PDC).
Sem modela B6 Bi-Turbo Cabrio, nemački BMW Alpina u svojoj ponudi ima i model B6 Bi-Turbo Coupe, odnosno modifikovani BMW serije 6 Coupe.

Dok fabrički BMW 650i sa 4,4 litarskim V8 TwinPower Turbo motorom raspolaže sa 300 kW/407KS i 600 Nm obrtnog momenta, Alpina B6 Bi-Turbo Coupe ima 397 kW/540KS pri 5500 o/min. i 700 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min., u paru sa SWITCH-TRONIC osmostepenom transmisijom.
B6 Bi-Turbo Coupe je dobio i Alpinin aero body kit, set Alpina Classic točkova od 20 inča (gume Michelin Pilot Super Sport 255/35 ZR20 napred i 285/30 ZR20 pozadi), modifikovano ogibljenje, novi Akrapovič sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kočioni sistem sa diskovima 374mm napred i 345mm pozadi, kao i doterani enterijer (sportski volan, Lavalina koža, drvo...).
Alpina B6 Bi-Turbo Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde, a može do 320 km/h. Potrošnja goriva je 10,5 litara na 100 km, dok emisija CO2 iznosi 244 grama po km.
Daihatsu je za 42. Salon automobila u Tokiju pripremio više premijera, a najviše pažnje privlače tri koncept vozila: D-X concept, FC Case concept i Pico concept.
Daihatsu D-X concept je studija malog roadstera koji po nekim izvorima najavljuje novu generaciju modela Copen.

Ovaj dvosed pokreće dvocilindrični turbo motor od 660 kubika i sa direktnim ubrizgavanjem, a što se tiče dimenzija, D-X concept je dugačak 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1275 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2230 mm, dok su točkovi od 17 inča.
Sledi Daihatsu Pico concept koji već i svojim imenom najavljuje skromne dimenzije: dužina 2400 mm, širina 1000 mm, visina 1530 mm, međuosovinsko rastojanje 1815 mm (težina je samo 400 kg).

Radi se o gradskom dvosedu sa elektro pogonom koji sa jednim punjenjem baterija (pune se dva sata na 200V) može da pređe oko 50 km, dok najveća brzina iznosi 50 km/h.
I na kraju, Daihatsu FC Case concept, studija sa gorivim ćelijama i autonomijom od oko 500 kilometara.

FC Case concept je dugačak samo 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1900 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2450 mm.
Honda AC-X concept (Advanced Cruiser-X concept) je plug-in hibridno vozilo (kombinuje 1,6 litarski benzinac i elektromotor od 120 kW) sa prostranim enterijerom, odličnom aerodinamikom (koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,21) i autonomijom od oko 1000 km (od toga oko 50 km samo na elektro pogon).

Dimenzije ove studije su: dužina 4700 mm, širina 1820 mm, visina 1400 mm i međuosovinsko rastojanje 2750 mm.
Sledi Honda Micro Commuter concept, gradsko električno vozilo za dve osobe skromnih dimenzija (dužina 2500 mm, širina 1250 mm, visina 1430 mm, međuosovinsko rastojanje 1860 mm).

Baterije su litijum-jonske (3.3 kWh, pune se 1 sat na 200V), autonomija iznosi oko 60 km, a ubrzanje do 0 do 60 km/h traje 7,4 sekunde.
Među novitetima koje je Honda pripremila za ovogodišnji Salon automobila u Tokiju se nalazi još jedan koncept automobil, i to Honda EV-STER concept.

Honda EV-STER concept je vizija manjeg sportskog kabrioleta sa elektro motorom i pogonom na zadnjim točkovima, kod koga je naglasak bio i na što boljem rasporedu tažine.
Honda navodi da ovaj dvosed (dužina 3570 mm, širina 1500 mm, visina 1100 mm, međuosovinsko rastojanje 2325 mm) sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (10 kWh, na 100V se pune za manje od 6 sati, a na 200V za manje od tri sata) ima autonomiju od oko 160 kilometara.
U press saopštenju se navodi i da ubrzanje od 0 do 60 km/h traje tačno 5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 160 km/h.
Još jedna Hondina studija je i N Concept 4, manji gradski automobil sa pet vrata, start-stop sistemom i motorom od samo 660 kubika, a koji će se na tržištu naći od jeseni 2012. godine.

Već od sredine ovog meseca međutim stiže i novi model N Box.
Honda N Box se ističe kockastim izgledom, prostranim enterijerom, prednjim vratima koja se otvaraju pod uglom od skoro 90 stepeni i zadnjim kliznim vratima, kao i motorom zapremine samo 660 kubika.

Mazda Motor Corporation je u Tokiju i zvanično promovisala svoj novi koncept automobil nazvan Takeri.

Ovaj sedan (u čijoj unutrašnjosti ima mesta za četiri putnika) najavljuje kako će izgledati sledeća generacija Mazde6, a naglasak je bio na što manjoj težini i što većoj ekonomičnosti.
Pored Mazdinog novog dizajnerskog rečnika Kodo ("duša pokreta"), odlikuje ga i Mazdina Skactiv tehnologija, novi sistem regeneracije kočione sile i Mazdin automatski start-stop sistem.
Za pogon se brine novi 2,2 litarski SKYACTIV-D dizel motor sa 173KS i 420 Nm, u paru sa SKYACTIV-DRIVE automatskim menjačem.
Takeri je dugačak 4,85 metara, širok 1,87 metara i visok 1,43 metra dok je međuosovinsko rastojanje 2,83 metra.
Među Mitsubishijevim novitetima najzanimljiviji je novi Mirage, serijska verzija studije Global Small Concept sa poslednjeg Salona u Ženevi.

Radi se o manjem gradskom hatchbacku sa 5 vrata (ima mesta za pet putnika) i 1,0 litarskim trocilindričnim benzinskim motorom i sa start/stop sistemom i sistemom regeneracije kočione sile.
Mirage je dugačak 3710 mm, širok 1665 mm i visok 1490 mm.
Najavljuje se da će Mirage sa litrom goriva moći da pređe oko 30 km, prodaja će početi sledeće godine, i to prvo od marta 2012. na Tajlandu (gde će se i proizvoditi), a očekuje se prodaja i u Evropi.
Još jedan novitet je Mitsubishi PX-MiEV II, odnosno nova verzija koncepta od pre dve godine.
PX-MiEV II je plug-in hibridno vozilo koje po nekim izvorima najavljuje i izgled buduće generacije Outlandera.

U svakom slučaju, PX-MiEV II kombinuje 2,0 litarski četvorocilindrični motor i dva elektromotora sa 60 kW, a samo na elektro pogon može da pređe oko 50 kilometara.
PX-MiEV II je dugačak 4660 mm, širok 1830 mm, visok 1680 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2630 mm, a točkovi su od 18 inča (gume 235/55R18).
Najnoviji u Nissanovoj PIVO seriji koncept vozila je PIVO 3, a ovaj mali gradski trosed se odlikuje elektro pogonom, malim dimenzijama, okretnošću i centralnom pozicijom za vozača.

Njegove dimenzije izgledaju ovako: dužina 2800 mm, širina 1650 mm, visina 1520 mm i međuosovinsko rastojanje 1900 mm.
Nissan je na ovogodišnjem Salonu automobila u Tokiju premijerno prikazao i model NV350.
Nissan NV350 je van koji je pre svega namenjen azijskom tržištu, a tamo će se u prodaji pojaviti na leto sledeće godine.

U odnosu na svog prethodnika, NV350 ima veće dimenzije i prtljažni prostor, a biće dostupan u putničkoj i dostavnoj varijanti.
Na kraju i podaci o dimenzijama: dužina 4695 mm, širina 1990 mm, visina 1695 mm i međuosovinsko rastojanje 2555 mm.
Juke Nismo concept je napravljen sa ciljem da pokaže kako bi mogla da izgleda sportska verzija ovog uspešnog crossovera.

U svakom slučaju, Juke Nismo concept je dobio Nismo pearl white boju eksterijera (sa detaljima crvene boje), aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), izmenjene retrovizore, prednji Nismo gril, komplet alu točkova od 19 inča, modifikovano ogibljenje, novi izduvni sistem, doterani enterijer (sportska kožna sedišta, sportski volan, aluminijumske pedale...), kao i pojačani 1.6 turbo benzinski motor (mada se u press saopštenju ne navodi o njegovoj snazi).
Izložen je takođe i Nissan Leaf Nismo koji je dobio body kit (spojleri, pragovi, zadnji difuzor), alu točkove od 18 inča, LED svetla i za 10 odsto snažniji elektromotor u odnosu na standardni primerak.

Subaru je svoj novi model BRZ sa zadnjim pogonom ("Boxer engine", "Rear-wheel drive" i "Zenith") tokom ove godine najavljivalo sa više koncept automobila, dok je definitivna, serijska verzija predstavljena u Tokiju.

Ukratko, radi se o dugo očekivanom sportskom 2+2 kupeu sa zadnjim pogonom koji je razvijen u saradnji sa Toyotom (Toyota je svoj model nazvala GT 86), a koji je dugačak 4240 mm, širok 1775 mm, visok 1300 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2570 mm, težina praznog vozila je 1220 kg, dok su točkovi od 16 ili 17 inča (ovi potonji sa guama 215/45R17).
Subaru BRZ će pokretati 2,0 litarski boxer motor sa 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem.
Takođe, predstavljen je i trkački BRZ GT300 koji će se sledeće sezone takmičiti u japanskom Super GT šampionatu, u GT300 klasi.

Mada je glavna Subaruova premijera na Salonu u Tokiju novi sportski kupe BRZ, Subaru je pokazao i druge novitete, a među njima i novi koncept.
Tako je i zvanično predstavljen Subaru Advanced Tourer Concept, koji po nekim izvorima takođe najavljuje i dizajnerski smer nove generacije modela Legacy.

Advanced Tourer Concept (dužina 458 cm, širina 184 cm, visina 143 cm) pažnju privlači svojim upadljivim prednjim delom, zanimljivim načinom otvaranja vrata, enterijerom sa četiri individualna sedišta (u unutrašnjosti su i drvo, aluminijum i koža), staklenim panoramskim krovom, EyeSight sistemom sa dve kamere za izbegavanje sudara i hibridnim pogonom.
Ovo potonje podrazumeva kombinaciju 1,6 litarskog turbo motora, elektromotora, litijum-jonskih baterija, CVT transmisije i sistema regeneracije kočione sile, pogon je na sva četiri točka, a moguća je i vožnja samo na elektro pogon (mada samo na kraćim relacijama i pri manjim brzinama).
U Tokiju pažnju privlače i dve verzije Impreze, i to Impreza G4 sedan i Impreza Sport (hatchback sa pet vrata).


Obe ove Impreze imaju 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski boxer motor sa 152KS pri 6200 o/min, u paru sa CVT transmisijom, a u paketu i izmenjeni branici i prednja maska, kao i 17-inčni alu točkovi.
Dok čekamo na potpuno novu generaciju Impreze WRX STI, Subaru je predstavio novu verziju još uvek aktuelnog modela.
Impreza WRX STI S206 se između ostalog odlikuje doteranim izgledom i poboljšanom aerodinamikom, izmenjenim enterijerom i pojačanim motorom.

Tačnije, 2.0L četvorocilindrični boxer motor je dobio još 20KS i 24 Nm, pa sada raspolaže sa 316KS i 430 Nm obrtnog momenta, ali japanski proizvođač za sada nije objavio podatke o maksimalnoj brzini i ubrzanju od 0-100 km/h.
Impreza WRX STI S206 je dobila i Bilstein amortizere, nove opruge, BBS alu točkove od 19 inča, gume Michelin Pilot Super Sport, novi prednji spojler i gril, izmenjeni prednji branik, ali nema veliki zadnji spojler. Takođe, u enterijeru se nalaze i Racaro sportska sedišta sa alkantarom.
Subaru je istovremeno najavio i specijalni NBR Challenge Package edition za Imprezu WRX STI S206, koji pre svega podrazumeva krov i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana.
Japanci su najavili proizvodnju ograničene serije od samo 300 primeraka Impreze WRX STI S206 (od toga 100 komada NBR Challenge Package edition koji su svi već unapred rasprodati).
Među premijerama na ovogodišnjem Salonu automobila u Tokiju je i nekoliko Suzukijevih noviteta.
Prvi novitet je Suzuki Regina concept (za četiri osobe) kod koga je naglasak bio na što manjoj potrošnji goriva i maloj masi.

Za pogon se brine turbo motor od samo 800 kubika zapremime i sa direktnim ubrizgavanjem, dok emisija CO2 ovog 730 kg teškog vozila iznosi manje od 70 grama po kilometru.
Sa litrom goriva može da pređe 32 km, a deo paketa između ostalog čine i CVT transmisija, stop/start sistem i sistem regeneracije kočione sile.
Regina concept je dugačak 3550 mm, širok 1630 mm, visok 1430 mm a međuosovinsko rastojanje iznosi 2524 mm.
Sledi Suzuki Q-concept, studija gradskog automobila sa elektro pogonom.

Q-concept ima mesta za dva putnika, dugačak je 2500 mm, visok 1650 mm, a sa jednim punjenjem baterija (pune se 1 sat na 200V) može da pređe oko 50 km.
Tu je i Swift EV Hybrid koji kombinuje benzinski motor od samo 660 kubika zapremine i elektromotor sa 55 kW/75KS, a sa jednim litrom goriva može da pređe oko 28 km.

Swift EV Hybrid može da se kreće i samo na elektro pogon, a u tom slučaju sa jednim punjenjem baterija (pune se 4 sata na 100V, a sat i po na 200V) može da pređe oko 30 km.
I na kraju, novi Swift Sport i u verziji sa pet vrata. Trovratna varijanta (čija prodaja je nedavno počela i u Srbiji) je inače predstavljena u septembru na Salonu u Frankfurtu, a ima 1,6 litarski motor sa 136 konja.

Dugo najavljivani Toyotin sportski kupe sa zadnjim pogonom koji je razvijen u saradnji sa Subaruom (najavljivan koncept vozilima FT-86) je takođe jedan od noviteta u Tokiju.

Japanci su odlučili da će se ovaj kupe u Evropi zvati Toyota GT 86, a u Japanu samo Toyota 86.
GT 86 je dugačak 4240 mm, širina iznosi 1775 mm, visina 1285 mm, međuosovinsko rastojanje 2570 mm, trag točkova 1520 mm (napred) i 1540 mm (pozadi), točkovi su od 17 ili 18 inča, a rezervoar za gorivo ima zapreminu od 50 litara.
Za pogon je zadužen Subaru 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski boxer motor sa Toyotinim D-4S direktnim ubrizgavanjem.
Motor razvija 147 kW/200KS pri 7000 o/min. i 205 Nm obrtnog momenta pri 6600 o/min., uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem ili šestostepenim automatikom.
GT 86 će evropskim kupcima inače biti dostupan na leto sledeće godine.
Toyota pored ovog dugo očekivanog kupea, ali i Priusa Plug-in Hybrid (ovaj potonji su mogli da vide posetioci ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu), u Tokiju između ostalog izlaže i novi hibridni model Aqua, kao i koncept vozila FCV-R, FT-EV III i Fun-Vii.
Izgled Toyote Aqua (na nekim tržištima, uključujući i američko, prodavaće se kao Prius C) je već poznat neko vreme, i to zahvaljujući slikama skeniranim iz fabričke brošure koja se pre vremana našla na internetu.

Kako bilo, Aqua je dugačak manje od četiri metra (ima 3995 mm), širina iznosi 1695 mm, visina 1445 mm, međuosovinsko rastojanje je 2550 mm, a japanskim kupcima će od kraja decembra biti na raspolaganju sa G, S i L paketima opreme.
Ovaj hibrid sa prednjim pogonom će se prodavati i na drugim tržištima (uključujući i Severnu Ameriku), ali ne i u Evropi.
Aqua kombinuje 1,5 litarski četvorocilindrični benzinac, elektromotor i CVT transmisiju, a sa litrom goriva će moći da pređe 35 km.
Američka premijera Toyote Prius C će se održati u januaru 2012. godine na Salonu u Detroitu, a prodaja će u SAD-u početi ubrzo posle Sajma u Detroitu.
Sledi FCV-R concept, studija vozila sa gorivim ćelijama i autonomijom od oko 700 km, koji na tržištu treba da se pojaviti tokom 2015. godine.

FCV-R concept je dugačak 4745 mm, širok 1790 mm, visok 1510 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm.
Tu je i nova verzija električnog gradskog automobila FT-EV. Baza za FT-EV III je Toyota iQ, baterije su litijum-jonske, autonomija iznosi oko 105 kilometara, a prodaja serijske verzije počinje sledeće godine (mada Toyota tek treba da saopšti na kojim tržištima će se tačno prodavati).

FT-EV III je dugačak 3110 mm, širok 1680 mm, visok 1500 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi tačno 2000 mm.
I na kraju, Toyota Fun-Vii concept, čiji eksterijer može da se koristi kao ekran kako bi vozač između ostalog mogao da prikazuje poruke.

Fun-Vii je dugačak 4020 mm, širok 1745 mm i visok 1415 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2750 mm. Japanci takođe navode da Fun-Vii concept može da komunicira sa drugim automobilima i infrastrukturom.
O tome da Volkswagen priprema i (pro)terensku verziju Passata Variant se priča već duže vreme, pa se pre početka ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu pojavila i nezvanična informacija da će CrossPassat debitovati upravo u Frankfurtu.
To se tada ipak nije desilo, pa je premijera održana na Salonu u Tokiju. Takođe, ime ovog modela neće biti CrossPassat, već Passat Alltrack.

Kao i kod sličnih modela (Audi A4/A6 Allroad, Subaru Outback, Volvo XC70, Saab 9-3X, Peugeot 508 RXH), i Passat Alltrack je napravljen na karavanskoj verziji, a dobio je veći klirens (+ 30 mm), nešto atraktivniji spoljašnji izgled (robusniji branici, zaštitni elementi, alu točkovi, krovni nosači) i bogatiju opremu.
U ponudi motora će biti 2.0 TDI dizelaši sa 140KS i 170KS, kao i benzinci 1.8 TSI sa 160KS i 2.0 TSI sa 210 konja.
Verzije sa 2.0 TSI benzincem i 2.0 TDI od 170KS imaju serijski 4Motion pogon na sva četiri točka, varijanta sa 1.8 TSI benzincem samo prednji pogon, dok model sa 2.0 TDI dizelašem od 140KS standardno dolazi sa prednjim pogonom ali će biti moguća doplata i za 4x4 pogon.
Passat Alltrack (dužina 477 cm, širina 182 cm, zapremina prtljažnika od 603 litara do 1.731 litar) će kupcima biti dostupan početkom sledeće godine, a cene u Nemačkoj će startovati od oko 33.000 evra.
Volkswagen je za posetioce ovogodišnjeg Salona automobila u Tokiju pripremio iznenađenje u vidu novog koncept vozila Cross Coupe koji ima mesta za četiri putnika.

Cross Coupe pokazuje kako bi mogao da izgleda novi Volkswagenov SUV model u CC stilu, odnosno crossover koji je mešavina kupea sa četiri vrata i SUV-a.
U svakom slučaju, ovaj koncept je napravljen na novoj Volkswagenovoj modularnoj MQB platformi koju će dobiti više modela VW Groupe, među njima i Golf VII i novi Audi TT.
Što se samog Cross Coupe concepta tiče (ima pogon na sva četiri točka), u saopštenju se navodi da njegova dužina iznosi 4345 mm, širina 1868 mm, visina 1523 mm, međuosovinko rastojanje je 2630 mm, dok su točkovi od 20 inča (gume 265/45).
Zapremina prtljažnika je 380 litara (sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1230 litara), a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.329.
Cross Coupe ima hibridni pogon, što u praksi znači da kombinuje TSI turbo benzinac i dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi), koji imaju kombinovanu snagu od 265KS. Ovde i podatak da je moguća vožnja i samo na elektro pogon, a tada Cross Coupe može da pređe oko 40 kilometara.
Po navodima fabrike, 1748 kg težak Cross Coupe ima potrošnju od 2,7 litara goriva na 100 km, emisija CO2 iznosi 62 grama po kilometru, autonomija je 855 kilometara, od 0-100 km/h ubrzava za 7,0 sekundi i postiže maksimalnih 201 km/h.
Pažnju na Salonu u Tokiju privukao je i ovaj KAW FS Hybrid, delo Toyotinog partnera Kanto Auto Works.

Radi se o luksuznoj limuzini sa hibridnom pogonom (konkretniji podaci nisu saopšteni), a kao baza je poslužio Toyotin model Century.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Daleko iza evropskih i korejskih modela!
Pojedini modeli kao sto su nova Impreza, Mirage - tuga!
Najtuznija cinjenica je da je jedna Toyota najpozelniji auto na salonu, mislim na GT86. Na Mazdu Takeri ne racunam, to je koncept.
Mirage je zaista najtuzniji auto od svih gore...
Salon u Tokiju nikada nije obilovao lepim automobilima,to su uvek bili ili koncepti ili dosadni japanski modeli.