
Završna trka ovogodišnje Intercontinental Le Mans Kup takmičenja (ILMC) je vožena na kineskoj stazi Zhuhai. Timo Bernhard i Marcel Fässler su završili šestočasovnu trku na trećem mestu, dok su njihove timske kolege Allan McNish i Tom Kristensen odustali zbog udesa u kojem su učestvovali tokom trke.
Kao što je to bio slučaj i na prethodnim trkama ove sezone, Audi Sport Team Joest posade nisu imale dovoljno sreće. Obe Audi R18 TDI posade su na samom početku trke postavile veoma brz tempo tako su i Allan McNish i Timo Bernhard uspeli da obiđu po jedan Peugeot Sport zauzevši pozicije dva i tri. Oba vozača su u 18. krugu pretekla i, do tada, vodeću Peugeot posadu.
Audi vozači nisu imali prilike dugo da uživaju u vođstvu. Nakon kontakta sa GT automobilom, Allan McNish je morao tokom redovnog odlaska u boks da sačeka zamenu dela karoserije. Naredni incident u kome je posada McNish/Kristensen učestvovala je bio malo ozbiljniji – vozač Rebellion Racing LMP1 prototipa je kasno kočio za krivinu 1 i otklizao u zadnji deo Audi R18 TDI prototipa koji je bio ispred njega. Kako su Audi mehaničari otkrili, ovaj kontakt je presekao neke od električnih vodova pa je računarski sistem u ovom prototipu bio nepovratno oštećen. Nakon nekoliko neuspešnih pokušaja da se ova posada vrati u trku, posada je odustala od učešća nakon 3:46 časova u trci.
Posada Timo Bernhard/Marcel Fässler je bila u vođstvu duže vreme, ali nakon tri časa trke ustanovljeno je da se pneumatici na ovom prototipu nešto brže troše nego što je predviđeno. U kasnijem pokušaju da nadoknadi bar malo izgubljenog vremena, Marcel Fässler je izleteo sa staze, okrenuo prototip za 360 stepeni i bez oštećenja nastavio trku. Ova posada je trku završila kao trećeplasirana što je treći uzastopni podijumski plasman za posadu Bernhard/Fässler.
U pozivnoj klasi GTC pobedu 1-2-3 su osvojile posade sa Audi R8 LMS trkačkim automobilom.
Rezultati:
1 Bourdais/Davidson (Peugeot) 249 krugova za 6č 01m 24.879s
2 Montagny/Sarrazin (Peugeot) + 38.651s
3 Bernhard/Fässler (Audi R18 TDI) - 1 krug
4 Jani/Prost (Lola-Toyota) - 7 krugova
5 Nicolet/Premat/Pla (Oak-Pescarolo-Judd) - 9 krugova
6 Meyrick/Mücke/Primat (Lola-Aston Martin) - 10 krugova
7 Lahaye/Moreau/Ragues (Oak-Pescarolo-Judd) - 11 krugova
8 Mailleux/Ordonez/Vernay (Oreca-Nissan) - 21 krug
9 Farfus/Müller (BMW) - 28 krugova
10 Priaulx/Alzen (BMW) - 29 krugova
...
18 Mortara/O’Young/Imperatori (Audi R8 LMS) - 39 krugova (1 GTC)
19 Lee/Gruber/Tak Mak (Audi R8 LMS) - 46 krugova (2 GTC)
Izvor: Audi.rs@Moron,
Hahaha, nisam ni primetio dok ti nisi napisao. Ceo tekst o Audiju a o Pezou dve reci. Da covek ne procita ceo clanak pomislio bi da je Audi dominirao celu trku. Dakle, nije bitan ni pobednik ni trka vec ko je osvojio trece mesto. Krajnje glupa informacija gde je pobednikov uspeh umanjen...Treba promeniti naslov i sve ce biti uredu:
"Audi osvojio trece mesto u Kini"