
Francuski Peugeot trenutno je drugi najveći proizvođač automobila u Evropi. Kako bi i dalje rastao u ovim kriznim vremenima rukovodstvo brenda je donelo niz mera koje će smanjiti troškove unutar firme. Jedna od nepopularnih mera je smanjenje radnih mesta, njih čak 6.000, a druga je gašenje Le Man projekta.
Peugeot je na trci 24 sata Le Mana bio jedan od vodećih, konstantno se držeći u vrhu ovog legendarnog takmičenja. Ipak, nije samo legendarna trka na francuskoj stazi mesto gde se takmičio Peugeotov tim koji od 2007. nastupa u prototipu 908. Međunarodni Le Man kup, Azijski Le Man i niz drugih trka izdržljivosti ostaju bez jednog od najozbiljnijih takmičara.
Peugeot je odlučio da ukine svoja nastojanja na ovom polju i to odmah. U vreme kada ni jednom proizvođaču automobila nije lako Francuzi su se odlučili da žrtvuju svoje trofejno odelenje kako bi uštedeli nešto novca. Sada kada Peugeot više nije u trci za titulu Audi neće imati problema da osvoji osmo od poslednjih devet izdanja ove trke. Jednu mu je naime 2009. preoteo upravo Peugeot.
Izvor: Automotoportal.hr
ni do sad mu nije bio realni takmac, tu i tamo neki uspeh, ali ni blizu Audija LMP1 ... s druge strane Audijev budzet za LM seriju ne bi ni Mrka uspeo da potrosi, tako da Audi realno nema takmaca uopse.
Stole
Za većinu si možda u pravu ( za 24 čas Le Mana 2011 nema dileme ), ali idi na web sajt "Le Mas series" i pogledaj rezultate za prošlu sezonu, pa vidi kako je tamo prošao HDI, a kako TDI. Koliko sam ja video, TDI tamo nije uopšte pobedio u 2011, a HDI, recimo, 3 puta zaredom ...