
U Finskoj, na domaćem terenu Mikke Hirvonena i Jari-Mattija Latvale, Sebastien Loeb i Citroën održali su još jedno predavanje svima koji fantastičnog Francuza otpremaju u penziju.
Uzalud je pritom bila činjenica da Latvalu mnogi smatraju najbržim vozačem,
a takođe uzaludne su bile i nade Forda da bi u Finskoj napokon mogli da dođu do
solidnijeg rezultata nego na dosadašnjim relijima ove sezone. Citroën je ponovo
potvrdio potpunu premoć, a Latvala i Petter Solberg u Finskoj su mogli samo da pokupe
mrvice iza Loeba i Hirvonena.
Pritom je važno verovati na reč Latvali kada kaže da nije mogao voziti brže i
da je radio sve kako bi se približio vodećima. Finski reli je specifičan i od
automobila se očekuje savršen setup, jednako uspešan na skokovima, ali i
sposoban za velike brzine. Fieste, očigledno, nisu imale šanse u okršaju sa
DS3.
Jari-Matti Latvala je reli završio na trećem mestu, a Petter Solberg na četvrtom.
Sebastien Loeb je 73. pobedom u karijeri izjednačio rekord finske legenede, Juhe
Kankkunena, a današnja pobeda bila je ukupno treća koju je brzi Francuz
ostvario u Finskoj.
Izvor: Autosport.hr
Svaka čast! Veoma mali broj ljudi van Finske i Svedske je pobeđivao na ovom reliju.
A tek 3 puta! Najteži reli na svetu, specifičan po mnogo čemu a posebno po skokovima u kombinaciji sa krivinama.
Najbolji as u istoriji relija. Svaka čast i za PSA. Bez francuskog auta relija nema.
Некада давно ме је Колин овако одушевљавао али Себастијан је дефинитивно класа за себе. Вероватно је и Цитроен добро спремљен али чича је очитао лекцију свима за једно дуже дуже време!! Браво мајсторе!
Гагиба
Највише ме одушевљава како је смирен и сталожен. Кад стане после трке и кад га интервјуишу, рекао би да се лагано довезао до оближњег кафића, а не да је сумануто јурцао којекуда. :)
Мислим да би их добијао и са тротинетом. :)))
Легенда !
ПИТ
Добро си то приметио. Крајње неутрално делује, као да је управо стигао из продавнице... :)
А ако се узме у обзир коефицијент тежине свих ауто-мото спортова, ценим да је Лоеб убедљиво највећи возач данашњице, можда чак за копље и испред Шумија. Да овај потоњи није "шеврдао" са моторима и повратком у Ф1 па и да их вагаш, а овако Себ је класа за себе па сви остали!! :)
Гагиба
Што се тиче аутоспорта, дефинитивно јесте.
Али ипак је тата Валентино Роси, јер су мотори ипак најтежи за вожњу.
За њим свакако Себ...
Čovek je neverovatan... Nenormalan! Živa legenda. i posle neko kaže kako su godine problem, evo momak/čovek ima 38 pa i dalje vozi kao da mu je 28!
ПИТ
Нисам заборавио ни Доктореа наравно али некако ми је много луђа забава на релију. МГП се вози на сређеним стазама са зонама за излетање и слично, а ВРЦ терају по знаш већ и сам чему. Терају 200 па скок па кривина па опет 200 кроз шумицу а букве, камење и провалије на метар од стазе... :)
А што се тиче убрзања, ништа ВРЦ ауто не касни за мотором, једино је макс брзина унеколко краћа код аута!
Гагиба
Али разлика је возити мотор или ауто брзо, зар не ?
Треба имати много више петље и знања да би се мотор терао на граници, дрифтовао, кочио са 300 на правцу итд.
Уосталом, јеси видео како Доторе тера рели ?
https://www.youtube.com/watch?v=NYjOb7DqVFo
Шта је то за њега, кад тера мотор.
Ал зато ај нек се ови опробају на мотору ! :)
Ипак да се зна шта је најтеже,
Мотор, па ВРЦ, па Ф1.
Гагиба
Ај да пробам сликовито. :)
Погледај ово, па ми онда реци да је рели луђи и опаснији.
https://www.youtube.com/watch?v=FOuh6D5Q_4I&feature=related
Ово је екстремни рели на мотору ! :)
Po cemu se izjednacio sa Kankunenom?!
Ima tri izvezena relija manje,a 50 pobeda, 153 pobede na brzincima i oko 300 bodova vise!
Definitivno najveci vozac svih vremena, u bilo kom auto-moto sportu. Sumi je osvojio 7 titula, takodje i Rosi, ali 8 u nizu (Boze zdravlja, i 9)... NIKO NIKADA.
I da... Super Seb je pobedio Rosija, pobedio u Reli krosu protiv najboljih na debiju(!), izvozao jako konkurentne krugove za volanom F1...
A ko je pobedio njega?!
S1000RR
Роси да је хето, не би га нико скинуо са трона све до данас !
Али он је витез, није му било занимљиво на Хонди да их дере.
Већ је прешао на Јамаху, која је била тотални лузер и побеђивао их и тако !
Направио је од Јамахе конкурентну машину, заједно са Џереми Брџисом.
Он их обиђе у кривини, они га прескоче на правцу и тако у круг.
Чим ти поредиш мотор и ауто, што се тиче вожње, значи да једино шта има везе са моторима код тебе, је твој ник.
Ma decace,kad neko izgubi titulu vozeci istu masinu sa jednim Lorencom, a pre toga najsrecnijim prvakom ikada, covekom koji je pobedio dva puta u svom dvoristu jer niko nije imao pojma kako se vozi na toj stazi, pa ni taj 'vitez', a treci put jer je mucni Kolin razlupao onu Jamahu u poslednjoj krivini... Izvini ali, mogu da ti drzim casove istorije automotosporta dan i noc... Cao.