home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Finskoj, na domaćem terenu Mikke Hirvonena i Jari-Mattija Latvale, Sebastien Loeb i Citroën održali su još jedno predavanje svima koji fantastičnog Francuza otpremaju u penziju.

Uzalud je pritom bila činjenica da Latvalu mnogi smatraju najbržim vozačem, a takođe uzaludne su bile i nade Forda da bi u Finskoj napokon mogli da dođu do solidnijeg rezultata nego na dosadašnjim relijima ove sezone. Citroën je ponovo potvrdio potpunu premoć, a Latvala i Petter Solberg u Finskoj su mogli samo da pokupe mrvice iza Loeba i Hirvonena.

Pritom je važno verovati na reč Latvali kada kaže da nije mogao voziti brže i da je radio sve kako bi se približio vodećima. Finski reli je specifičan i od automobila se očekuje savršen setup, jednako uspešan na skokovima, ali i sposoban za velike brzine. Fieste, očigledno, nisu imale šanse u okršaju sa DS3.

Jari-Matti Latvala je reli završio na trećem mestu, a Petter Solberg na četvrtom.

Sebastien Loeb je 73. pobedom u karijeri izjednačio rekord finske legenede, Juhe Kankkunena, a današnja pobeda bila je ukupno treća koju je brzi Francuz ostvario u Finskoj.

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 937



Komentari

Краљ.

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 21:57

Svaka čast! Veoma mali broj ljudi van Finske i Svedske je pobeđivao na ovom reliju.
A tek 3 puta! Najteži reli na svetu, specifičan po mnogo čemu a posebno po skokovima u kombinaciji sa krivinama.
Najbolji as u istoriji relija. Svaka čast i za PSA. Bez francuskog auta relija nema.

Autor Mange 04 Avg 2012, 22:18

Некада давно ме је Колин овако одушевљавао али Себастијан је дефинитивно класа за себе. Вероватно је и Цитроен добро спремљен али чича је очитао лекцију свима за једно дуже дуже време!! Браво мајсторе!

Autor Гагиба 04 Avg 2012, 22:44

Гагиба
Највише ме одушевљава како је смирен и сталожен. Кад стане после трке и кад га интервјуишу, рекао би да се лагано довезао до оближњег кафића, а не да је сумануто јурцао којекуда. :)
Мислим да би их добијао и са тротинетом. :)))
Легенда !

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 22:56

ПИТ
Добро си то приметио. Крајње неутрално делује, као да је управо стигао из продавнице... :)
А ако се узме у обзир коефицијент тежине свих ауто-мото спортова, ценим да је Лоеб убедљиво највећи возач данашњице, можда чак за копље и испред Шумија. Да овај потоњи није "шеврдао" са моторима и повратком у Ф1 па и да их вагаш, а овако Себ је класа за себе па сви остали!! :)

Autor Гагиба 04 Avg 2012, 23:04

Гагиба
Што се тиче аутоспорта, дефинитивно јесте.
Али ипак је тата Валентино Роси, јер су мотори ипак најтежи за вожњу.
За њим свакако Себ...

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 23:13

Čovek je neverovatan... Nenormalan! Živa legenda. i posle neko kaže kako su godine problem, evo momak/čovek ima 38 pa i dalje vozi kao da mu je 28!

Autor Raziel 04 Avg 2012, 23:24

ПИТ
Нисам заборавио ни Доктореа наравно али некако ми је много луђа забава на релију. МГП се вози на сређеним стазама са зонама за излетање и слично, а ВРЦ терају по знаш већ и сам чему. Терају 200 па скок па кривина па опет 200 кроз шумицу а букве, камење и провалије на метар од стазе... :)
А што се тиче убрзања, ништа ВРЦ ауто не касни за мотором, једино је макс брзина унеколко краћа код аута!

Autor Гагиба 05 Avg 2012, 02:26

Гагиба
Али разлика је возити мотор или ауто брзо, зар не ?
Треба имати много више петље и знања да би се мотор терао на граници, дрифтовао, кочио са 300 на правцу итд.
Уосталом, јеси видео како Доторе тера рели ?
https://www.youtube.com/watch?v=NYjOb7DqVFo
Шта је то за њега, кад тера мотор.
Ал зато ај нек се ови опробају на мотору ! :)
Ипак да се зна шта је најтеже,
Мотор, па ВРЦ, па Ф1.

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:31

Slažem se

Autor Raziel 05 Avg 2012, 02:35

Гагиба
Ај да пробам сликовито. :)
Погледај ово, па ми онда реци да је рели луђи и опаснији.
https://www.youtube.com/watch?v=FOuh6D5Q_4I&feature=related
Ово је екстремни рели на мотору ! :)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:40

ПИТ
Све све ал онај што одлете низ брдо!! :)))

Autor Гагиба 05 Avg 2012, 03:22

Po cemu se izjednacio sa Kankunenom?!
Ima tri izvezena relija manje,a 50 pobeda, 153 pobede na brzincima i oko 300 bodova vise!
Definitivno najveci vozac svih vremena, u bilo kom auto-moto sportu. Sumi je osvojio 7 titula, takodje i Rosi, ali 8 u nizu (Boze zdravlja, i 9)... NIKO NIKADA.
I da... Super Seb je pobedio Rosija, pobedio u Reli krosu protiv najboljih na debiju(!), izvozao jako konkurentne krugove za volanom F1...
A ko je pobedio njega?!

Autor S1000RR 05 Avg 2012, 05:00

S1000RR
Роси да је хето, не би га нико скинуо са трона све до данас !
Али он је витез, није му било занимљиво на Хонди да их дере.
Већ је прешао на Јамаху, која је била тотални лузер и побеђивао их и тако !
Направио је од Јамахе конкурентну машину, заједно са Џереми Брџисом.
Он их обиђе у кривини, они га прескоче на правцу и тако у круг.
Чим ти поредиш мотор и ауто, што се тиче вожње, значи да једино шта има везе са моторима код тебе, је твој ник.

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 12:38

Ma decace,kad neko izgubi titulu vozeci istu masinu sa jednim Lorencom, a pre toga najsrecnijim prvakom ikada, covekom koji je pobedio dva puta u svom dvoristu jer niko nije imao pojma kako se vozi na toj stazi, pa ni taj 'vitez', a treci put jer je mucni Kolin razlupao onu Jamahu u poslednjoj krivini... Izvini ali, mogu da ti drzim casove istorije automotosporta dan i noc... Cao.

Autor S1000RR 05 Avg 2012, 13:31

Хаха, декице, смешан си.
Лоренцо је узео титулу на срећу, јер се Роси повредио и остали су имали пехове.
А он само скупља поене, зицераш.
Прави возачи су Роси и Стонер.
Ај ти настави лепо да сурфујеш нетом. И потписуј се са 1000РР и Бугати Вејрон. :)))

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 13:34