home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Šef Red Bulovog tima Kristijan Horner priznaje da postoji šansa da trenutan poredak u F1 bude ozbiljno promenjen i uzdrman novim pravilima, pa i da se najbolji timovi zaglave u sredini… Sve može da se promeni pojavom novih 1,6 V6 turbo motora.

“Niko neće znati gde se nalazi kada dođu na red novi motori. U Renou već uveliko rade na usavršavanju i mi imamo ogromno poverenje u njihovo iskustvo, ali ni Mercedes ni Ferari ne sede skrštenih ruku.

Takmičenje u F1 bi naredne godine moglo da bude potpuno drugačije, i neki timovi bi mogli više da razmišljaju o ekonomskoj strani svega nego o samim performansama. Biće to interesantan izazov. Verujemo u našeg dobavljača motora, ali više ćemo znati tek naredne godine.”

Preuzeto sa: Hotsport.rs



čitanja : 993



Komentari

Po stranim forumima se prica da trenutno Mercedes ima najbolje razvijen 1.6 motor sa nekom specijalnom ogromnom turbinom sa predkomorama.

Veoma su pozitivne promene pravila, stvori se taj lepi osecaj iscekivanja :)))

Autor nsx 15 Feb 2013, 20:30

Opet cemo videti ko je tata sto se motora tice.

Autor RS 15 Feb 2013, 20:45

Jesu lepe promene ( zbog neizvesnosti ) ali je bas bezveze sto su motori ograniceni na 1.6 l.

Autor Bagzi 15 Feb 2013, 20:50

Fan jesam ali očigledno u toku nisam?!
Koji su motori onda za ovu sezonu, 2.4 litra?

Autor Đenka 15 Feb 2013, 22:07

1.6 dci iz Megana i A klase, u Renou i Mercedesu :)
Vrlo zanimljiv razvoj događaja... Mogla bi i neka naša TV ponovo da prikazuje F1 iduće godine (ako već ne i ove).

Autor dzigi 15 Feb 2013, 22:39

Da su ogranicili na 1.2 litra Vera je odmah mogao da uskoci u veliki cirkus sa svojim cirkus motorom. Ovako ce BMW-PSA

Autor moron 15 Feb 2013, 23:09

@ Bagzi
Samo da pomenem, turbo motori iz osamdesetih u F1 su bili ograničeni na 1.5l a davali su i 1450 KS.

Autor Dejan ° ˘ ° 15 Feb 2013, 23:20

Dejan ° ˘ °
Nisam znao da su ,,navijali " motore na 1450. Koliko se secam isli su sa motorima do 800-900 ks,a i sad su oko 700 ks.
Drugo sve i da hoce s' obzirom na ekoloske standarde ne verujem da ce moci da izvlace iz 1.6 l neku silnu snagu. Procitao sam negde ranije da su ograniceni na 12000 obrtaja.

Autor Bagzi 15 Feb 2013, 23:55

Svi se lepe za kubikazu, bitnije je koliko FIA dozvoli da se ide sa obrtajima. Motori iz 80tih su kao koncepti isli i do 22000 obrataja.

Autor nsx 15 Feb 2013, 23:55

nsx,
po tim podacima iz 80-ih, na tim obrtajima, klip motora u jednoj sekundi ode 733 puta gore-dole!
U samo jednoj sekundi!

Autor Đenka 16 Feb 2013, 00:21

@ Đenka
Tačnije 367 puta gore i 366,33˙ puta dole. ili obrnuto. :)

Autor Dejan ° ˘ ° 16 Feb 2013, 01:07

Dejan ° ˘ °,
tako nekako, sama radilica se okrene 366,66 puta u sekundi oko svoje ose u režimu rada motora na 22000 rpm/min, a za jedan okretaj radilice od (360 stepeni) klip napravi duplu putanju, jednom dole i jednom gore.
Straota od materijala i maziva!

Autor Đenka 16 Feb 2013, 01:29

@ Đenka
Baš.

Autor Dejan ° ˘ ° 16 Feb 2013, 01:33

Samo ste zaboravili jednu bitnu stvar da su se onda koristili svi materijali za izradu motora i menjaca ukljucujuci i titanijum a sada toga nema.

Autor bk 17 Feb 2013, 22:35