home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Superauto.rs

Marc Marquez jeste novajlija u MotoGP šampionatu, ali mu to nije smetalo da već u prvoj polovini sezone, potuče velik broj rekorda, bude lider po broju pobeda i osvojenih poena, te da vrlo ozbiljno konkuriše za titulu šampiona.

Niko ne može da porekne činjenicu da je Valentino Rossi pre petnaestak godina oživeo i potpuno transformisao moto-sport. I pre dolaska u najvišu kategoriju, harizmatični Italijan je već bio poznat po zanimljivo osmišljenom slavlju posle svake pobede, a kada je davne 2000. prešao u „kraljevsku klasu“, on je već bio velika zvezda. U prvoj sezoni, vozeći za Nastro Azzurro Honda tim, uspeo je da trijumfuje dva puta, što je tada bio veliki uspeh, a već sledeće, 2001. godine, on postaje poslednji „dvotaktni“ MotoGP šampion. Dolaskom četvorotaktnih motora i prelaskom u fabrički Repsol Honda tim, Rossi postaje prosto nezaustavljiv. Svako ko je uživo gledao te trke, nikada neće zaboraviti „radar“ u Mugellu, “zatvor” u Brnu ili „novu ljubav“ u Južnoafričkoj Republici.

Za to vreme, negde u Španiji, osmogodišnji Marc Marquez osvaja katalonski motokros šampionat za juniore i po prvi put počinje da se takmiči na asfaltnim stazama. Ubrzo potom, 2003. godine osvaja Open Race 50 titulu Katalonije i prelazi u višu klasu, a 2004. upoznaje Emilia Alzamoru, sadašnjeg menadžera, mentora i čoveka koji mu je otvorio mnoga vrata i ukazao na put na kojem se i danas nalazi. Sa Alzamorom započinje njegova „prava“ profesionalna karijera, koja je popločana brojnim rekordima i prvim mestima. Ime Marc Marquez postaje popularno i van granica Španije, a 2008. mladi trkač postaje deo KTM Repsol tima sa kojim se bori za titulu šampiona sveta u klasi do 125 cm3. Međutim, na prvu pobedu morao je da čeka sve do 2010. godine, kada je i osvojio titulu na motociklu marke Derby. Marquez je te godine napravio pravi “bum” sa čak 12 osvojenih pol-pozicija i 10 pobeda. Sve vreme, njegov glavni sponzor Repsol ga je verno pratio, „odgajao“ i pripremao za najvišu stepenicu u karijeri svakog motocikliste. No, pre toga je na red došao ispit u vidu osvajanja titule u Moto2 kategoriji.

Kompletan članak na sajtu Superauto.rs



čitanja : 750



Komentari