home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Po prvi će put nakon 22 godine žena sedeti za upravljačem bolida Formule 1, a to će se dogoditi na zvaničnom treningu uoči Velike nagrade Velike Britanije.

To će biti Susie Wolff, 31-godišnja Škotlanđanka, koja već dve godine radi u Williamsu. Do sada je vozila bolid na nekoliko testiranja, ali će sledećeg vikenda po prvi put odraditi zvanični trening.

Poslednja žena koja je učestvovala na zvaničnom F1 vikendu bila je Giovanna Amati 1992. godine, koja je nastupila na Velikoj nagradi Brazila. Ona nije uspela da se kvalifikuje za samu trku, jer je za Nigelom Mansellom, osvajačem pol pozicije, zaostala preko 10 sekundi.

Wolff će tako prekinuti 22 godina dugi post, a Williams je već najavio da će ona voziti i na jednom od slobodnih treninga za Veliku nagradu Nemačke, koja je na rasporedu za tri nedelje. Recimo i da još nije poznato kog vozača će Wolff zameniti, Felipea Massu ili Valtterija Bottasa.

Izvor: Gol.dnevnik.hr

Foto: Mirko Stange/DPA/PIXSELL

Maldonado: Velika očekivanja od Silverstona

Vozač Lotusa Pastor Maldonado veruje da će se konačno sve kockice sklopiti u Silverstonu i da će osvojiti poene.

"Mislim da je Silverston staza koja će nam najviše odgovarati do sada. Krivine su veoma brze i mislim da sada imamo najbolji bolid od početka godine i da je vreme da uzmemo neki bod."

Maldonado smatra da je Reno i Lotus mnogo napredovao u poslednjih mesec dana.

"Ako uporedite sa početkom sezone, ovo je nešto sasvim drugo. Naravno, ima tu još zadataka koje treba rešiti. Naučili smo mnogo, čudno je kako svi mnogo nauče kada ne ide", zaključio je vozač i Venecuele.

Izvor: Sportklub.rs

Ferari traži novi turbo punjač

Ekipa Ferarija nezadovoljna je svojim turbo motorima pa je već sada počela pregovore sa novim dobavljačima.

Tim iz Maranela ove sezone muči muku sa turbo punjaćima koji su nešto manji nego prethodne, a uzrok problema je najverovatnije kompanija Honejvel.

"Ne želim da pokazujem prstom ni u jedan sektor ili na nekog drugog, jer to ne bi bilo u redu. Ipak, nema sumnje da Mercedesov agregat radi mnogo bolje", rekao je šef Ferarija Marko Matiači.

Ono što bi u ovakvoj situacija trebalo da bude prednost Ferarija jeste činjenica da za razliku od Red Bula, koji ima skoro iste probleme, svoju šasiju i motor ekipa iz Maranela radi u svojoj bazi.

S obzirom da je u ovom trenutku zaostatak Ferarija za Mercedesom ogroman, ovogodišnji bolid bi već sada mogao da postane platforma za testiranje nekih stvari za narednu 2015. godinu.

Glavnu ulogu u razvoju novog bolida definitivno bi trebalo da ima Džejms Alison.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 934



Komentari