
Kako prenosi Sportklub, četvrtog, poslednjeg dana F1 testiranja u Herezu, najbolje vreme imao je Kimi Raikonen.
Finac je u sredu u Ferariju napravio dobar posao s obzirom je da je odvezao 106 krugova, a najbolje vreme koje je ostvario bilo je 1:20,841 minuta.
Odličan je bio i Zauber, dan nakon što je debitant u F1 Felipe Nasr bio najbrži, Markus Erikson je u sredu za Raikonenom kasnio 1,178 sekundi odvezavši 112 krugova.
Treće vreme imao je aktuelni šampion Luis Hamilton koji je izvezao i najviše krugova, 117. Iza njega su bili Maks Ferstapen, Felipe Masa, Roman Grožan te Danil Kvjat.
MekLaren je opet imao mnogo tehničkih problema, kvarova, na kraju ih je izdala pumpa za gorivo pa se ekipa nekoliko sati pre kraja povukla sa staze.
Dženson Baton je uspeo da odradi samo 35 krugova, ali je njegov najbolji rezultat bio skoro sedam sekundi sporiji od Raikonenovog.
Kako Niki Lauda motiviše vozače Mercedesa?
Jedan od čelnika Mercedesa Niki Lauda priznao je da je bio iznenađen dobrim rezultatima Ferarija na predsezonskim testiranjima u Herezu.
Italijanski tim je prošle sezone bio u velikoj krizi, a rezultati Sebastijana Fetela i Kimija Raikonena obećavaju da bi "Skuderija" mogla da bude respektabilna u borbi za titulu.
"Iznenađen sam Ferarijem. Ja sam čak u utorak, tokom testova, nosio crvenu majicu kako bih motivisao našu decu iz Mercedesa. Ferari je možda naš glavni rival sledeće sezone", izjavio je Lauda.
Nova sezona u Formuli 1 počinje 16. marta trkom u Australiji, a završava se 29. novembra u Abu Dabiju.
Izvor: Sportklub.rs
Ne bi valjalo da Ferari postane konkurentan, ili ne daj Boze dominantan. Ostali bi smo na blogu bez poetskih komentara i analiza svake trke:)))
@toma
Ne bi smo! :)
Ja cu pisati hvalospeve o Ferariju i analizirati svaku trku, samo neka Ferari postane konkurentan a ne konjkurentan! Ipak, ne treba trcati pred rudu, testiranja su jedno, a trka je drugo. To sto je neka ekipa bila dominantna jedne sezone, nikako ne mora da znaci da ce biti i sledece. Noviji primeri za to su sezona 2003. (Sumi dominirao u 2002. a posle jedva uzeo titulu sa samo bodom prednosti u odnosu na Kimija), 2005. (posle dominacije u 2004. Ferari na trecem mestu), 2007. (posle dve sampionske titule, Reno jedva da je prismrdjivao podijumu), 2010. (Brown GP uzeo titulu, a posle toga Mercedesu trebalo 4 godine da se sastavi).
Mnogo je rano za predvidjanja. Sve ce biti mnogo jasnije tek posle nekoliko trka, ali meni je (iako sam fan Mercedesa), izuzetno drago sto Ferari napreduje, posebno KImi :). Kimi je car!! Voleo bih i da se Red Bull (Renault) vrati u borbu za titulu, kako bi bilo napeto do samog kraja. McLaren-Honda je "nova" i zbog toga jos uvek slabasna, ali nadam se da ce i taj bolid kako sezona odmice biti sve bolji. Ne znam da li pratite trke izdrzljivosti, ali i tu ce biti vrlo zanimljivo :). 2015. bice odlicna za ljubitelje auto sporta!
Ma ljudi sve nas dribla bivsi vlasnik otpada Eklston. Hamilton (englez) pre dve godine prelazi u mercedes (nemac) koji nema nikakve rezultate, da bi kao feniks sa novim motorom zavrtao usi svima. Kada je Fetel (nemac) presao u Ferari, to je bilo znak da ce Eklson malo (ili mnogo) dopustiti Ferariju da sada malo oni pobedjuju (verovatno zbog broja fanova, medju kojima ima dosta plateznih arapa). Obozavam F1 ali je mnogo namesten.
prvi put u poslednjih 5 godina kada sam vidio novi Ferrari bolid , pomislio sam kako je napokon doteran i kako je brz..:) testiranja su to potvrdila:)
ako se po jutru dan poznaje ( rano jutro) Ferrari je brzi od sviju za 1 s, slično kao Mercedes prošle godine..i još nešto mi govori da je Ferrari napravio dobar motor a toje rezultat Zaubera koji koristi ferrari motor..navodno Ferrari ove godine ima 80 KS jači motor od prošle godine..:)) navijamo za titulu..e da još nešto napokon mi se Šef ferrarija čini kao prava faca a ne onaj Dominikeli kao neki pederčic..
@ Ilija
Mercedes ipak lani na prvim testiranjima nije bio najbrži. ;)
Ferrari je u biti napravio tehnološki downgrade i dobro im ide. Kako oni u F1 žargonu kažu bio je split turbo(ako se ne varam), a to sada više nije slučaj. Još su ako je istina od svih iskoristili najmanje tokena za unaprjeđenja motora. Kod motora im je ipak najviše napredovao električni dio, kažu neki da sam motor nikad i nije bio neki problem. Šta je bitno imaju Jamesa Allisona koji je jako sposoban i može napraviti vrhunski bolid. I bitan detalj je da su se riješili Alonsa koji je po mom mišljenju za razvoj bolida kontraproduktivan, njegov input je nula.
Inače da se zna, ja nisam ljubitelj Scuderie Ferrari.
Onda imamo taj McLaren koji je skupio najboljeg čovjeka Red Bulla, njihovog šefa aerodinamika, vječnog prvog uz Neweya. Vidi se da je to Neweyeva škola. Bolid je straga pakiran jako, ali baš jako tijesno. Biti će tu velikih problema dok se ne riješi hlađenje, ako se riješi. Sa strane aerodinamike to je briljantno, ali to je recimo bio jedan od problema jako puno Neweyevih(i te škole) dizajna još tamo recimo McLarena iz sezone kada je Raikonen naganja Alonsa.
Mislim da o Mercedesu ne treba puno pričati. Bili su najbolji i vjerojatno su i dalje.