
Ništa još uvek nije zvanično potvrđeno, ali ima nagoveštaja da bi Peugeot mogao da popuni prazninu koju je svojim povlačenjem u FIA WEC šampionatu (World Endurance Championship) napravio Audi.
Sa iznenadnim odlaskom Audija iz prestižnog WEC šampionata, u najsnažnijoj LMP1-H kategoriji ostali su samo fabrički timovi Porschea i Toyote, što neminovno smanjuje popularnost višesatnih trka. Međutim, kako sada stvari stoje, uskoro bi u najsnažnijoj kategoriji (opet) mogao da im se priključi i fabrički tim Peugeota.
Iz izvora koji su bliski fabričkim timovima WEC šampionata, stižu informacije po kojima su u Peugeotu već sada spremni da investiraju blizu 90 miliona evra za povratak u jedan od najzahtevnijih automobilskih šampionata, bez obzira na sugestije po kojima bi im za ostvarenje vrhunskih rezultata trebalo malo manje od 150 miliona evra.
U Peugeotu kažu da je za njihov povratak u WEC potrebno ispuniti nekoliko neophodnh preduslova, ali se takođe nadaju da bi veoma brzo uhvatili korak sa timovima Porschea i Toyote.
Peugeot je u periodu od 2007. do 2011. godine bio veliki konkurent dominantnom Audiju i jedan je od dva proizvođača automobila koji su (2009. godine) uspeli da prekinu Audijevu višegodišnju nepobedivost na trci 24 sata Le Mana, ali su se zbog tadašnjih finansijskih problema kompanije naglo povukli iz WEC-a 2012. godine.
A kada smo već kod popunjavanja WEC šampionata, BMW je već potvrdio da se u trke izdržljivosti sa fabričkim timom vraća 2018. godine, a učestvovaće u klasi LM GTE gde ih čekaju Porsche, Ferrari, Aston Martin, Ford i Chevrolet.
Izvor: Klix.ba