
Williams i zvanično predstavio FW40
Tim Williamsa je u subotu i zvanično predstavio svoj novi bolid FW40, dva dana pre prvog predsezonskog testa.

Williams slavi 40-godišnjicu učestvovanja u Formuli 1, i na prvim slikama može se videti da se dizajn novog FW40 značajno razlikuje od prošlogodišnjeg FW38. Prednja i zadnja krila su šira kao i nove gume. FW40 kao i većina novih bolida za ovu sezonu će imati ‘peraju’ (shark fin).

Međutim, za razliku od Ferrarija i McLarena, u Williamsu se nisu odlučili za agresivni dizajn bočnih usisnika, koji su ostali slični prošlogodišnjim.
Izvor: Automototrend.com.hr
Toro Rossu se pokvario motor tokom snimanja
Renaultov motor je zakazao na zvaničnom snimanju nakon samo šest krugova.
Tim Toro Rosso je odrađivao zvanično snimanje svog novog STR12 u Mizanu. Pretpostavlja se da je razlog zaustavljanja STR12 bio ERS sistem.
”Izvinjavamo se, ali nikada ne iznosimo informacije sa zvaničnog snimanja,” izjavila je predstavnica Toro Rossa Tabatha Valls.
Italijanski tim će zvanično predstaviti novi bolid u nedelju u Barseloni. Toro Rosso će ove sezone koristiti Renaultovu pogonsku jedinicu, nakon što su prošle sezone koristili godinu stariji Ferrarijev motor.
Izvor: Automototrend.com.hr
Honda: Novi motor je 90 posto redizajniran
Yusuke Hasegawa, otkrio je da je Honda redizajnirala svoj novi motor i da je 90 posto stvari novo u odnosu na prošlogodišnji motor.
Japanski proizvođač se nada da će ove sezone uspeti da naprave veliki korak napred, ali šef Honde Hasegawa, odbija da razgovara o bilo kakvim predviđanjima i rezultatima za ovu sezonu.
”Radili smo veoma naporno tokom zimske pauze. Sistem tokena je ukinut i to znači da smo mogli da iskoristimo sve naše ideje koje smo imali. Od prvog motora u 2015. želeli smo da u potpunosti redizajniramo naš motor, jer se bolid dramatično menjao tokom prošle dve godine. Sada kada nema više sistema tokena redizajnirali smo ga kako bi motor u potpunosti odgovarao bolidu.”
”Promenili smo centar gravitacije na motoru koje je sada puno niže. Naravno, očekuje nas još puno posla i razvijanja. Veoma sam ponosan na sve koji su učestvovali u dizajniranju ovog novog motora. Ne želim da govorim o nikakvim predviđanjima, ali naš glavni cilj je približiti se vodećima i nastaviti razvijanje u pravom smeru,” rekao je Hasegawa.
Yusuke tvrdi da je 90 posto motora novo, ali da li će to biti dovoljno da se uhvati Mercedes tek ćemo videti.
”Svaki deo motora smo redizajnirali, osim šrafa i nekih standardnih delova. Ne znam koliko je Mercedes napredovao, ali ciljamo na to da imamo jednu od najboljih pogonskih jedinica na nivou s Mercedesovom. Ne znam koliko snage njihov motor trenutno razvija. Ali mislim da nismo daleko od Mercedesove pogonske jedinice s početka 2016. Mislim da ćemo uhvatiti priključak početkom sezone,” izjavio je šef Honde.
Izvor: Automototrend.com.hr
Hamilton: Nikada mi nije nedostajao timski kolega
Trostruki svetski šampion Luis Hamilton izjavio je da mu nikada nije nedostajao nijedan timski kolega, pošto polako kreće da se navikava na život posle Nika Rozberga u Mercedesu.
Iako su ranije više puta isticali da su bili dobri prijatelji tokom tinejdžerskih dana, Hamilton i Rozberg su kao timske kolege imali buran odnos. Međutim, Nemac se povukao iz Formule 1 posle osvajanja titule prošle sezone, a u timu ga je zamenio Valteri Botas.
„Nikada mi nije nedostajao timski kolega. Kada jedan ode, drugi dođe“, istakao je Hamilton.
Međutim, 32-godišnji Britanac je priznao da je kompletna situacija od kraja prošle sezone uticala na njega.
„Već je čudno, otići u garažu i imati nekog drugog pored mene, a da to nije Niko. Ne znam sve razloge zašto je Niko odlučio da se povuče, ali mogu da razumem želju da se bavi nečim drugim. Nekad i ja razmišljam o tome šta ću raditi kad završim karijeru. Onda vidim bolid i shvatim da želim da ostanem“, naglasio je Hamilton.
Hamilton, koji je titule osvajao 2008, 2014. i 2015. godine, kaže da nema nameru da krene Rozbergovim stopama i uskoro napusti Formulu 1.
„Ne znam koliko ću još voziti, ali sam u ovom trenutku i dalje konkurentan, gladan sam uspeha i vozim odlično. Bez obzira sa kim se budem borio, dok bude tako, nastaviću da vozim. Osećam da mogu da se borim, uvek je najbolje otići kada ste na samom vrhu. Samo je pitanje za svakog sportistu kada ste na vrhu i koliko ćete još biti. Siguran sam da je Niko tako razmišljao, ali ja ne razmišljam. Kada osvojim titulu, želim još jednu sledeće godine. Svake godine krećem od nule“, rekao je vozač Mercedesa.
Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 26. marta.
Izvor: Sportklub.rs
Ovo do sada vidjeno...R.S.17 mi je ubjedljivo najljepsi bolid,mada je ljepota nebitna,bitno je da sve funkcionise onako kako su inzenjeri zamislili.
Ostaje jos Red Bull i Skuderia Toro Roso.
A sto se tice otkaza ERS-a,konkretno taj motor i nije bio namjenjen za neka cudesa,predvidjeno je da crkne vec prvog dana testiranja u Barseloni,ljudi iz Toro Rosa nisu opste zabrinuti zbog toga a ni sam Renault.
A i Renault je danas u Barsi procerao svoj R.S.17,napravljeno je nekoliko krugova u svrhu filma,reklame,za volanom je bio Palmer.
Evo jedne zanimljivive slicice sto sam vidjo na netu,R.S.17 sa kolor semom iz sampionske 2006,jos ljepsi nego sa ovom kombinacijom zuto-crnom.
http://www.upslike.net/image/DFgIN